• (Belga) Een brief heeft er in Frankrijk 147 dagen over gedaan om 13 km verder in de juiste brievenbus te vallen.

    Het ging om een brief die vanuit het dorpje Bar-le-Duc (tussen Nancy en Reims) naar het 13 km verderop gelegen Robert-Espagne werd verstuurd. De Franse post stuurde de brief eerst richting Spanje. "Onze machines lezen eerst de postcode, maar die was in dit geval zo goed als onleesbaar. Vandaar dat de brief naar Spanje werd verstuurd", verklaarde een lokale verantwoordelijke van La Poste aan AFP. Het nieuws stond eerder op de dag in de krant L'Est Républicain. De brief die op 16 november vorig jaar vanuit Bar-le-Duc vertrok, was bestemd voor Luc Fleurant en was een uitnodiging voor de plechtige opening van een gebouw enkele dagen later. Toppunt van ironie is dat de bestemmeling de brief vorige vrijdag in de bus kreeg, op 1 april. (FEM)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wat een snelheid :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Volgens mij ben ik nog ooit in dat dorpje geweest ;3

    Spanjaard schreef:
    Wat een snelheid :')


    Zeg dat wel! Hier verdwijnt soms de post gewoon.

    Zo zie je maar weer, machines zijn niet altijd handig. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 13:58 ]

    Ramirez schreef:
    Volgens mij ben ik nog ooit in dat dorpje geweest ;3


    Weetje nog dat mijn pakje ook niet echt op de juiste plek belandde :'D? Lol, in Australië.


    Olive

    Haha,hoe krijgen ze het ook voor elkaar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Moraal van het verhaal: maak een e-mailadres aan en gebruik het ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Spanjaard schreef:
    Wat een snelheid :')

    En dan maar denken, waarom krijg ik niks terug?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    in den haag gooim ze de post in de duinen neer

    Jacker schreef:
    (...)

    Weetje nog dat mijn pakje ook niet echt op de juiste plek belandde :'D? Lol, in Australië.


    Hou op, ik wil nog steeds mijn Alex artikel (cat)