• Toestemming schrijfwedstrijd

    Hallo Girly23July,
    Hierbij heb je toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd.
    je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes,Yoda


    Dingen waar je je altijd aan moet houden:- Genre: AL of 12+.
    - Deelnemers die hun opdracht niet op tijd inleveren;
    o 1 dag te laat –1 punt;
    o 2 dagen te laat –2 punten;
    o 3 dagen te laat dan lig je uit de wedstrijd(als je het niet op de 3e dag hebt ingeleverd/uitstel hebt gevraagd).
    - Uitstel vragen voor 20:30 op de dag van de deadline. Je krijgt 2 tot 5 dagen uitstel.
    - Als je niet inlevert zonder eerst uitstel te vragen, krijg je nog drie dagen extra(ook om alsnog uitstel te vragen), maar je krijgt punten aftrek.
    - De opdrachten zet je in een story, waarvan je mij de link geeft.
    - Geef het door als je je username verandert.

    Deelnemers (Min. 14, Max. 37):
    1. wormtail Vakantie tot 25 Juli Uitstel tot 27 julli
    2. DarkSavior C4
    3. Crocker B2
    4. Austen A4
    5. Alladin A3
    6. xSparkle D Vakantie: 06-07 --> 29-07 B3
    8. ShadeOfMusic D3

    de X betekend: ingeleverd

    Inschrijvingen gesloten!!


    Rondes: 3-6 5-7 8-10

    Waar let ik op?:
    Spel fouten (spelling);
    Zinsopbouw;
    Originaliteit;
    Heb je je aan de opdracht gehouden?;
    Aanhalingstekens (leestekens);
    Geloofwaardig geschreven?

    Prijs?:
    Er komt misschien een prijs maar voornamelijk gaat deze wedstrijd om de eer en de lol. Maar als er een prijs komt zijn het helaas voor jullie geen credits.

    Opdr.3

    Je krijgt een plaatje en een mythologie, daarbij schrijf je een verhaal. Je verhaal heeft een gesloten einde. Iedereen heeft een unieke combinatie.
    Je kan kiezen tussen 1, 2, 3, 4 (plaatje), en A, B, C, D (mythologie).

    Minimaal 700 woorden.
    Maximaal 4000 woorden.

    Need: Als je een meisje bent schrijf je uit het oogpunt van een jongen, en als je een jongen bent uit het oogpunt van een meisje.

    Je krijgt een privé bericht met de mythologie en het plaatje.


    A-1 B-1 C-1 D-1
    A-2 B-2 C-2 D-2
    A-3 B-3 C-3 D-3
    A-4 B-4 C-4 D-4


    Story met beoordelingen & opdrachten

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:41 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Ik had eerst een het verhaal in mijn hoofd over wat ik wilde gaan schrijven... En nu is het weg.
    Oeps. xD

    Kanade schreef:
    Ik had eerst een het verhaal in mijn hoofd over wat ik wilde gaan schrijven... En nu is het weg.
    Oeps. xD

    Ik heb wel een idee, maar nog geen diepere filosofische boodschap.


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Ik heb wel een idee, maar nog geen diepere filosofische boodschap.

    Oja, dat moest ook nog. Hm ik moet snel wat gaan bedenken.

    Kijk, ik ben het er mee eens dat sommigen overdrijven, maar ze had op z'n minst wel een antwoord kunnen geven op onze vragen over de beoordelingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Kijk, ik ben het er mee eens dat sommigen overdrijven, maar ze had op z'n minst wel een antwoord kunnen geven op onze vragen over de beoordelingen.

    Daar ben ik het met je eens. Je begint een schrijfwedstrijd en je draagt er dus ook verantwoordelijkheid over. Daarbij hoort het beantwoorden van vragen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    sorry, voor dat ik zo laat ben enz.
    maar dit wil ik wel even zeggen:
    - ik heb nu een pww
    -mijn vader zet het internet bij mij op de kamer de hele tijd uit (ja dat kan)
    - en ik heb een vorm van ADD (geen ADHD!) en dat werkt soms tegen
    - nog iets over school bij mij moet ik even hard werken om nog over te gaan
    - dit is mijn eerste wedstrijd ik leer van elk beetje
    - ik slik sinds een tijdje een medicijn waardoor ik bijv. aan een soort rare slapesloosheid lijdt, ik kan wel slapen maar dan ben ik nog heel fit en zit ik me 's avonds uit te putten om de volgende dag nog moeier te worden
    - als jullie commentaar hebben mag je dat zeggen maar doe het dan wel in een vorm van kritiek en geef mij tips om het voor jullie aangenamer (sommige doen het al:))
    - ik hoef nog maar vier mensen te beoordelen!


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    FlowingFancy schreef:
    sorry, voor dat ik zo laat ben enz.
    maar dit wil ik wel even zeggen:
    - ik heb nu een pww
    -mijn vader zet het internet bij mij op de kamer de hele tijd uit (ja dat kan)
    - en ik heb een vorm van ADD (geen ADHD!) en dat werkt soms tegen
    - nog iets over school bij mij moet ik even hard werken om nog over te gaan
    - dit is mijn eerste wedstrijd ik leer van elk beetje
    - ik slik sinds een tijdje een medicijn waardoor ik bijv. aan een soort rare slapesloosheid lijdt, ik kan wel slapen maar dan ben ik nog heel fit en zit ik me 's avonds uit te putten om de volgende dag nog moeier te worden
    - als jullie commentaar hebben mag je dat zeggen maar doe het dan wel in een vorm van kritiek en geef mij tips om het voor jullie aangenamer (sommige doen het al:))
    - ik hoef nog maar vier mensen te beoordelen!

    Ah oké, bedankt voor je antwoord (:
    Gezien je omstandigheden heb ik er begrip voor, ik heb zelf ook pww dusja x'D.
    Succes!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    FlowingFancy schreef:
    sorry, voor dat ik zo laat ben enz.
    maar dit wil ik wel even zeggen:
    - ik heb nu een pww
    -mijn vader zet het internet bij mij op de kamer de hele tijd uit (ja dat kan)
    - en ik heb een vorm van ADD (geen ADHD!) en dat werkt soms tegen
    - nog iets over school bij mij moet ik even hard werken om nog over te gaan
    - dit is mijn eerste wedstrijd ik leer van elk beetje
    - ik slik sinds een tijdje een medicijn waardoor ik bijv. aan een soort rare slapesloosheid lijdt, ik kan wel slapen maar dan ben ik nog heel fit en zit ik me 's avonds uit te putten om de volgende dag nog moeier te worden
    - als jullie commentaar hebben mag je dat zeggen maar doe het dan wel in een vorm van kritiek en geef mij tips om het voor jullie aangenamer (sommige doen het al:))
    - ik hoef nog maar vier mensen te beoordelen!

    Bedankt dat je het toch nog even gezegd hebt, veel succes met je proefwerken.


    comfort in c h a o s

    FlowingFancy schreef:
    sorry, voor dat ik zo laat ben enz.
    maar dit wil ik wel even zeggen:
    - ik heb nu een pww
    -mijn vader zet het internet bij mij op de kamer de hele tijd uit (ja dat kan)
    - en ik heb een vorm van ADD (geen ADHD!) en dat werkt soms tegen
    - nog iets over school bij mij moet ik even hard werken om nog over te gaan
    - dit is mijn eerste wedstrijd ik leer van elk beetje
    - ik slik sinds een tijdje een medicijn waardoor ik bijv. aan een soort rare slapesloosheid lijdt, ik kan wel slapen maar dan ben ik nog heel fit en zit ik me 's avonds uit te putten om de volgende dag nog moeier te worden
    - als jullie commentaar hebben mag je dat zeggen maar doe het dan wel in een vorm van kritiek en geef mij tips om het voor jullie aangenamer (sommige doen het al:))
    - ik hoef nog maar vier mensen te beoordelen!

    Aw wat vervelend allemaal. Succes nog met je pww!

    dankjewel voor het succes enz. (flower)


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Ooooh, mijn maximale aantal woorden is 3700. Dan kan ik nog wel even. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Klik op het plaatje om naar de storie te gaan

    Dit is mijn inzending voor opdracht 2. En ik ben er echt trots op.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @DarkSavior
    Ik heb je verhaal gelezen, en ik moet zeggen dat het echt een aangrijpend verhaal is. Ik werd er stil van haha.

    Kanade schreef:
    @DarkSavior
    Ik heb je verhaal gelezen, en ik moet zeggen dat het echt een aangrijpend verhaal is. Ik werd er stil van haha.

    Dankjewel, dat was ook de bedoeling. ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn nieuwe inzending voor opdracht twee. Het spijt me.


    comfort in c h a o s