• ik droom nu al een paar dagen over een jongen. ik vraag me alleen af of het iets betekent want ik droom niet gewone dingen maar dingen zoals:hand in hand lopen, zoenen,in je ondergoed tegen elkaar aam liggen me bff gelooft er niks van maar zou het dan iets betekenen. hij heeft sinds kort een vriendin maar wat moet ik nu?

    !"!: heeft er iemanbd echte handige tips voor mij

    Dromen zijn gewoon dingen van die je ooit gezien of beleefd hebt en dingen waar je vaak mee bezig bent.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als je over iemand droomt betekent dat dat je iets van die persoon wil hebben, niet omgekeerd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 20:11 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dromen zijn bedrog...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Meestal droom je over je verlangens of angst. Ik denk dat jij die jongen erg leuk vind. Na een tijdje stopt het dromen vanzelf (ik heb ook een tijd lang vaak over een jongen gedroomd maar dat was echt verschrikkelijk omdat die jongen gewoon slecht voor me was.)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Frodo schreef:
    Als je over iemand droomt betekent dat dat je iets van die persoon wil hebben, niet omgekeerd.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Dromen kunnen vanalles betekenen, maar ik zou er als ik jou was niet te veel aandacht aan besteden.
    Als ik een betekenis zou moeten geven, denk ik dat je naar een jongen verlangt, niet per se een bepaalde jongen die je kent, maar misschien gewoon 'het verlangen naar liefde'.


    You are beautiful, you are love.

    Je droomt over dingen die je die dag/ooit gezien hebt of aan gedacht hebt. Allemaal dingen die je onbewust hebt opgeslagen. Er zitten verder geen speciale diepe betekenissen achter.

    Sorry, geen tips :c

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 20:30 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    boybiebjamie schreef:
    ik droom nu al een paar dagen over een jongen. ik vraag me alleen af of het iets betekent want ik droom niet gewone dingen maar dingen zoals:hand in hand lopen, zoenen,in je ondergoed tegen elkaar aam liggen me bff gelooft er niks van maar zou het dan iets betekenen. hij heeft sinds kort een vriendin maar wat moet ik nu?

    !"!: heeft er iemanbd echte handige tips voor mij

    word hier namelijk onzeker van

    De hersenen kunnen geen gezichten maken, dat betekend dat je deze jongen al ooit hebt gezien. Hoeft geen bekende te zijn, de hersens slaan bijna alles op, dan wel in het onderbewuste. Het kan dus ook gewoon iemand zijn die je een fractie van een seconde in de supermarkt of zo hebt gezien.

    Ja, dit typ ik uit mijn hoofd. :"D Het verbaasd me dat ik dit nog onthouden heb.

    Ik droomde vannacht dat ik een schat ging zoeken en dat twee van mijn tantes een kind kregen. En ik denk ook niet dat daar een speciale betekenis achter zit, buiten dat ik gewoon een vreemde fantasie heb (cat) Waarschijnlijk heb je gewoon vaak aan die jongen gedacht en daardoor kwam het weer terug in je droom.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oh ja. :"D
    Ik droomde vannacht over heel mijn klas die eerst een zoektocht door het bos ging doen en ik aan de zijkant heel lui zat te wachten. :"D Maar er was toch iets mysterieus aan, alsof ik bezeten was door het bos of zo. Of dat zit ik nu te verzinnen, dat kan natuurlijk ook.
    En daarna was ik in een of andere rare plek, van oud hout met een vriendin. Eerst was er iets met tekenen waar we het niet over eens konden worden [dat is in het echt vaak ook, anders :')] en daarna was er een spel met ook groep 7 [ik zat in groep 8 dit schooljaar] en daar moest je voorwerpen verzamelen en die leverden punten op. Ruilen kon ook.
    Ik had mijn aardbeien voor iets geruild wat de juf had en daarna had ik een mega-strik te pakken gekregen. Toen was ik de winnaar van het spel met 1940 punten.
    Ik weet het, vaag. Ik droom wel eens minder vaag.

    Impressie schreef:
    Dromen kunnen vanalles betekenen, maar ik zou er als ik jou was niet te veel aandacht aan besteden.
    Als ik een betekenis zou moeten geven, denk ik dat je naar een jongen verlangt, niet per se een bepaalde jongen die je kent, maar misschien gewoon 'het verlangen naar liefde'.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    maar heeft er iemand tips