• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

{Je kan op Isabella reageren.}

Demi1309 schreef:
    Isabella Jennifer Jones

Ik neem mijn mobieltje van Jasmine aan.
    'Oké. Nu even niks meer,' grijns ik naar Austin. Ik houd mijn mobieltje stevig vast, zodat ik niet weer het water in kan worden geduwd. Austin houdt lachend zijn handen om hoog ten teken dat hij niks meer doet. 'We zijn nu zeiknat, terwijl we weggaan! Jouw schuld!' Ik kijk hem zogenaamd kwaad aan en loop naar naar mijn koffer. Mijn koffer sleep ik naar Jasmine, Ian en Jayson toe.
    'Ik zou eigenlijk wel naar onze tent of huisje willen. Dan kan ik droge kleren aandoen en mijn spullen dumpen,' glimlach ik. Ik kijk naar de moeder van Alice en slik. Gelijk vliegen de herinneringen aan Alice weer door mijn hoofd.

xkimx124 schreef:
    jasmine

'Ja, ooh wat ik ben ik toch blij dat ik bij jou op de rug zit, inplaats van de rug van austin' ik geef isabella haar mobieltje terug. 'Ja, ik denk het wel' zeg ik tegen isabella.

hie rkun met jayson nog op reageren

Ausrin
    'ach joh je hebt genoeg kleding bij je'zeg ik lachend en kijk even naar haar koffers. 'ik ga vragen waar we kunnen slapen zeg maar'zeg ik en ik loop even naar de moeder van Alice.ik vraag aan haar waar we konden slapen en ze vertelde over een openveld met tentjes.Ik liep terug naar de andere. 'kommen jullie mee??'

Isabella Jennifer Jones

Vlug pak ik mijn koffer en sleep hem achter me aan.
    'Ik zei toch dat ik het ook wilde vragen? Maar ja...' Ik loop achter Austin aan. Ik kijk naar het openveld. Het is ruim en er is plek voor honderderden tentjes. Sommige zijn al opgezet, andere niet. Ik kijk er even naar en zucht dan. Dat wordt zelf opzetten. Ik kijk Austin aan.
    'Kan jij tenten opzetten?' Ik vroeg het hem hoopvol, want ik had al door dat ik er niks van zou begrijpen en Jasmine ook niet. Dat had ze al gezegd. Ik zet mijn koffer neer en loop naar een tent toe. Alle spullen staan netjes klaar, nu nog alleen in elkaar zetten...

Demi1309 schreef:
    (Ja, maar van de meisjes heb je ook nog Gwendolyn en Claire, maar van Claire is nog niks geschreven en ja, dat moeten ze zelf dan bepalen. Dan gaan zij gewoon met zijn drieën ofzo? Of iemand andere met zijn drieën. En bij de jongens heb je nog Alex, maar die is tot zondag weg en een andere Tyler. Dat moeten we maar even onderling bekijken. Maximaal met zijn drieën in een tent, goed? EN NIEMAND ALLEEN!)

{Het maakt mij niet uit in welke tent. Maar jullie vergeten Veronique volgens mij.}

Medb - Pronouced as [me-èv]

{O ja. Dus dan is het nog 2 aan 2. Jullie mogen zelf bepalen}

[Haha, er is altijd plek vrij bij Megan en Tyler..]

El Diablo.

Demi1309 schreef:
    {O ja. Dus dan is het nog 2 aan 2. Jullie mogen zelf bepalen}

{Het maakt mij dus niets uit, maar Mikan en Veronique kunnen op zich wel met elkaar opschieten en die andere weet ik niet dus misschien kunnen zij dan samen en wij dan ofzo. Als Veronique het dan ook goedvind natuurlijk ^^}

{Ik vind alles prima, het zijn jullie personages. Dus dat moeten jullie aan elkaar vragen. Zolang er maar niemand alleen is. Ja, maar volgens mij komt het nu perfect uit! Iedereen kan met zijn 2en in een tent. Klopt precies:) }

Demi1309 schreef:
    {Ik vind alles prima, het zijn jullie personages. Dus dat moeten jullie aan elkaar vragen. Zolang er maar niemand alleen is. Ja, maar volgens mij komt het nu perfect uit! Iedereen kan met zijn 2en in een tent. Klopt precies:) }

{Ik vraag het er dan wel als ze online is ofzo...}

{ Ja prima. Ik moet zo weg... Gaat iemand nog stukjes schrijven? :) Hahaha}

Jayson
    'Ja en.mijn rug zit natuurlijk ool veeeel beter'grap ik en grinik even.'je moet nu wel echt hel blij zijn hoor' zeg ik en begin met lopen naaar de tenten.'ow wacht koffers goed ontklemmen'zeg ik en laat haar benen los. Ik trek alle koffers achter me aan en loop achter austin aan naar de tenten.

jasmine

Ik zie dat jayson alle koffers meeneemt dus hoef ik zelf niks mee te nemen, ik pak zelf mijn handtas en loop achter de rest aan naar het veld.

Demi1309 schreef:
    { Ja prima. Ik moet zo weg... Gaat iemand nog stukjes schrijven? :) Hahaha}

{Ik wil op zich nog wel, als er iemand komt kletsen =P}