• Toestemming schrijfwedstrijd

    Hallo Girly23July,
    Hierbij heb je toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd.
    je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes,Yoda


    Dingen waar je je altijd aan moet houden:- Genre: AL of 12+.
    - Deelnemers die hun opdracht niet op tijd inleveren;
    o 1 dag te laat –1 punt;
    o 2 dagen te laat –2 punten;
    o 3 dagen te laat dan lig je uit de wedstrijd(als je het niet op de 3e dag hebt ingeleverd/uitstel hebt gevraagd).
    - Uitstel vragen voor 20:30 op de dag van de deadline. Je krijgt 2 tot 5 dagen uitstel.
    - Als je niet inlevert zonder eerst uitstel te vragen, krijg je nog drie dagen extra(ook om alsnog uitstel te vragen), maar je krijgt punten aftrek.
    - De opdrachten zet je in een story, waarvan je mij de link geeft.
    - Geef het door als je je username verandert.

    Deelnemers (Min. 14, Max. 37):
    1. wormtail Vakantie tot 25 Juli Uitstel tot 27 julli
    2. DarkSavior C4
    3. Crocker B2
    4. Austen A4
    5. Alladin A3
    6. xSparkle D Vakantie: 06-07 --> 29-07 B3
    8. ShadeOfMusic D3

    de X betekend: ingeleverd

    Inschrijvingen gesloten!!


    Rondes: 3-6 5-7 8-10

    Waar let ik op?:
    Spel fouten (spelling);
    Zinsopbouw;
    Originaliteit;
    Heb je je aan de opdracht gehouden?;
    Aanhalingstekens (leestekens);
    Geloofwaardig geschreven?

    Prijs?:
    Er komt misschien een prijs maar voornamelijk gaat deze wedstrijd om de eer en de lol. Maar als er een prijs komt zijn het helaas voor jullie geen credits.

    Opdr.3

    Je krijgt een plaatje en een mythologie, daarbij schrijf je een verhaal. Je verhaal heeft een gesloten einde. Iedereen heeft een unieke combinatie.
    Je kan kiezen tussen 1, 2, 3, 4 (plaatje), en A, B, C, D (mythologie).

    Minimaal 700 woorden.
    Maximaal 4000 woorden.

    Need: Als je een meisje bent schrijf je uit het oogpunt van een jongen, en als je een jongen bent uit het oogpunt van een meisje.

    Je krijgt een privé bericht met de mythologie en het plaatje.


    A-1 B-1 C-1 D-1
    A-2 B-2 C-2 D-2
    A-3 B-3 C-3 D-3
    A-4 B-4 C-4 D-4


    Story met beoordelingen & opdrachten

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:41 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Eigenlijk begin ik me ook wel een beetje te irriteren aan het feit dat je de vragen van alle mensen elke keer een beetje negeert.
    Ik snap dat je misschien minder online kan zijn of iets dergelijks, maar je organiseert wel een wedstrijd.
    Je verwacht wel dat wij onze dingen op tijd inleveren, maar dan hoor jij ook dingen op tijd te kunnen regelen.

    Sorry, maar ik heb even wat commentaar op mijn beoordeling.
    Alle spellingsfouten werden iedereen streng aangerekend, terwijl jij zelf er ook behoorlijk wat maakt!
    Voor de rest heb je veel commentaar op mijn 'open' einde, je wilt weten van wie de groene ogen zijn, maar daar is het toch juist een open einde voor?
    Het spijt me heel erg, maar ik wil me uitschrijven, ten eerste, omdat ik niets had aan mijn beoordeling, ten tweede omdat ik over een week, voor vier weken op vakantie ben en ten derde omdat ik de tweede opdracht niet snap.


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Gezien het gezeik op het forum stop ik met deze wedstrijd. Ik heb er geen concentratie meer voor.


    I am an idiot, I move.

    Ik overweeg eerlijk gezegt ook om me uit te schrijven, tenzij je nog een antwoord geeft op onze vragen. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Goed bezig FlowingFantasy. (': Straks heb je nog maar één hand vol mensen over.


    comfort in c h a o s

    Ik ben al blij als ik nog een beoordeling krijg op mijn 2de opdracht. Want daarin heb ik echt heel veel tijd, moeite en onderzoek gestopt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    de enige reden dat ik me nog niet gev uitfeschreven is omdat ik echt heel trots ben op mijn 1e opdracht en hoop daik daardoor ver kan komne, omdat ik al een redelijke start heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cecily schreef:
    (...)
    Maar in de beoordeling heb je in elk geval bij mij niet gezegd wat daar niet goed aan was


    nu ik het opnieuw lees zie ik gek genoeg niet het foute aan de droom.
    maar ik ga cijfers niet veranderen, niet zomaar tenminste.
    sorry, als je hieop boos wordt

    waren er nog andere vragen?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Kijk eens door het topic, er zijn honderden vragen gesteld. Wat was er onduidelijk aan mijn gedicht en waar ben ik mijn punten op kwijtgeraakt? Op die ene stomme fout?


    comfort in c h a o s

    FlowingFancy schreef:
    (...)

    nu ik het opnieuw lees zie ik gek genoeg niet het foute aan de droom.
    maar ik ga cijfers niet veranderen, niet zomaar tenminste.
    sorry, als je hieop boos wordt

    waren er nog andere vragen?

    Sorry hoor, maar niemand heeft een tien, en mag ik vragen waarom niet? Ik zie geen kritiekpunten op de verhaallijn zelf, en ik wil graag weten wat ik fout heb gedaan buiten de spelling om, want dat kost me geen 1.9 punt, dat lijkt me logisch.
    --'


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    hoogste cijfer dat je kan halen is een 9


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Mag ik vragen hoe je daarbij komt? o.O Dat is toch geen normaal cijfer om je punten op te zetten? Deze wedstrijd wordt maar raarder en raarder. Ik zou het trouwens vrij vriendelijk vinden als je zou reageren op onze vragen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:39 ]


    comfort in c h a o s

    doe bij alles +1.0 punt en het hoogste is 10.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Dit slaat nergens op. Really. Als je ons geen kritiek geeft, kunnen wij het e volgende keer ook niet beter doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nog vager. Waar zijn wij onze punten op verloren? Antwoord gewoon.


    comfort in c h a o s