• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    'Als de juiste ooit komt ja.' mompelt ze en ze begint aan een plukje haar te draaien. 'Die komt vanzelf Tif en met zo'n meisje als jou zal dat vast niet moeilijk zijn.' zei ik glimlachend. Misschien was het wel slimmer om haar langzamerhand te laten merken hoe leuk ze was, want ze had volgens mij echt geen idee.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Die komt vanzelf Tif en met zo'n meisje als jou zal dat vast niet moeilijk zijn,' glimlacht hij. Hij was dus geen vrouwenveslinder, terwijl dit zo lief was. Precies hetzelfde zei Drew vanmiddag tegen me. Ik blijf aan het plukje draaien, dit maakte me alleen maar nerveus. Als het aan mij lag had ik de juiste al gevonden, Brandon. Hij al nooit zo over mij denken, dus doe ik er verder niets mee. 'Dankje,' glimlach ik terug.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik ben der ook weer,waar waren we eigenlijk -Quinn,Mia-)

    Quinten

    Ik keek toe hoe Mia moeizaam op stond. Ik vertrouwde het niet helemaal. "Mia? Weet je zeker dat hetgked gaat?". vroeg ik en ik keek haar aan. Austin wist vast al wat ze had, maar ik niet. Miss. had ik wel gelijk en dus houd ik het daar ook maar op. "Os er niet iets gebeurd of zo, waar iedereen iets vanaf weet maar ik niet?" vroeg ik weer, maar vriendelijk en niet opdringerig.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (op de boot Mia was opgetaan en had nog syeeds pijn of zo)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik zoen haar liefdevol terug en laat mijn hand door haar haren gaan. Ik beeindig vervolgens de zoen en kijk haar verliefd aan. 'Ik ben echt heel erg benieuwd naar je moeder nu.' grijns ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brandon
    'Dankje' glimlacht ze terug. 'Stop eens zo met je haren, is zonde.' zeg ik grijzend en ik voel ineens mijn mobiel trillen in mijn broekzak. 'Wacht even.' zeg ik en ik pak op. 'Brandon?' hoor ik zachtjes. 'Jason, ben jij dat?' zeg ik vrolijk. Meteen hoor ik de blije stem van mijn broertje en ik zet mijn mobiel op luidspreker zodat Tiffany een van zijn lachwekkende verhalen kan horen. 'En toen had ik een goed cijfer voor mijn toets dus toen ging ik de juffrouw bedanken en toen gaf ik haar een kusje en toen ging ze lachen.' klonk er hard door de luidspreker. Ik lachtte. 'Goed gedaan Jason, ik bel je morgen nog wel! Doei.' zei ik toen en ik hing op.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    Braaf stop ik met mijn nerveuze gedrag. Brandon wordt gebeld door zijn broertje. Die ik alleen nog maar schattiger vind worden. Brandon had helemaal gelijk, hij is een echte vrouwenverslinder, zelfs bij een vrouw die zijn moeder had kunnen zijn. 'Ik wil je broertje ooit een keer ontmoeten, ik smelt alleen al bij het horen van zijn stem.' Ik zou ook een broertje of zusje willen hebben, als mijn ouders niet zo waren zoals ze zijn. Ik zou geen een kind dit aan willen doen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    Hij zoent me liefdevol terug en laat zijn hand door mijn haren gaan. Hij beëindigt de zoen en kijkt me verliefd aan. 'Ik ben echt heel erg benieuwd naar je moeder nu.' grijns hij. Ik lach en kijk hem oom verliefd aan. 'Mijn moeder zal je helemaal geweldig vinden' zeg ik ook grijnzend aan. Ik pak zijn hand en trek hem van mijn bed af. 'Zullen we dan gaan met onze koffers. Ik denk dat de taxi wel zo moet komen' zeg ik lief.

    (Ik speel de moeder, ja ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Brandon
    'Ik wil je broertje ooit een keer ontmoeten, ik smelt alleen al bij het horen van zijn stem.' zegt ze. 'Oh nee, nu word jij het volgende slachtoffer van zijn flirtpraktijken. Kijk uit hoor, hij heeft elke dag een ander slachtoffer.' lach ik. Het valt me op dat ze is gestopt met haar nerveuze gedraai aan haar haar, ze luisterde er nog echt naar ook. 'Zijn er hier niet zoals als bezoekdagen? Dan kan hij misschien wel een keer langskomen met mijn moeder!' zeg ik opgewekt. Ik miste ze echt hoor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia Amber James

    "Mia? Weet je zeker dat hetgked gaat?". vroeg hij. "Is er niet iets gebeurd of zo, waar iedereen iets vanaf weet maar ik niet?" vroeg hij weer. 'Dan zal ik het jou ook wel moeten vertellen' zuchtte ik. 'Ik eeuuuhh.. ben zwanger' zei ik twijfelend terwijl ik naar mijn schoenen keek. Soms konden je schoenen ineens super interessant zijn.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    XDarkWingsX schreef:
    Dawn Mary Claire:

    Hij zoent me liefdevol terug en laat zijn hand door mijn haren gaan. Hij beëindigt de zoen en kijkt me verliefd aan. 'Ik ben echt heel erg benieuwd naar je moeder nu.' grijns hij. Ik lach en kijk hem oom verliefd aan. 'Mijn moeder zal je helemaal geweldig vinden' zeg ik ook grijnzend aan. Ik pak zijn hand en trek hem van mijn bed af. 'Zullen we dan gaan met onze koffers. Ik denk dat de taxi wel zo moet komen' zeg ik lief.

    (Ik speel de moeder, ja ^^)


    [Gaan ze weg ofzow? Ik volg het niet helemaal.. :$]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Drew komt nog terug, tegen de avond of de volgende morgen xp]
    Andrew Cole.

    Ik zette mijn muziek uit en haalde mijn iPhone boven. Ik drukte op het groene hoorntje, "Andrew" zei ik als begroeting, ofzoiets, "Drew ?" hoorde ik een ietwat bange stem zeggen, "Mam ?" vroeg ik ongelovig, "Drew, kom vlug, alsjeblieft". Ik rolde met mijn ogen, "Waarom ?" "Ik trek de verkeerde mannen aan ?" probeerde ze. Een schreeuw verliet mijn mond. Ik liep naar mijn kamer, door de gang, negerend over het feit dat Brandon en Tiff daar zaten, "Ik kom eraan, hou Darcy bij je wil je ?". Ik legde toe en stormde de trap op. Ik stak de dingen die ik uit mijn koffer had gehaald er terug in en de sleutels van mijn Audi -lang verhaal- uit een zijzakje. Ik liep de trap terug af, liep door dezelfde gang naar buiten en stapte in mijn auto. Ik startte en reed de parking af. Onderweg stelde ik mijn gps in en reed naar huis. Ze moest ook altijd voor problemen zorgen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:14 ]

    Tiffany
    'Oh nee, nu word jij het volgende slachtoffer van zijn flirtpraktijken. Kijk uit hoor, hij heeft elke dag een ander slachtoffer,' lacht hij. Ik vind het leuk als Brandon lacht. 'Zijn er hier niet zoals als bezoekdagen? Dan kan hij misschien wel een keer langskomen met mijn moeder!' Hij klinkt helemaal opgewekt, hij wilt ze duidelijk graag zien. Het maakt hem alleen maar leuker, hij geeft dus werkelijk om zijn familie. 'Dat zou echt leuk zijn, als je broertje echt zo leuk is als ik nu denk, zit hij de hele dag met mij opgescheept.' Mijn ouders zouden niet komen, dan kon ik net zo goed zijn broertje knuffelen. Toen kwam Drew langs sturen. Ik wilde hem achteraan gaan, er was duidelijk iets goed mis. Maar hij was zo gehaast, dat hij toch geen tijd voor me zou hebben.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:17 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Ik pak haar koffer en pak met mijn vrije hand de hare. 'Goed, we hoeven alleen nog langs mijn kamer te gaan. Ik heb niet heel veel spullen, dus.' zeg ik waarna we naar de jongens kamer gaan en mijn koffer ophalen. Ik neem allebei de koffers mee zodat Dawn dat niet hoeft te doen en loop naar buiten toe.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.