• Hooii,
    Ik heb een heel lief vriendje, en ik wil met hem zoenen. We weten van elkaar dat we dat beide willen, maar ik weet niet hoe...
    Dus, mijn vraag aan jullie: Hoe moet je zoenen?


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    wat maakt het uit welke leeftijd het is, ik was 14 toen ik voor het eerste zoende en het gaat gewoon vanzelf je hoeft je echt nergens druk over te maken:)

    Yoda schreef:
    Het gaat hier NIET over leeftijd of wat dan ook en dit is dan ook compleet irrelevant. Ontopic reageren nu en hou de leeftijd opmerkingen maar achter jullie.


    Amen :Y).
    Ontopic: het gebeurt van zelf wel, maak je er vooral niet al teveel druk over!

    Miam schreef:
    (...)

    Don't lieverd me. Really, don't ._.

    "Het is -maar- drie jaar verschil"

    Serieus, de 12- tot 14-jarigen zijn helemaal anders dan toen ik die leeftijd had, al is dat maar 2 jaar geleden.
    Ik ben heus niet achterlijk, en ik kan wel degelijk vergelijken.
    Ik heb mijn standpunt, jullie dat van jullie en ik heb dan echt geen mensjes nodig die mij "+100" gaan geven, zo zielig ben ik niet ._.


    Ik noem jou zoals ik dat wil. Jij gaat er ook de hele tijd op in hoor -_-


    Pretty is just a pretty word.

    Correct me if I'm wrong hoor, maar volgensmij zijn sommige mensen misschien een beetje verbitterd omdat ze zelf nog nooit hebben gezoend en dit meisje 13 is en op het punt staat dit met haar vriendje te gaan doen? :') .. Just a guess..


    ars moriendi

    Bij de Blokker verkopen ze lavalampen voor tien euro. I'm soo gonna get one.

    Oke, het principe is vrij eenvoudig: je lippen op die van je partner drukken, mond openen en je tong toegang verschaffen in de mond van de ander naar smaak et voila.
    En ik zou van tevoren geen Turkse pizza eten. Ligt niet aan de Turken maar aan de knoflook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    (...)

    3 jaar tijdens je pubertijd zijn een heel verschil met 3 jaar als je volwassen bent.
    11 en 14 is een heel verschil en 30 en 33 niet meer.

    This
    en om op topic te blijven; Euh- zal wel vanzelf gaan?


    Cool, neat, swell -Cry

    Ivan schreef:
    Bij de Blokker verkopen ze lavalampen voor tien euro. I'm soo gonna get one.

    Oke, het principe is vrij eenvoudig: je lippen op die van je partner drukken, mond openen en je tong toegang verschaffen in de mond van de ander naar smaak et voila.
    En ik zou van tevoren geen Turkse pizza eten. Ligt niet aan de Turken maar aan de knoflook.


    Muahahahha =DDDDDD
    Ik zou zoiezo labello opdoen of zo, dan zijn je lippen zachter. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ivan schreef:
    Bij de Blokker verkopen ze lavalampen voor tien euro. I'm soo gonna get one.

    Oke, het principe is vrij eenvoudig: je lippen op die van je partner drukken, mond openen en je tong toegang verschaffen in de mond van de ander naar smaak et voila.
    En ik zou van tevoren geen Turkse pizza eten. Ligt niet aan de Turken maar aan de knoflook.

    Grappig, waaorm die lamp? (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Vraag hem zijn mond open te doen, grijp zijn tong met je linkerhand en aai zijn tong met je rechterhand. Bonuspunten als je honing of chocopasta fso op je hand doet voordat je zijn tong gaat aaien :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Huntelaar schreef:
    Correct me if I'm wrong hoor, maar volgensmij zijn sommige mensen misschien een beetje verbitterd omdat ze zelf nog nooit hebben gezoend en dit meisje 13 is en op het punt staat dit met haar vriendje te gaan doen? :') .. Just a guess..


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Tigger schreef:
    Vraag hem zijn mond open te doen, grijp zijn tong met je linkerhand en aai zijn tong met je rechterhand. Bonuspunten als je honing of chocopasta fso op je hand doet voordat je zijn tong gaat aaien :Y)

    Ik zie dit jou echt al doen met zo'n ontzettend geboeide blik. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik zie dit jou echt al doen met zo'n ontzettend geboeide blik. (cat)


    Kom maar hier als je 18 bent en dan geef ik jou ook een luxe tongmassage :Y)

    De meisjes die al 18 zijn mogen nu al! WIE WIL? :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wist ook niet hoe het moest, en ik had een kauwgom in m'n mond dus ik onderbrak het romantische moment om mede te delen dat ik een kauwgom in had.
    Gewoon lippen op elkaar, tong in zijn mond, zijn tong in jouw mond, rondjes draaien en dan niet vergeten je tong ook weer terug te trekken. En dat dan herhalen. c:


    Me so good.

    Tigger schreef:
    (...)

    Kom maar hier als je 18 bent en dan geef ik jou ook een luxe tongmassage :Y)

    De meisjes die al 18 zijn mogen nu al! WIE WIL? :D

    Nee bedankt, mijn tong is niet erg gediend van massages. Of aaien. Of iets dat daarop lijkt. XD


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kijk, ik ga niet beslissen wat de 'juiste' leeftijd is om iemand te zoenen. Iedereen is daar klaar voor op een ander moment. Het is dus niet vreemd om hier nog niet aan te denken als je 13 bent. Als ik kon was ik kind gebleven tot mijn 44ste ._. We grow up to fucking soon.
    So don't go bitching on people with another opinion. Thank you, sweetie.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:49 ]


    Cool, neat, swell -Cry