• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië

    Halve Finale
    Portugal - ???
    Duitsland - ???

    The Footie Club
    Marjolien Gomez, Kim Sneijder, Sanne Kaká, Cheryl Torres, Charissa van der Vaart, Lotte Özil, Amy Torres, Jasmine Villa, Demi Ronaldo, Claire Huntelaar, Lisanne Eriksen, Manon Fabregas, Emmely Özil, NaomiKhedira

    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 23:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huntelaar schreef:
    @Demi: Serieus aanbod? ;O Ga je ook nog een keer met ze stappen? Want morgen moet ik werken.. =(


    Mwah, ik ben vijftien en met familie - wordt geen stappen-. Morgen spelen ze een toernooi dus ik denk dat het avondzwemmen wordt. Maar waar zit jij dan?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mesut, bijna

    IK WIL HEM KNUFFELEN!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Mwah, ik ben vijftien en met familie - wordt geen stappen-. Morgen spelen ze een toernooi dus ik denk dat het avondzwemmen wordt. Maar waar zit jij dan?

    Ken je Veghel of Uden? Ik woon in een of ander dorp dat Boekel heet, dat ligt daar vlakbij.


    ars moriendi

    Muuuh Naomi Khedira staat niet meer in de begin post :(


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ken je Veghel of Uden? Ik woon in een of ander dorp dat Boekel heet, dat ligt daar vlakbij.


    Nice. Mijn moeder laat me alleen nooit meeten :$ Overbezorgdheid... Maar de kans is wel hier. Zondag zit ik hier trouwens ook de hele dag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Nice. Mijn moeder laat me alleen nooit meeten :$ Overbezorgdheid... Maar de kans is wel hier. Zondag zit ik hier trouwens ook de hele dag.

    Aaw dat suckt D:. Ik heb hier een uitwisselingsmeisje vanaf zaterdag tot volgende week zaterdag, dus dat gaat niet lukken. Mehh, ik wil jullie een keer zien. :C


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aaw dat suckt D:. Ik heb hier een uitwisselingsmeisje vanaf zaterdag tot volgende week zaterdag, dus dat gaat niet lukken. Mehh, ik wil jullie een keer zien. :C


    Ik jou ook! Kunnen we geen plan bedenken?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aaw dat suckt D:. Ik heb hier een uitwisselingsmeisje vanaf zaterdag tot volgende week zaterdag, dus dat gaat niet lukken. Mehh, ik wil jullie een keer zien. :C

    Same here

    We nemen het vliegtuig naar de Caribbean en maken een cruise op de black pearl met onze mannen. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    IK ZAG HEM IN BEELDDDD man ik moet ophouden hier.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik jou ook! Kunnen we geen plan bedenken?

    In de zomervakantie eens ergens winkelen? (: Of een keer naar een voetbalwedstrijd? Als je zegt dat je met vriendinnen gaat, mag het misschien wel? =3


    ars moriendi

    G0MEZ schreef:
    We nemen het vliegtuig naar de Caribbean en maken een cruise op de black pearl met onze mannen. C:


    Hahaha, goed idee!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Penatalty voor Griekenland :(

    Hands. Maar hij kwam tegen de bovenarm aan?


    Normal girl at day, Catwoman at night.