• Nouja, ik zit dus een beetje met iets, omdat ik denk dat ik iemand leuk vind, maar dat gewoon niet echt kan bevatten? Hij is namelijk he-le-maal niet het typ waarvan ik had gedacht dat ik op zou vallen, dus daarom weet ik het gewoon niet meer. Ik weet gewoon niet zeker of ik hem leuk vind.. Vind je iemand leek als je vaak aan iemand moet denken en echt graag met diegene wil praten? I just really dunno.

En dan, áls ik dus voor mezelf besloten heb dat ik hem leuk vind, wat dan verder? Hij is een vriend van me en we zitten in dezelfde vriendengroep, waardoor ik ook goed bevriend ben met zijn beste vriend.. En die heeft me zelf ooit gezegd dat hij best verlegen is met op iemand afstappen en dat is geloof ik ook zo.. Dus, hoe moet ik het dan aanpakken om er meer dan vriendschap van te maken?

Just asking, ik ben niet zo goed in dit soort dingen (cat)

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Sjiriki schreef:
    (...)

Het is overduidelijk dat jullie de oppervlakkige mensjes zijn, want jullie vinden iemand leuk maar daten niet met hem omdat ie niet knap genoeg is :O

Nou, daar ben ik dan blijkbaar over heen. De jongen die ik wel leuk vind is nu ook niet meteen mister handsome (ook niet lelijk, maar niet volgens de 'standaards' van algemene knapheid/mannelijkheid). Maar hij heeft iets speciaals (:

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:11 ]

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Sjiriki schreef:
    (...)

Zie je, dat werkt niet. Want meisjes vinden het leuk om met de gevoelens van jongens te spelen! Ze zijn evil D: maar natuurlijk ontken je dat weer.

Sommige meisjes wellicht, maar niet álle meisjes. Niet over een kam scheren aub (: En als je niets voor iemand voelt, dan is dat nu eenmaal zo, dat kun je ook zelf niet helpen.

Pimpernel schreef:
    (...)
    Ja zo werkt dat in Meisjesstad *O*

Kijk, jij bent tenminste eerlijk. Dat waardeer ik :Y)

quidquid excusatio prandium pro

Sjiriki schreef:
    (...)

Kijk, jij bent tenminste eerlijk. Dat waardeer ik :Y)

Ik waardeer het dat je dat waardeert! (bloos)

Shit happens but pee happens a lot more.

Pimpernel schreef:
    (...)
    Ik waardeer het dat je dat waardeert! (bloos)

Ik waardeer dat jij waardeert dat ik je waardeer, jij evil manipulerend meisje :Y)

Sjiriki schreef:
    (...)

Ik waardeer dat jij waardeert dat ik je waardeer, jij evil manipulerend meisje :Y)

Ik evil? Ik ben een zeer lief meisje(bloos)

Haha, oké, dit gesprek. Maar sjiriki, als je dat dus zegt over meiden (waar ik vind dat je gedeeltelijk wel gelijk in hebt) hoe denk je daar dan over bij jongens? Ik bedoel, die zijn toch ook uiterlijkgericht met 'lekkere chicks' enzo. Eigenlijk is dat dan precies hetzelfde, want veel mannen zijn ook verschrikkelijk oppervlakkig..

Lancelot schreef:
    Haha, oké, dit gesprek. Maar sjiriki, als je dat dus zegt over meiden (waar ik vind dat je gedeeltelijk wel gelijk in hebt) hoe denk je daar dan over bij jongens? Ik bedoel, die zijn toch ook uiterlijkgericht met 'lekkere chicks' enzo. Eigenlijk is dat dan precies hetzelfde, want veel mannen zijn ook verschrikkelijk oppervlakkig..

Woops D:

Vertel mij wat D: Ik kan nooit volgen wie mooi is en wie niet, ik let nooit op het uiterlijk van mensen. heel onhandig, want ik weet dan ook nuawelijks hoe mensen eruitzien

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:26 ]

Sjiriki schreef:
    (...)

Woops D:

Vertel mij wat D: Ik kan nooit volgen wie mooi is en wie niet, ik let nooit op het uiterlijk van mensen. heel onhandig, want ik weet dan ook nuawelijks hoe mensen eruitzien

Nou dan, wees dan geen hypocriet aub & ga niet zeuren.

Lancelot schreef:
    (...)

Nou dan, wees dan geen hypocriet aub & ga niet zeuren.

Hoezo ben ik nou weer hypocriet? D:

Sjiriki schreef:
    (...)

Hoezo ben ik nou weer hypocriet? D:

Door eerst aan te vallen en te doen of dat alleen voor meiden geldt. Maak dan tenminste duidelijk dat je vindt dat het de algemene aard van mensen betreft, ongeacht geslacht, niet alleen van meiden (;

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:32 ]

Lancelot schreef:
    (...)

Door eerst aan te vallen en te doen of dat alleen voor meiden geldt. Maak dan tenminste duidelijk dat je vindt dat het de algemene aard van mensen betreft, ongeacht geslacht, niet alleen van meiden ;)

Ja, en als je niet op uiterlijk let, zoals ik, dan heb je ook weer problemen met het erbij passen! Ik ben niet hypocriet maar raar :Y)

Sjiriki schreef:
    (...)

Ja, en als je niet op uiterlijk let, zoals ik, dan heb je ook weer problemen met het erbij passen! Ik ben niet hypocriet maar raar :Y)

Nee je was toch een overbesekste pony lover?

Pimpernel schreef:
    (...)
    Nee je was toch een overbesekste pony lover?

Zou ik dan niet juist ondersext zijn? (cat)

Sjiriki schreef:
    (...)

Zou ik dan niet juist ondersext zijn? (cat)

Als jij dat wilt(bloos)