• Hooii,
    Ik heb een heel lief vriendje, en ik wil met hem zoenen. We weten van elkaar dat we dat beide willen, maar ik weet niet hoe...
    Dus, mijn vraag aan jullie: Hoe moet je zoenen?


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nee bedankt, mijn tong is niet erg gediend van massages. Of aaien. Of iets dat daarop lijkt. XD


    Pfff, ik heb geweldig success met mijn tongmassages! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Pfff, ik heb geweldig success met mijn tongmassages! D:

    Oh echt? Bij wie dan?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oh echt? Bij wie dan?


    Volgens mij wil ik het niet weten..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik dacht dat we OT moesten blijven? ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ivan schreef:
    Bij de Blokker verkopen ze lavalampen voor tien euro. I'm soo gonna get one.

    Oke, het principe is vrij eenvoudig: je lippen op die van je partner drukken, mond openen en je tong toegang verschaffen in de mond van de ander naar smaak et voila.
    En ik zou van tevoren geen Turkse pizza eten. Ligt niet aan de Turken maar aan de knoflook.
    Ik hou van jou :P


    Life is hard and then we die

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oh echt? Bij wie dan?


    Je moeder! D:

    Het spijt me dat ik je dit zo moet mededelen, maar...


    quidquid excusatio prandium pro

    Gewoon doen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Geen flauw idee. *O*

    Nog nooit gezoend :X
    maar ik denk dat het gewoon moet gebeuren, niet teveel over nadenken. (;


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Tigger schreef:
    (...)

    Je moeder! D:

    Het spijt me dat ik je dit zo moet mededelen, maar...

    *filmpje*


    *DRAMATISCHE PLOT TWIST* HOW COULD I'VE MISSED THAT D: (had jij mij toen je zes was? Impressive.)

    OT; dat gaat vanzelf, denk ik. Never been kissed. Maar niet over stressen en gewoon doen als je dat wilt :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Grappig, waaorm die lamp? (cat)

    Eh nou, m'n klasgenoot belde op en die zei dat ze die bij de Blokker verkopen. Witte lamp met kennelijk zwarte lava erin of zo. En ik wil al zo lang zo'n lamp omdat me dat echt heel stoer lijkt en het is koopavond en dat betekent dus dat ik maar eens mag gaan fietsen als ik die lamp vanavond nog wil. Yeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Laat het in ieder geval niet gebeuren als iemand zegt 'Nu moeten jullie wel zoenen he,' en dan je eerste zoen laten verpesten. Oh, ik ga die asshole in elkaar meppen als ik hem tegenkom.


    Food.

    Wiarda schreef:
    (...)

    *DRAMATISCHE PLOT TWIST* HOW COULD I'VE MISSED THAT D: (had jij mij toen je zes was? Impressive.)

    OT; dat gaat vanzelf, denk ik. Never been kissed. Maar niet over stressen en gewoon doen als je dat wilt :Y)


    Ik was dan misschien pas 6, maar in bepaalde opzichten was ik al groter dan de meeste volwassen mannen (cat)

    Waaaaaait.... In dit geval gaat de tongmassage niet door. EW D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Ik was dan misschien pas 6, maar in bepaalde opzichten was ik al groter dan de meeste volwassen mannen (cat)

    Waaaaaait.... In dit geval gaat de tongmassage niet door. EW D:

    Die ging überhaupt al niet door, dus da's misschien maar goed ook. Ik houd niet van honing, bah. XD


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik had men eerste kus toen ik 12 was? so what ;x
    het maakt eigenlijk niks uit vindt ik .
    het is je eigen keuze.


    #Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.