• Nouja, ik zit dus een beetje met iets, omdat ik denk dat ik iemand leuk vind, maar dat gewoon niet echt kan bevatten? Hij is namelijk he-le-maal niet het typ waarvan ik had gedacht dat ik op zou vallen, dus daarom weet ik het gewoon niet meer. Ik weet gewoon niet zeker of ik hem leuk vind.. Vind je iemand leek als je vaak aan iemand moet denken en echt graag met diegene wil praten? I just really dunno.

    En dan, áls ik dus voor mezelf besloten heb dat ik hem leuk vind, wat dan verder? Hij is een vriend van me en we zitten in dezelfde vriendengroep, waardoor ik ook goed bevriend ben met zijn beste vriend.. En die heeft me zelf ooit gezegd dat hij best verlegen is met op iemand afstappen en dat is geloof ik ook zo.. Dus, hoe moet ik het dan aanpakken om er meer dan vriendschap van te maken?

    Just asking, ik ben niet zo goed in dit soort dingen (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Kijk de film; He's just not that in to you. Die film geeft tips (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    Kijk de film; He's just not that in to you. Die film geeft tips (bloos)


    Wow, die titel klinkt al bemoedigend, haha :')

    Maar ik zal eens kijken (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hobbiton schreef:
    (...)

    Daar ben ik ook goed in, maar gelukkig is het goedgekomen (krul)
    Maar ik zou eerst er zelf achterkomen of je hem nou echt leuk vindt of niet. Als je het hem vertelt en hij ook wat voor jou voelt, zit je voor je het weet aan iets wat je misschien helemaal niet wilt... Dus eerst zeker weten. Maar je kunt natuurlijk altijd wel een beetje flirten en signalen geven (:
    En als je er dan over uit bent dat je hem écht leuk vindt, dan zou ik het hem gewoon vertellen. Hoe eng dat ook is, dat werkt meestal het beste.


    Ja, dat is waar. Ik moet er wel eerst helemaal zeker van zijn, want mocht hij ook iets voor mij voelen, en ik besluit dan toch dat ik niet meer voel, dan is het nogal sneu..


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Is friendzonen niet de favoriete hobby van ieder meisje ever? (cat)

    Friendzone bestaat niet, dat is gewoon een slap excuus verzonnen door jongend die te laf zijn om op meiden af te stappen of te erkennen dat ze een blauwtje hebben gelopen.

    Ga wat meer met hem om, praat vaker met hem, dan merk je meestal vanzelf wel of je hem leuk vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lancelot schreef:
    (...)

    Wow, die titel klinkt al bemoedigend, haha :')

    Maar ik zal eens kijken (:

    HAha sarcasme! En overigens is die film ook super leuk om gewoon te kijken *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nou, gewoon. Als jullie beiden verlegen zijn zou ik gewoon wat met hem babbelen en af en toe een plagerige of flirterige opmerking maken. Als je ziet dat hij dat goed opvat en zelfs terug doet, kun je al langzaam verder gaan. Ik zou in kleine stapjes gaan :Y)


    Olive

    "Hey, heb je zin in pizza en een potje neuken, of hou je niet van pizza?":Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Pimpernel schreef:
    (...)
    HAha sarcasme! En overigens is die film ook super leuk om gewoon te kijken *O*
    `

    Haha, oké (; Nou, dan zal ik sowieso een keertje kijken voor de fun ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Britsanity schreef:
    "Hey, heb je zin in pizza en een potje neuken, of hou je niet van pizza?":Y)



    Die openingline bewaar ik wel voor later, mocht het wat worden (cat)

    Haha (;


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Floyd schreef:
    (...)
    Friendzone bestaat niet, dat is gewoon een slap excuus verzonnen door jongend die te laf zijn om op meiden af te stappen of te erkennen dat ze een blauwtje hebben gelopen.

    Ga wat meer met hem om, praat vaker met hem, dan merk je meestal vanzelf wel of je hem leuk vind.


    Dat zeggen alleen meisjes die graag met de gevoelens van jongens spelen. GTFO JIJ DUIVELSE MANIPULATEUR D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Dat zeggen alleen meisjes die graag met de gevoelens van jongens spelen. GTFO JIJ DUIVELSE MANIPULATEUR D:

    Ha, welke jongens? Ik ga met 2 jongens om en bij 1 van hen is het eerder andersom.
    De friendzone bestaat niet, wat verwachte jullie van ons, dat we een relatie met jullie beginnen ook al zijn we niet verliefd? Lekker oppervlakkig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    (...)
    Ha, welke jongens? Ik ga met 2 jongens om en bij 1 van hen is het eerder andersom.
    De friendzone bestaat niet, wat verwachte jullie van ons, dat we een relatie met jullie beginnen ook al zijn we niet verliefd? Lekker oppervlakkig.


    Het is overduidelijk dat jullie de oppervlakkige mensjes zijn, want jullie vinden iemand leuk maar daten niet met hem omdat ie niet knap genoeg is :O


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Het is overduidelijk dat jullie de oppervlakkige mensjes zijn, want jullie vinden iemand leuk maar daten niet met hem omdat ie niet knap genoeg is :O

    Ja zo werkt dat in Meisjesstad *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Het is overduidelijk dat jullie de oppervlakkige mensjes zijn, want jullie vinden iemand leuk maar daten niet met hem omdat ie niet knap genoeg is :O

    Ik date niet met hem omdat ik niet verliefd op hem ben, ik voel niks anders dan vriendschap, soms. Man het is net alsof ik weer tegen die jongen praat.
    Als je gefriendzone bent dan licht dat geheel aan jezelf. Ga achter der aan, doe je best vraag haar zelf uit. Durf wat, maar ga niet zielig zitten doen dat je gefriendzoned bent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    (...)
    Ik date niet met hem omdat ik niet verliefd op hem ben, ik voel niks anders dan vriendschap, soms. Man het is net alsof ik weer tegen die jongen praat.
    Als je gefriendzone bent dan licht dat geheel aan jezelf. Ga achter der aan, doe je best vraag haar zelf uit. Durf wat, maar ga niet zielig zitten doen dat je gefriendzoned bent.


    Zie je, dat werkt niet. Want meisjes vinden het leuk om met de gevoelens van jongens te spelen! Ze zijn evil D: maar natuurlijk ontken je dat weer.


    quidquid excusatio prandium pro