• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië

    Halve Finale
    Portugal - ???
    ??? - ???




    The footie club.
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 11:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    :')


    They're so cute!
    Echt mijn favorite koppel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)
    Hè, ik mag het zeggen. Voorlopig zit hij alleen aan mij *wbw*


    Hhahahaha, ja Sami word scherp in de gaten gehouden na die fotoshoot met dan mens(duivel)


    ~

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik wist wel dat jij dat was haha


    jaja(wbw) Deze foto heeft Sami in onze slaapkamer neer gehangen xD


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Hhahahaha, ja Sami word scherp in de gaten gehouden na die fotoshoot met dan mens(duivel)


    Tut, tut, Tut, als je maar geen Ruud & Estelle Gulit relatie krijgt. Je moet je mannetje ook wel een beetje vertrouwen. En het zijn maar borsten, de halve wereldbevolking heeft ze :') Niets bijzonders.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Och... Deze vind ik net op Tumblr c:

    Fierte schreef:
    Och... Deze vind ik net op Tumblr c:



    Heb je die tattoo van haar op zijn zij gezien..^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Heb je die tattoo van haar op zijn zij gezien..^^


    Omg, dat is wel echt extreem. Als het uit gaat zou dat toch wel heel lullig zijn :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Boutella schreef:
    Heb je die tattoo van haar op zijn zij gezien..^^

    Ja! Pff... Ik vind het een beetje overdreven. Zó groot. En daarbij zou ik nooit een tattoo over of voor een geliefde nemen. Maar het is zijn lichaam c:

    Boutella schreef:
    (...)

    Tut, tut, Tut, als je maar geen Ruud & Estelle Gulit relatie krijgt. Je moet je mannetje ook wel een beetje vertrouwen. En het zijn maar borsten, de halve wereldbevolking heeft ze :') Niets bijzonders.


    jaa okee je hebt een puntxD Maar ik zit niet achter de kliko buiten om te zien wat meneertje doet:Y) En bovendien hij kan niet zonder mexD haha sorry moest ik ff zegen:Y)


    ~


    Cadentium schreef:
    (...)

    Omg, dat is wel echt extreem. Als het uit gaat zou dat toch wel heel lullig zijn :'D.


    Het gaat uit. Ik geef ze nog twee jaar voordat zij er vandoor gaat met al zijn geld. Dat is geen liefde, ja liefde voor geld en media.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:




    Alleen d'r mondje klopt :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:




    Errlijk gezegd vind ik de tatto jiet eens lijken op haar :')

    Boutella schreef:
    Het gaat uit. Ik geef ze nog twee jaar voordat zij er vandoor gaat met al zijn geld. Dat is geen liefde, ja liefde voor geld en media.

    Dat zei mijn moeder ook gelijk toen ze trouwden: Dat is voor het geld en voor de zoetigheid van de media.



    Oh My Gosh, It's Criska _O_


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."