• Toestemming schrijfwedstrijd

    Hallo Girly23July,
    Hierbij heb je toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd.
    je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes,Yoda


    Dingen waar je je altijd aan moet houden:- Genre: AL of 12+.
    - Deelnemers die hun opdracht niet op tijd inleveren;
    o 1 dag te laat –1 punt;
    o 2 dagen te laat –2 punten;
    o 3 dagen te laat dan lig je uit de wedstrijd(als je het niet op de 3e dag hebt ingeleverd/uitstel hebt gevraagd).
    - Uitstel vragen voor 20:30 op de dag van de deadline. Je krijgt 2 tot 5 dagen uitstel.
    - Als je niet inlevert zonder eerst uitstel te vragen, krijg je nog drie dagen extra(ook om alsnog uitstel te vragen), maar je krijgt punten aftrek.
    - De opdrachten zet je in een story, waarvan je mij de link geeft.
    - Geef het door als je je username verandert.

    Deelnemers (Min. 14, Max. 37):
    1. wormtail Vakantie tot 25 Juli Uitstel tot 27 julli
    2. DarkSavior C4
    3. Crocker B2
    4. Austen A4
    5. Alladin A3
    6. xSparkle D Vakantie: 06-07 --> 29-07 B3
    8. ShadeOfMusic D3

    de X betekend: ingeleverd

    Inschrijvingen gesloten!!


    Rondes: 3-6 5-7 8-10

    Waar let ik op?:
    Spel fouten (spelling);
    Zinsopbouw;
    Originaliteit;
    Heb je je aan de opdracht gehouden?;
    Aanhalingstekens (leestekens);
    Geloofwaardig geschreven?

    Prijs?:
    Er komt misschien een prijs maar voornamelijk gaat deze wedstrijd om de eer en de lol. Maar als er een prijs komt zijn het helaas voor jullie geen credits.

    Opdr.3

    Je krijgt een plaatje en een mythologie, daarbij schrijf je een verhaal. Je verhaal heeft een gesloten einde. Iedereen heeft een unieke combinatie.
    Je kan kiezen tussen 1, 2, 3, 4 (plaatje), en A, B, C, D (mythologie).

    Minimaal 700 woorden.
    Maximaal 4000 woorden.

    Need: Als je een meisje bent schrijf je uit het oogpunt van een jongen, en als je een jongen bent uit het oogpunt van een meisje.

    Je krijgt een privé bericht met de mythologie en het plaatje.


    A-1 B-1 C-1 D-1
    A-2 B-2 C-2 D-2
    A-3 B-3 C-3 D-3
    A-4 B-4 C-4 D-4


    Story met beoordelingen & opdrachten

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:41 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Aragog schreef:
    (...)
    Grotendeels je eigen schuld.

    Jezus, kan het nog onvriendelijker?
    Het is volgens mij wel duidelijk dat het niet goed geregeld is. Je hoeft het er niet nog eens extra in te wrijven hoor!


    Deep inside, I've never felt alive

    FlowingFancy schreef:
    Eigelijk zit ik erover te denken om deze wedstrijd stil te leggen. Omdat sommige de beoordelingen niet snappen, anderen zijn het beu en er zijn een aantal die op vakantie gan en daarom niet kunnen schrijven (op internet kunnen zetten).

    Dan schrijven diegenen zich tog uit ik weet zeker dat een groot deel van de deelnemers dit een leuke wedstrijd vinden en graag door zouden gaan


    •*• Lululu •*•

    oké, wie wil dan niet doorgaan? en wie wel dan weten we dat ook weer.
    degene die niet willen doorgaan stoppen als ze dat dan nog steeds willen na de 2e opdracht en de rest gaat gewoon door.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Antebellum schreef:
    (...)
    Jezus, kan het nog onvriendelijker?
    Het is volgens mij wel duidelijk dat het niet goed geregeld is. Je hoeft het er niet nog eens extra in te wrijven hoor!

    Sorry hoor, maar een paar hebben vragen waar ze geen antwoord op geeft, opmerkingen waar ze geen antwoord op geeft..
    We herhalen alles vaak genoeg, maar het heeft geen zin. En sorry dat ik zo 'onvriendelijk' ben, toch is het de waarheid.
    Als je een wedstrijd begint, dan moet je ook nadenken over de beoordelingen die je geeft en de duidelijkheid van de opdrachten. Er staan fouten in de beoordelingen, en het komt op mij over alsof ze er niet veel moeite in heeft gestoken -een paar keer nalezen o.i.d-
    En ja, dan kan je uitschrijvers/commentaar verwachten.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:38 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar een paar hebben vragen waar ze geen antwoord op geeft, opmerkingen waar ze geen antwoord op geeft..
    We herhalen alles vaak genoeg, maar het heeft geen zin. En sorry dat ik zo 'onvriendelijk' ben, toch is het de waarheid.
    Als je een wedstrijd begint, dan moet je ook nadenken over de beoordelingen die je geeft en de duidelijkheid van de opdrachten. Er staan fouten in de beoordelingen, en het komt op mij over alsof ze er niet veel moeite in heeft gestoken -een paar keer nalezen o.i.d-

    Maar de manier waarop je het zegt kan anders. Zij is ook maar een mens en je kunt natuurlijk niet verwachten dat die beoordelingen perfect zijn.
    Daarbij zegt ze ook al duidelijk: ze heeft ADD. Ik weet niet of jij mensen kent met dat probleem, maar ik wel. Het is erg belemmerend voor iemand en hij of zij kan er zeker niks aan doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    FlowingFancy schreef:
    oké, wie wil dan niet doorgaan? en wie wel dan weten we dat ook weer.
    degene die niet willen doorgaan stoppen als ze dat dan nog steeds willen na de 2e opdracht en de rest gaat gewoon door.

    Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ik mijn tweede opdracht moet uitvoeren.
    Het is niet dat dit een slechte wedstrijd is, maar ik heb gewoon geen inspi voor de tweede opdracht. Dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ik mijn tweede opdracht moet uitvoeren.
    Het is niet dat dit een slechte wedstrijd is, maar ik heb gewoon geen inspi voor de tweede opdracht. Dus...


    Dit probleem heb ik ook ..


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Dit probleem heb ik ook ..[/quote
    Ik heb ook dqt probleem, zou je misschoen wat uitleg kunnen geven bij' Verzamelen'


    •*• Lululu •*•

    je verzzamelt een raar voorwerp en iedereen vindt je daardoor een rare snuitert maar ze weten niet waarom je dat doet en dat kan een verdrietige reden zijn of een bangen of engen enz.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Nou ja, ik ga morgen een poging wagen (mijn Mac is nu namelijk leeg en ik krijg morgen m'n nieuwe oplader pas).


    To infinity and beyond •

    FlowingFancy schreef:
    je verzzamelt een raar voorwerp en iedereen vindt je daardoor een rare snuitert maar ze weten niet waarom je dat doet en dat kan een verdrietige reden zijn of een bangen of engen enz.

    Ik heb totaal iets anders maar ja tzal wel goed zijn


    •*• Lululu •*•

    Austen

    Je was maar net aan het vechten
    Alles begon goed te gaan
    Waarom benam je je van je adem?
    Waarom maakte je de strop?

    Hier zeg je dat het dood gaat en hieronder dat het wegvloog en waarschijnlijk is overleden.

    Het spijt me kleine vogel
    je kooitje was op slot
    toch kreeg je het open
    en vloog je weg
    als een blaadje op de wind


    Je zou ook kunnen zeggen dat hij dood gaat wegvliegt naar de hemel;


    Ik zeg je vaarwel
    en hoop diep vanbinnen
    dat alles beter gaat daar vanboven
    vaarwel kleine vogel
    het ga je goed

    als je het zo inpeteerd, maar ik weet niet precies wat je bedoelt
    (en ik druk het nu wel even uit met jouw vogel)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:09 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    FlowingFancy schreef:
    (...)

    nu ik het opnieuw lees zie ik gek genoeg niet het foute aan de droom.
    maar ik ga cijfers niet veranderen, niet zomaar tenminste.
    sorry, als je hieop boos wordt

    waren er nog andere vragen?
    dan moet je beter kijken, ik vind dit niet eerlijk en ook belachelijk dat je geen 10 kan halen ik moet het toch kunne vergelijken met andere opdrachten die ik heb gemaakt?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FlowingFancy schreef:
    Austen

    Je was maar net aan het vechten
    Alles begon goed te gaan
    Waarom benam je je van je adem?
    Waarom maakte je de strop?

    Hier zeg je dat het dood gaat en hieronder dat het wegvloog en waarschijnlijk is overleden.

    Het spijt me kleine vogel
    je kooitje was op slot
    toch kreeg je het open
    en vloog je weg
    als een blaadje op de wind


    Je zou ook kunnen zeggen dat hij dood gaat wegvliegt naar de hemel;


    Ik zeg je vaarwel
    en hoop diep vanbinnen
    dat alles beter gaat daar vanboven
    vaarwel kleine vogel
    het ga je goed

    als je het zo inpeteerd, maar ik weet niet precies wat je bedoelt
    (en ik druk het nu wel even uit met jouw vogel)

    Oké, ja, wat is het probleem? Dat is beeldspraak, ken je dat?

    Het hele gedicht gaat over een meisje, vergeleken door de vogel die zelfmoord gepleegd heeft en de ik persoon die het meisje liefhad en haar mist. Het meisje was depressief, had verschillende problemen en vocht voor haar leven. Wanneer ik zeg dat de vogel is weggevlogen bedoel ik dat zij is weggevolgen, figuurlijk. Sorry dat ik het zeg, maar dat is allemaal toch niet zo ver gezocht of onduidelijk?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:16 ]


    comfort in c h a o s

    ik schrijf me uit
    ik vind deze wedstrijd heel slecht geregeld
    ik ben het niet eens met mijn beoordelng, warom kunnen we geen 10 halen?
    ik heb er echt spijt van dat ik hier aan mee heb gedaan, die sa was 1 van de beste die ik ooit heb geschreven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one