Hooii,
Ik heb een heel lief vriendje, en ik wil met hem zoenen. We weten van elkaar dat we dat beide willen, maar ik weet niet hoe...
Dus, mijn vraag aan jullie: Hoe moet je zoenen?
Quiescent schreef:
Ahh, kom op, gaat iedereen nu weer beginnen over de leeftijd van iemand. Als zij dat gewoon wil, ze is geen kleuter meer of wat dan ook.
Naja, ik zeg, doe rustig het komt vanzelf.
En please het gaat vanzelf en negeer alle boze of nare reacties. Je bent tenminste niet zwanger of aan het roken. Tis maar een kleine zoen.
Quiescent schreef:
Ahh, kom op, gaat iedereen nu weer beginnen over de leeftijd van iemand. Als zij dat gewoon wil, ze is geen kleuter meer of wat dan ook.
Quiescent schreef:
OT: Gewoon doen, het gebeurt wel vanzelf. Niet dat ik ooit gekust/gezoend heb, maar toch.
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
Niet bij nadenken, gewoon wat doen. Deed ik ook en oefening baart kunst dus nu ben ik een pro. Hehe nee maar niet teveel over nadenken. Het is niet moeilijk werk. :'D