• Hooii,
    Ik heb een heel lief vriendje, en ik wil met hem zoenen. We weten van elkaar dat we dat beide willen, maar ik weet niet hoe...
    Dus, mijn vraag aan jullie: Hoe moet je zoenen?


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Er is geen gebruiksaanwijzing voor zoenen. Je moet het dus gewoon doen.


    26 - 02 - '16

    uhm tja.. gewoon je monden op elkaar duwen? $: ik heb pas 1x gezoend, ben niet zo pro. haha.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Player schreef:
    Het gebeurd vanzelf, niet bang zijn. ; )


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Morgue schreef:
    vanwaar die reacties, 13 lijkt me normaal om je eerste kus te hebben hoor.

    Damn ik voel me oud.
    Zo iets gaat vanzelf, je begint met een kusje op de mond en vandaar uit ga je, als het goed voelt, vanzelf verder.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het gaat vanzelf, en niks van die andere reacties aantrekken, ik was ook dertien.
    trouwens, het gaat bijna allemaal vanzelf, zorg er wel voor dat je niet te haastig gaat. en er de tijd voor neemt.
    suc6 meid!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Huntelaar schreef:
    Correct me if I'm wrong hoor, maar volgensmij zijn sommige mensen misschien een beetje verbitterd omdat ze zelf nog nooit hebben gezoend en dit meisje 13 is en op het punt staat dit met haar vriendje te gaan doen? :') .. Just a guess..

    Nou nee hoor, ik zie niks om jaloers op te zijn. Ik vind 13 ook eigenlijk te jong, zo iets vind ik meer bij 15 passen(waar echt een wereld van verschil in zit), maar ik ben nog heel erg van de oudere generatie. Maar ik ga niet zeggen dat ze het niet moet doen, als zij het wilt moet ze het zelf weten.
    Ik had het nog met een vriend er over wat er toch eigenlijk veel ophef word gemaakt over zo iets kleins.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat maakt t nou uit hoe oud je bent.... Ik ben 17 and never been kissed :')
    En kan me eigenlijk geen kont schelen ;D
    Als zij dat wil moet ze dat doen. Klaar

    OT: i guess zoals de rest zegt, gewoon doen?


    Life is hard, just break it with your head <3

    Floyd schreef:
    (...)
    Nou nee hoor, ik zie niks om jaloers op te zijn. Ik vind 13 ook eigenlijk te jong, zo iets vind ik meer bij 15 passen(waar echt een wereld van verschil in zit), maar ik ben nog heel erg van de oudere generatie. Maar ik ga niet zeggen dat ze het niet moet doen, als zij het wilt moet ze het zelf weten.
    Ik had het nog met een vriend er over wat er toch eigenlijk veel ophef word gemaakt over zo iets kleins.

    Hoe oud was je zelf toen je voor het eerst zoende?

    En de 'oudere generatie' (je bent even oud als ik zie ik) was daar net zo vroeg in, heur. ;P


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hoe oud was je zelf toen je voor het eerst zoende?

    En de 'oudere generatie' (je bent even oud als ik zie ik) was daar net zo vroeg in, heur. ;P

    Ik ben 18 en heb nog nooit gezoend.
    Nou hier toch echt niet, hier speelde we nog met barbies, maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    (...)
    Ik ben 18 en heb nog nooit gezoend.
    Nou hier toch echt niet, hier speelde we nog met barbies, maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde.

    Ik ben ook 18 en ik was 13 toen ik voor het eerst zoende.

    Kinderen beginnen allemaal op een andere leeftijd te puberen, en ik was op mijn 12e al met jongens enzo bezig. Daar is iedereen op een ander moment aan toe, en ik vind eerlijk gezegd niet dat je iemand daarop kunt veroordelen. no offence.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik ben ook 18 en ik was 13 toen ik voor het eerst zoende.

    Kinderen beginnen allemaal op een andere leeftijd te puberen, en ik was op mijn 12e al met jongens enzo bezig. Daar is iedereen op een ander moment aan toe, en ik vind eerlijk gezegd niet dat je iemand daarop kunt veroordelen. no offence.

    Daarom zeg ik ook, ik vind het wat te jong, maar als zij het wilt moet ze het vooral doen. Maar dat betekent niet dat ik jaloers ben omdat ik nog nooit gezoend heb en zij binnenkort wel. Ik zie geen reden om jaloers te zijn want zoenen boeit me niet. Er word gewoon te veel ophef gemaakt om deze kleine dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    waarom zeurt iedereen om de leeftijd? 12/13 jaar is toch wel gemiddeld voor je 1e zoen. Ik was ook 12 dus.. (;


    Swag,&#9829; Van Inge(L)