• Toestemming schrijfwedstrijd

    Hallo Girly23July,
    Hierbij heb je toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd.
    je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes,Yoda


    Dingen waar je je altijd aan moet houden:- Genre: AL of 12+.
    - Deelnemers die hun opdracht niet op tijd inleveren;
    o 1 dag te laat –1 punt;
    o 2 dagen te laat –2 punten;
    o 3 dagen te laat dan lig je uit de wedstrijd(als je het niet op de 3e dag hebt ingeleverd/uitstel hebt gevraagd).
    - Uitstel vragen voor 20:30 op de dag van de deadline. Je krijgt 2 tot 5 dagen uitstel.
    - Als je niet inlevert zonder eerst uitstel te vragen, krijg je nog drie dagen extra(ook om alsnog uitstel te vragen), maar je krijgt punten aftrek.
    - De opdrachten zet je in een story, waarvan je mij de link geeft.
    - Geef het door als je je username verandert.

    Deelnemers (Min. 14, Max. 37):
    1. wormtail Vakantie tot 25 Juli Uitstel tot 27 julli
    2. DarkSavior C4
    3. Crocker B2
    4. Austen A4
    5. Alladin A3
    6. xSparkle D Vakantie: 06-07 --> 29-07 B3
    8. ShadeOfMusic D3

    de X betekend: ingeleverd

    Inschrijvingen gesloten!!


    Rondes: 3-6 5-7 8-10

    Waar let ik op?:
    Spel fouten (spelling);
    Zinsopbouw;
    Originaliteit;
    Heb je je aan de opdracht gehouden?;
    Aanhalingstekens (leestekens);
    Geloofwaardig geschreven?

    Prijs?:
    Er komt misschien een prijs maar voornamelijk gaat deze wedstrijd om de eer en de lol. Maar als er een prijs komt zijn het helaas voor jullie geen credits.

    Opdr.3

    Je krijgt een plaatje en een mythologie, daarbij schrijf je een verhaal. Je verhaal heeft een gesloten einde. Iedereen heeft een unieke combinatie.
    Je kan kiezen tussen 1, 2, 3, 4 (plaatje), en A, B, C, D (mythologie).

    Minimaal 700 woorden.
    Maximaal 4000 woorden.

    Need: Als je een meisje bent schrijf je uit het oogpunt van een jongen, en als je een jongen bent uit het oogpunt van een meisje.

    Je krijgt een privé bericht met de mythologie en het plaatje.


    A-1 B-1 C-1 D-1
    A-2 B-2 C-2 D-2
    A-3 B-3 C-3 D-3
    A-4 B-4 C-4 D-4


    Story met beoordelingen & opdrachten

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:41 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Ik heb even de beoordelingen doorgelezen aangezien de klachten die ik lees lol /stalker. Ik snap niet zo goed hoe jij het kan beoordelen als je eigen interpunctie, leesteken en hoofdlettergebruik enorm slecht is. Daarna ben ik eigenlijk gestopt omdat ik het irritant vind om te lezen.


    Your make-up is terrible

    Uhm. Je hebt eigenlijk geen commentaar... Hoe ben ik dan ooit 1.4 punt verloren?


    I am an idiot, I move.

    Even een paar dingetjes hoor, ik wil niet zeuren of zo.

    Heb je je aan de opdracht gehouden?; jazeker, maar ik zie het fantasy niet heel erg terugkomen. [..]

    Het is toch zeker fantasie als het meisje bezeten is?
    Ik neem aan dat dit in de realiteit niet voor komt. ^^'
    Geloofwaardig geschreven?; dit kan ik niet even één, twee, drie uitleggen maar het komt er op neer dat je het goed hebt gedaan.

    Kan je het proberen uit te leggen dan?
    Tip: laat het einde er iets minder afgerafeld uitzien ook al hoeft het dat niet te zijn.

    Hoezo was het afgerafeld dan? Het was wel een open einde, maar dat is toch niet per se afgerafeld?

    Jaaaa, ik zie dus dat ik redelijk veel spellingsfouten heb gemaakt -waarschijnlijk door de haast-, maar moet me dat echt 1.9 punten kosten? :') Ik zou graag willen weten wat ik nog meer fout heb gedaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bij je beoordelingen heb je bij Antebellum staan dat ze geen fout had, maar twijfelde aan Anne's. Anne's klopt niet. Het is Annes. Je zet de apostrof bij woorden op -e enkel wanneer je de e lang uitspreekt.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:25 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Bij je beoordelingen heb je bij Antebellum staan dat ze geen fout had, maar twijfelde aan Anne's. Anne's klopt niet. Het is Annes. Je zet de apostrof bij woorden op -e enkel wanneer je de e lang uitspreekt.


    ja, aha dacht ik al


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    spelfouten,zinsopbouw, origineel, voldoet aan opdracht, zit de need er bij, leestekens, klopt het verhaal, is het vlot te lezen, geloofwaardigheid en wil ik doorlezen zijn allemaal vaste (min)punten die je kon verdienen dus als je ze had gingen ze niet zomaar weg.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Cecily schreef:
    Mag ik vragen wat er niet duidelijk was aan die droom?
    Ik heb het aan meerdere mensen gevraagd, waaronder mij docent Nederlands, en die zeiden dat alles duidelijk was.
    Ook ben ik benieuwd waar ik dan die 1,1 punt op ben verlorene


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FlowingFancy schreef:
    spelfouten,zinsopbouw, origineel, voldoet aan opdracht, zit de need er bij, leestekens, klopt het verhaal, is het vlot te lezen, geloofwaardigheid en wil ik doorlezen zijn allemaal vaste (min)punten die je kon verdienen dus als je ze had gingen ze niet zomaar weg.

    Maar in de beoordeling heb je in elk geval bij mij niet gezegd wat daar niet goed aan was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Guys, bij deze nog een keer, aangezien ik er geen antwoord oid op gekregen heb...
    Van 1 juli t/m 22 juli ben ik op vakantie en kan ik dus GEEN opdrachten inleveren of iets anders doen, ik kan niet online komen op Quizlet.
    Ik ga morgen proberen om deze opdracht af te maken en die kan ik dus nog op tijd inleveren, maar als er opdrachten verschijnen in die tijd dat ik op vakantie ben, kan ik ze dus niet op tijd inleveren ivm mijn vakantie.
    Ik hoop dat dit geen groot probleem is!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    nee wormtail is ook weg
    maar dan tot de 26e


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Cecily schreef:
    (...)
    Maar in de beoordeling heb je in elk geval bij mij niet gezegd wat daar niet goed aan was


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Okee. Ik ga het vanochtend niet meer redden, met inpakken e.d. Ik moet van twaalf tot negen werken, dus ik probeer het erna te doen, maar ik kan het niet beloven..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het gaat me vanavond ook niet meer lukken om de tweede opdracht in te leveren, aangezien ik net terug van mijn werk ben..
    Dus ik wil me graag bij deze uitschrijven, al vind ik dat heel erg jammer.
    Sorry en bedankt voor de leuke wedstrijd! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom beantwoord je onze vragen niet?
    Ik ga niet beginnen voordat mijn vraag is beantwoord


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one