Ik vind sommige mesnen gewoon soms zo gemeen op het forum...
Of soms niet echt gemeen, maar gewoon bot...
Maar ik moet er tegen kunnen, toch??? xx
-
19 juni 2012 - 21:3819 juni 2012 - 21:44
Ja sommige mensen zijn bot. Maar het kan ook zijn dat users elkaar gewoon niet goed begrijpen. Dat het eigenlijk anders bedoelt is, maar iemand het opvat als slecht commentaar.
En iedereen heeft wel eens een momentje dat hij/zij schijt aan alles heeft en gewoon zegt wat hij/zij wil zeggen.19 juni 2012 - 21:4419 juni 2012 - 21:45Mensen zijn ook niet aardig.
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''
19 juni 2012 - 21:45Oooo, dat herken ik. Irriteer me fucking erg aan mensen met zulke botte, sarcastische opmerkingen.. maar ja, als ik er iedere keer wat van zou zeggen dan zou dat dus de hele tijd ruzie betekenen.
A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.
19 juni 2012 - 21:45Frodo schreef:
(...)
Wat is er gebeurd dan?
nou bij die topic van zelfmoord was het sfeer om te stikken.-
19 juni 2012 - 21:46SmileLullaby schreef:
(...)
nou bij die topic van zelfmoord was het sfeer om te stikken.
Oh, dat had ik al van veraf zien aankomen, heb me er wijselijk buiten gehouden.He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
19 juni 2012 - 21:47Zolang als ik op Quizlet zit is dat al aan de gang, er zitten nou eenmaal rotte appels tussen zoals die overal tussen zitten. Je went er wel aan.
19 juni 2012 - 21:47Sheeran schreef:
(...)
Oh, dat had ik al van veraf zien aankomen, heb me er wijselijk buiten gehouden.
ik had een reactie geplaats en dan meteen weer undo.-
19 juni 2012 - 21:48Ichiya schreef:
Jup, maar weetje... soms komt het gemener over dan dat die persoon eigenlijk bedoelt. Je praat niet face to face met elkaar en je ziet elkaars uitdrukking niet, dus ruzie en zo ontstaat sneller.You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
19 juni 2012 - 21:49SmileLullaby schreef:
(...)
nou bij die topic van zelfmoord was het sfeer om te stikken.
Dat viel toch wel mee, ik heb erger gezien.
Daarbij, mensen zijn nu eenmaal bot, niet alleen op internet maar overal. Zo is het leven, deal with it.Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
19 juni 2012 - 21:49Bedenk ook maar dat het internet is en niemand je in principe je iets kan maken, want ze kennen je niet.
Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes
19 juni 2012 - 21:5019 juni 2012 - 21:50Ja klopt, maar ik denk dat dat ook wel komt omdat dingen over het internet nu eenmaal onpersoonlijker zijn en je niet altijd goed kunt zien hoe de poster het bedoelt.
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
19 juni 2012 - 21:51Floyd schreef:
(...)
Dat viel toch wel mee, ik heb erger gezien.
Daarbij, mensen zijn nu eenmaal bot, niet alleen op internet maar overal. Zo is het leven, deal with it.
Mag ik de link van dat topic? Ik ben benieuwd gewordenSome people are so poor, that the only thing they have is money.
19 juni 2012 - 21:52