• Ik vind sommige mesnen gewoon soms zo gemeen op het forum...

    Of soms niet echt gemeen, maar gewoon bot...

    Maar ik moet er tegen kunnen, toch??? xx

    SmileLullaby schreef:
    (...)

    nou bij die topic van zelfmoord was het sfeer om te stikken.

    Dat was nog niets, hoor. (': Er zijn op Q. ergere discussies geweest.


    comfort in c h a o s

    Mag ik èven opmerken dat je alwel vier dagen hier online bent?
    Je went er wel aan (:


    Destroy what destroys you.

    Beckett schreef:
    (...)


    Mag ik de link van dat topic? Ik ben benieuwd geworden (cat)

    Here you go.


    comfort in c h a o s

    SmileLullaby schreef:
    (...)
    nou bij die topic van zelfmoord was het sfeer om te stikken.


    Dat krijg je gewoon als een onderwerp gevoelig ligt en mensen gewoon echt loodrecht tegen over elkaar qua meningen..

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:00 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ichiya schreef:
    Jup, maar weetje... soms komt het gemener over dan dat die persoon eigenlijk bedoelt. Je praat niet face to face met elkaar en je ziet elkaars uitdrukking niet, dus ruzie en zo ontstaat sneller.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    SmileLullaby schreef:
    (...)

    nou bij die topic van zelfmoord was het sfeer om te stikken.

    Mensen gaven hun mening en dat was niet allemaal even vriendelijk, maar het was geen ruzie. Botte discussies vind ik oké, ruzie gaat er dan net over (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ichiya schreef:
    Jup, maar weetje... soms komt het gemener over dan dat die persoon eigenlijk bedoelt. Je praat niet face to face met elkaar en je ziet elkaars uitdrukking niet, dus ruzie en zo ontstaat sneller.

    En daarom gebruik ik nog altijd smileys ><


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ichiya schreef:
    Jup, maar weetje... soms komt het gemener over dan dat die persoon eigenlijk bedoelt. Je praat niet face to face met elkaar en je ziet elkaars uitdrukking niet, dus ruzie en zo ontstaat sneller.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Luhan schreef:
    (...)
    En daarom gebruik ik nog altijd smileys ><


    _O_ kon het niet laten


    Happy Birthday my Potter!

    Ichiya schreef:
    Jup, maar weetje... soms komt het gemener over dan dat die persoon eigenlijk bedoelt. Je praat niet face to face met elkaar en je ziet elkaars uitdrukking niet, dus ruzie en zo ontstaat sneller.


    Deep inside, I've never felt alive

    Niet alleen hier, overal. En dat zal blijven ook ^^ Kwestie van negeren of gewoon één keer goed de mond snoeren AND JOKES (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sting schreef:
    (...)
    Mensen gaven hun mening en dat was niet allemaal even vriendelijk, maar het was geen ruzie. Botte discussies vind ik oké, ruzie gaat er dan net over (cat)

    Ik heb dat topic even vluchtig doorgekeken en ik vind ook inderdaad dat het er niet echt uit zag als een ruzie. Nou ben ik ook wel redelijk wat gewend bij mij thuis met heftige discussies voeren die voor mensen over kunnen komen als 'ruzies'. Dus ik denk ook dat het er per persoon aan ligt hoe je zoiets op pakt en dan vooral via het internet, want dan is alles veel moeilijker te verwoorden. Doe mij maar een face-to-face discussie :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:13 ]

    Hohoh, als de enige die ooit in de geschiedenis van alles een waarschuwing gekregen heeft omdat ie niet aardig genoeg was voel ik me zeer aangesproken (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    SmileLullaby schreef:
    (...)

    volgens mij was jij ook een deel van de ruzie, vandaar je zo reageert?

    Nee hoor, ik had een rustige discussie, of rustig in mijn ogen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tigger schreef:
    Hohoh, als de enige die ooit in de geschiedenis van alles een waarschuwing gekregen heeft omdat ie niet aardig genoeg was voel ik me zeer aangesproken (cat)

    Ik vrees toch echt dat je niet de enige bent met zo'n waarschuwing. (cat)


    I am an idiot, I move.