• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Austin en Isabella loopt al voor ons uit. Vlug pak ik mijn spullen en loop achter ze aan.
    'Jasmine en Jayson komen jullie ook nog?!' Ik kijk even om en sluit dan aan bij Austin en Isabella.
    'Kan jij tenten opzetten.' Er klonk een beetje hoop in de stem van Isabella. Ik grinnik. Niet dat ik het kan... Ik kijk naar het openveld. Isabella zet haar koffer neer en gaat bij een tent staan. Ik volg een voorbeeld en zet ook mijn koffer bij een tent neer. Ik kijk naar alle touwtjes, pinnen enz. Ik zucht. Dit ging nog een lange dag worden...
    'Dit wordt leuk jongens,' lachte ik. Hopelijk kon Austin tenten opzetten en anders werd het helemaal niks. We konden altijd nog hulp inschakelen van andere. Als zij het wel kunnen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ik kan een klein beetje tenten opzetten,maar ook niet geweldig'zeg ik en bekijk de tenten even. 'met en beetje hulp lukt het wel' zeg ik en leg mijn koffers aan de kant. 'Kunnen we niet beter eerst gaan lunchen met de moeder van Alice?'

    (jasmine zat ip de rug van jaysons eah xD)

    Isabella Jennifer Jones

    'Dat vind ik een geweldig idee. Onze koffers staan wel veilig, toch?' Ik plof op mijn kont neer en kijk naar de andere die aansluiten. Door de warmte zijn mijn kleren al aardig opedroogd, maar het plakt wel.
    'Ik ga je echt terug pakken Austin. Had je mij niet kunnen sparen zoals Jayson bij Jasmine deed?' Ik zucht en kijk hem aan. Ian, Jasmine en Jayson komen ook aangelopen. Jayson draagt alle koffers. Ik grijns naar Jasmine.
    'Heb je goed voor elkaar,' lach ik naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    (jasmine zat ip de rug van jaysons eah xD)


    maar hij liet haar toch los?

    [Bij haar benen zodat hij der koffers kon meenemen maar dan blijf je wel gewoon hangen xD aan de nek en je zit met je benen om zijn lichaam geklemt ;)]

    Austin
    'Ja tuurlijk is het wel veilig'zeg ik en grijns daarna even. 'Misschien spaar ik je de volgende keer wel oke?'zeg ik vrolijk en laat me even achterover vallen in het gras. Ik zie in mijn ooghoeken Jayson met de koffers aanlopen en grinnik even. 'Dat je dat ook echt doet he!'roep ik lachend naar hem.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik laat me ook weer in het gras vallen.
    'Nee jij zou zoiets niet doen, he Austin! Jij kan alleen maar meisjes in het water duwén.' Ik steek mijn tong uit en kijk naar Ian. Hij staat bij zijn koffer naar zijn tent te staren. Ik lach.
    'Ziet er ingewikkeld uit, vind je niet.' Ik kijk hem vragend aan. 'Maar jullie zetten de tent voor mij en Jasmine wel in elkaar, toch?' Ik kijk de jongens schijnheilig aan. 'Dat zouden jullie wel willen doen voor Jasmine en mij toch? Dan kan jij het goed maken Austin.' Ik trek een pruillip en schiet dan in de lach. Ja, ik zou kunnen genieten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Lachend kijk ik hoe Jayson aan komt lopen met Jasmine op zijn rug. Isabella en Austin zijn in het gras gaan zitten en ik was de tent nog even goed gaan bestuderen.
    'Ziet er ingewikkeld uit, vind je niet?' Isabella kijkt me lachend aan. Ik mompel iets onverstaanbaars en kijk naar de andere.
    'Maar jullie zetten de tent voor Jasmine en mij we in elkaar, toch?' Isabella kijkt ons aan. Ik zucht. Ik kan geen tent in elkaar zetten, laat staan twee. 'Dat zouden jullie wel willen doen voor Jasmine en mij, toch? Dan kan jij het goed makenAustin.' Ze trekt een pruillip, maar schiet kort daarna in de lach.
    'De tent voor jullie in elkaar zetten vind ik een perfect klusje voor Jayson en Austin. Dan begin ik aan mijn eigen tent.' Ik laat me ook in het gras vallen en geniet van de zon.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ik kan ook wel aardig zijn hoor'zeg ik lachend en grinnik als ze vraagt of wij haar tent op kunnen zetten. 'Vooruit dan maar weer,omdat ik zooooo aardig ben'zeg ik lachend en steek uit. 'En wat krijg ik daar dan voor terug?'vraag ik lachend en sta op. Ik bekijk de tent even en begin alvast met het zeil neerleggen en een kleed zodat het luchtbed niet lek kan gaan. Daarna leg ik het doek van de tent languit en kijk er even moeilijk naar.

    Isabella Jennifer Jones

    'Wat je er voor krijgt' Ik denk na. Austin staat op en begint al met een paar dingen te verleggen. 'Wat wil je?' Ik kijk hem aan. Zou ik hem niet moeten helpen? 'En natuurlijk wist ik al dat je aardig bent,' glimlach ik. 'Je bent héél aardig,' voeg ik er aan toe. Ik lach en kijk naar de tent. Austin trekt een moeilijk gezicht, waardoor ik in de lach schiet. Niet dat ik het wel kan...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Oow dan is het al goed'grinnik ik. 'En wat ik voor wil uhhm zullen we het makkelijk houden voor je? doen we gewoon een knuffel'zeg ik voor de grap. 'Nee joh hoef der niks voor' zeg ik terwijl ik begin met de tent in elkaar zitten. Na een tijdje staat die en ik haal even opgelucht adem nu alleen nog even die dingen vastmaken zodat die niet omvalt. Er komt een kind lang lopen die tegen de tent aanbots waardoor die omvalt. 'Nee!'roep ik en zucht. Ik begin weer opnieuw en nu gaat het gelukkig sneller omdat ik nu weet hoe het moet. 'Yeah hij staat!'roep ik blij en gooi mijn armen in de lucht. 'Kijk is dames jullie tent'zeg ik en glimlach even. Ik pak een grote fles water uit mijn tas waarna ik eerst een paar slokken neem en daarna wat over me heen gooi. 'Ik doe zo die van me eigen wel'mompel i en laat me in het gras vallen.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik begin hard te lachen als de tent weer in elkaar valt. Austin begint weer overnieuw. Hij juicht blij als hij weer overeind staat. Ik lach. Een knuffel dus... Ik trek hem overeind uit het gras en geef hem een knuffel. Grijnzend kijk ik hem aan.
    'Dank je wel! En je knuffel.' Lach ik. Ik laat hem los en bekijk de tent van binnen. 'Wow die tenten zijn wel groot zeg!' Ik lach en kruip weer naar buiten. 'Het zal er wel warm worden,' grijns ik. Ik laat me ook weer op het gras vallen en pak een flesje water. Gulzig begin ik te drinken.
    'Laten we dan naar het stadje gaan!' Ik spring weer op. 'En ik help je zo wel met jouw tent. Waar is Danny eigenlijk? Kan hij je niet helpen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik grinnik als ze me alsnog een knuffel geeft en ik kijk even om me heen. 'Ik heb geen idee waar die is'zeg ik. 'Maar dat wil ik wel is zien als jij me helpt,dan wordt het helemaal niks'grijns ik en lach even. 'Maar we komen Danny zo vast wel weer tegen'

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 16:52 ]

    Ian Silvas

    Ik vang de nam Danny op en kijk naar Isabella.
    'Help jij hem maar hoor Isa. Ik heb geen zin in Danny.' Ik zucht en sta ook op. 'Laten we inderdaad maar terug gaan naar de groep. Ik heb wel zin in eten,' glimlach ik. Ik klop mijn broek af en gooi mijn jas op mijn koffer. Ik kijk de andere aan. 'Laten we gaan.' Ik glimlach en loop weer terug richting het zwembad.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne