• Kan er letterlijk neer noteren wat Niall zegt tijdens
    z'n auditie? (Ik bedoel als hij zich voorstelt)
    Ik heb het echt nodig voor mijn story, en ik kan niet zo HEEL erg goed engels, ik bedoel, ik versta het allemaal wel, maar ik kan het gewoon niet neernoteren, snap je??

    xxx

    Plaats de video en ik zal het proberen te ontcijferen. (:

    "Hi I'm Niall Horan, I'm sixteen and I'm from Mullingar in the middlelands of Ireland. I wanna be big names in the world like Beyoncé and Justin Bieber is a perfect example. I've been compared to him a few times and it's not a bad comparison. I wanna sell out arena's and make an album and work with some of the best artists in the world. Today is [...], if I get threw today, it's game on."

    N: "Hi Dublin,"
    L: "What's your name?"
    N: "Niall,"
    L: "Niall what?"
    N: "Horan"
    L: "Why are you here today?"
    N: "I'm here to be the best artist I can be in the world."
    L: "And Niall how old are you?"
    N: "I'm sixteen."
    L: "So, are you an Irish Justin Bieber?"
    N: "I reckon so."
    K: "Is this gonna make you really popular at school?"
    N: "Yea, ofcourse, I'm getting there."
    L: "Off you go,"
    *Singing*

    Moet je daarna ook nog?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nee, hoor Dankje xxxxxxxx

    *ik ga even offtopic*

    Hij was zoveel meer zelfverzekerd toen.
    Nu lijkt hij juist het tegenovergestelde. Een jonge die een menigte bijna niet durft in te kijken.


    -

    SmileLullaby schreef:
    *ik ga even offtopic*

    Hij was zoveel meer zelfverzekerd toen.
    Nu lijkt hij juist het tegenovergestelde. Een jonge die een menigte bijna niet durft in te kijken.


    Ik vind het zo zielig voor hem, hij is de meest mooie jongen die ik ken... xx

    Windbriesje schreef:
    (...)

    Ik vind het zo zielig voor hem, hij is de meest mooie jongen die ik ken... xx


    ^^ so true.
    hij is ook het alleraardigste van de band.


    -

    SmileLullaby schreef:
    (...)

    ^^ so true.
    hij is ook het alleraardigste van de band.


    En het maakt hem nog aardiger dat hij heel hard opkijkt naar de anderen, begrijp je wat ik bedoel?? xx

    SmileLullaby schreef:
    *ik ga even offtopic*

    Hij was zoveel meer zelfverzekerd toen.
    Nu lijkt hij juist het tegenovergestelde. Een jonge die een menigte bijna niet durft in te kijken.


    True that.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    SmileLullaby schreef:
    *ik ga even offtopic*

    Hij was zoveel meer zelfverzekerd toen.
    Nu lijkt hij juist het tegenovergestelde. Een jonge die een menigte bijna niet durft in te kijken.

    Dat slaat zó nergens op eh! Heb je wel eens live-optredens van 1D gezien? Dan zie je dat Niall degene is die het meest rondspringt en het meest carefree is en dat heeft hij ook confirmed via twitter dus het slaat nergens op dat hij verlegen is en de menigte niet in durft te kijken..


    What by Zeus' beard is going on????

    Hij zegt toch iets van Yeah, school is okay of fine ofso.. Ik heb het even iet gekeken maar dit staat mij nog bij:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Aria schreef:
    "Hi I'm Niall Horan, I'm sixteen and I'm from Mullingar in the middlelands of Ireland. I wanna be big names in the world like Beyoncé and Justin Bieber is a perfect example. I've been compared to him a few times and it's not a bad comparison. I wanna sell out arena's and make an album and work with some of the best artists in the world. Today is [...], if I get threw today, it's game on."

    N: "Hi Dublin,"
    L: "What's your name?"
    N: "Niall,"
    L: "Niall what?"
    N: "Horan"
    L: "Why are you here today?"
    N: "I'm here to be the best artist I can be in the world."
    L: "And Niall how old are you?"
    N: "I'm sixteen."
    L: "So, are you an Irish Justin Bieber?"
    N: "I reckon so."
    K: "Is this gonna make you really popular at school?"
    N: "Yea, ofcourse, I'm getting there."
    L: "Off you go,"
    *Singing*

    Moet je daarna ook nog?


    Ik vind het zo lief wanner hij zegt 'I'm here to be the best artist I can be in the world', dat heb ik altijd zo eerlijk en schattig gevonden. -a-


    Save me from myself.