• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ja, ik denk het wel zolang jij mij maar niet in het water gooit alsjeblieft' zeg ik smekend

    Ian Silvas

    Ik keek hoofdschuddend naar Jasmine en Jayson. Ik lach. Het liefste spring ik in het water, maar ik houd me in. Zo te zien is Austin wel al begonnen. Isabella staat bij Austin en zegt iets lachend tegen hem. Ik plof op mijn koffer neer en kijk de camping rond. Het is best groot... Ik kijk naar de moeder van Alice en loop vlug naar haar toe.
    'Bedankt dat we mochten komen.' Ze glimlacht. Ze doet me aan Alice denken. Ik slik en zeg haar weer gedag. Ik sluit me aan bij Jasmine en Jayson. In principe wil ik ok wel naar Isabella gaan, maar die staat bij Danny. Laat dat maar zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ben trouwens weer terug:) Hahaha, gaan ze eerst hun spullen neer leggen bij de tenten of gaan ze gelijk weer weg?)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Of nemen we huisjes? Ik denk dat tenten misschien iets leuker is om mee te schrijven?)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Eigenlijk ben ik het zwembad ingesprongen,en jij gaat nu ook'zeg ik en til er op. Ondertussen loop ik gauw naar het zwembad en trek haar schoenen uit. 'Zo dat scheelt al weer'grinnik als ik haar schoenen uit heb. Ik ben inmiddels al bijna bij het zwembad.

    (Het maakt mij niet zo veel uit, en was het leuk?)

    Danny

    Austin loopt weg met Isabella opgetild.
    "O mijn god." Mompel ik, ik draai me om en vang een blik van Ian.
    Hij heeft niets beters te doen dat naar mijn kijken zeker?
    Ik glimlach ongemeend even naar hem.
    Echt nog steeds kan ik het niet geloven dat wij vrienden waren, echt weird.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayson
    'Ach,ik ga nu wel zielig vinden hoor'zeg ik lachend en stap wat achteruit. 'Voor deze keer spaar ik je'zeg ik lachend. 'Wacht maar tot je je bikini aan hebt dan spaar ik je niet'zeg ik grijnzend. Ik zie Ian aankomen lopen en ik glimlach naar hem. 'Hee man'zeg ik. 'En jij,blijf je nu wel op mijn rug zitten?'vraag ik aan Jasmine.

    Isabella Jennifer Jones

    'Nee! Austin nee! Ik heb mijn mobiel in mijn broekzak!' Ik probeer tegen te werken, maar het is kansloos. 'Zet me neer! Zet me neer!' Ik deed enkele pogingen. 'Ik neem wraak hoor je dat! Als je er nu inspringt!'Ik deed nog een poging, maar het was onmogelijk. Hij had me te stevig vast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Nou, als ik mijn bikini aan heb blijf ik wel gewoon bij jou uit de buurt' zeg ik lachend. 'Hey ian, waar was je?, en ja jayson ik blijf lekker op je rug zitten dat zit eigenlijk wel lekker' zeg ik plagend.

    Ian Silvas

    Ik begroet Jayson en Jasmine.
    'Ik was nog eventjes in de bus. Ik moest Isabella even helpen.' Jasmine zit op zijn rug. Dat hij dat nog hield, ik was dood op. Ik hoor Isabella luid protesteren. Austin heeft haar vast en loopt naar het zwembad. Zelf is hij er al ingesprongen. Ik grijns en heb zo'n idee das Isabella niet gespaard gaat worden. Ik kijk weer naar Jayson.
    'Zo, wat is de bedoeling? Wij gingen samen, toch? Ze hebben hier tenten en huisjes. Waar moeten wij in?' Ik kijk om me heen. Misschien moest ik dat is gaan vragen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ja, het was heel leuk. Alleen hockeyen in het zand is wel zwaar:) Hahaha. Eigenlijk moet ik nu leren en dan straks weer naar de BBQ. Maar dit is zoveel leuker dan leren*ik heb studie problemen op dit moment* }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik en ga met mijn hand naar haar broekzak. Ik vis haar mobiel eruit en geef die aan Jasmine als we daar langskomen. 'Bommetje!'roep ik daarna en spring lachend het water in samen met isabella. 'Sorry maar het moest gewoon'grinnik ik als we boven komen. Ik heb er nog steeds in mijn armen en zwem zo naar de kant. Ik zet haar op de rand en klim zelf het zwembad uit.

    [Haha,herkenbaar]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk naar mijn druipnatte kleren en dan naar Austin die staat te grijnzen.
    'Jij...' Ik storm op hem af en duw hem weer het zwembad in. Ik verlies mijn evenwicht en val achter hem aan. Lachend kom ik boven. Ik kijk naar Jasmine, die met mijn mobiel staat.
    'Wij gaan toch samen in een tent of huisje?' Ik kijk haar vragend aan, terwijl ik Austin in de gaten houd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne