• Our Deal.


    Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.


    Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.


    About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.


    About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.


    De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.


    Rollentopic

    Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

    Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior


    Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

    Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia



    Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

    Have fun ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]


    kindness is never a burden.

    Amaranta schreef:
    (...)
    (I know people make mistakes. Dude, sorry I said it, alsof je niet even normaal iets op iemand kunt wijzen. (': Ik zei 't alleen even, you don't need to get worked up about it..)


    (just the wrong moment moe+treingemist=Chagrijnig=die reactie. + als het héél erg had geweest had nikki er wel wat van gezegt + Als ik thuis was gekomen en had ik het waarschijnlijk al gezien en dus zelf al opgelost...Je hoeft het niet voor iemand ander te doen en niet op die manier met haven in dikke letters...dan vraag je er om om mij chagrijnig te krijgen *kortlontje*)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Yeees, en nu is het allemaal weer goed. Be nice, ladies.]

    Haven Lockwood

    "Oké." zegt hij vrolijk. "Dan hebben we dus een date." Hij krabt aan zijn achterhoofd. "Dus ehh... Wat vind je leuker... voor de date bedoel ik. Om ehh te doen." Ik haal mijn schouders op.
    "Waar je maar geld voor hebt." antwoord ik met een grinnikje. "Jij bent wel degene die moet betalen." Ik draai me met die woorden om en begin langzaam terug te lopen, in de richting van het huis.


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Waar je geld voor hebt, jij bent wel degene die moet betalen" zegt Haven met een grinnikje. Ze draait zich om en loopt weer terug. Ik loop snel achter haar aan. "Ik heb overal geld voor" zeg ik terwijl ik haar een zacht speels duwtje tegen haar schouder geef. "Kies nou maar. Anders doe ik dat, en dan ga ik me romantische trucjes gebruiken om jou in mijn romantische bed te krijgen" ik probeer mijn gezicht in plooi te houden maar grinnik dan toch. "Shit hè, zelfs als ik het probeer kan ik nog niet zo'n jongen zijn" grinnik ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Ik merk dat hij snel achter me aan loopt. "Ik heb overal geld voor." zegt hij en geeft me een zacht, speels duwtje tegen mijn schouder. "Kies nou maar. Anders doe ik dat, en dan ga ik me romantische trucjes gebruiken om jou in mijn romantische bed te krijgen. Shit hè, zelfs als ik het probeer kan ik nog niet zo'n jongen zijn" grinnikt hij. Ik blijf even stil staan maar loop dan toch verder.
    "Het maakt mij niets uit, maar wat bedoel je met zo'n jongen?" vraag ik nieuwsgierig. "Wat voor jongen probeer je te zijn?"


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Het maakt mij niets uit, maar wat bedoel je met zo'n jongen, wat voor jongen probeer je te zijn?" vraagt Haven nieuwschierig. Ik kijk Haven aan. "Tsja, hoe leg je dat uit" zeg ik. "ehm...Nouja, ze meeste jongens zijn zo tegenwoordig he" Ik pulk even nadenkend aan mijn lip. "Zo'n jongen die meisjes als lust object zien, alleen voor de sex" zeg ik. "Dat is de beste uitlegging denk ik." Ik stop mijn handen in mijn zakken. "Dat kan ik niet. Als ik een meisje leuk vind, dan denk ik aan hoe ik met haar knuffel en kus en goede gesprekken voer, En niet dírect sex. Tuurlijk denk ik daar wel aan...maar niet...ja zoals alle andere jongens zegmaar" zeg ik. Ik sla mezelf nog net niet voor mijn hoofd. "God wat is dit moeilijk uit te leggen" ik zucht diep.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)

    (just the wrong moment moe+treingemist=Chagrijnig=die reactie. + als het héél erg had geweest had nikki er wel wat van gezegt + Als ik thuis was gekomen en had ik het waarschijnlijk al gezien en dus zelf al opgelost...Je hoeft het niet voor iemand ander te doen en niet op die manier met haven in dikke letters...dan vraag je er om om mij chagrijnig te krijgen *kortlontje*)

    (Ik zeg het alleen, je hoeft niet gelijk chagrijnig te reageren. Het was geen aanval, het was gewoon iets dat me opviel, dus als ik dat niet eens meer mag zeggen.
    -sighs- I'll stop now and be the wisest of us two.)