• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:02 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

BlueHope schreef:
    (...)

(Weet je datkomt me ergens wel bekend voor, volgens mij had ik me daarvoor ingeschreven. xD )

[Dat zou best kunnen xd.]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    (...)

]Jouw naam weet ik ook! Jij heet Erzsi, toch? (:

En Daniël SPIN THAT BOTTLE! ;D]

* Oeehh ja zo heet ik c: nu vind ik leuk dat je dat weet :)*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

{Dammn.. Weet nog steeds niet bij wie ik hem laat stoppen}

Don't be like the rest of them, darling

(Jullie, Lizz, Maddison, hannah of Emma maar ik weet niet of BlueRiver onlline is....of een jongen.)

We've lived in the shadows for far too long.

MoccaSins schreef:
    (...)

* Oeehh ja zo heet ik c: nu vind ik leuk dat je dat weet :)*

[Ik ben goed in namen en getallen/datums onthouden ^^ en vraag me niet hoe ik het doe, ik doe het gewoon :Y)]

Julliët Sky Parker
    Nadat Lizz en Brad klaar zijn met hun zoen is het even stil.
    'Duuss.. wie gaat er nu?' vraag ik, en ik kijk de kring rond. Dan valt mijn oog op Daniël die nog niet is gekust, en nog niet heeft gedraaid.
    'Daniël, your turn.' zeg ik lachend.

Daniël

'Daniël, your turn.' Zegt Julliet lachend, 'Wat ben je toch aardig' zeg ik met een korte glimlach tegen haar en kijk dan naar het flesje dat ik daarna rondraai en wacht op wie hij uitkomt, natuurlijk blijft hij staan op Julliet. 'Volgens mij zit het je niet echt mee' Zeg ik dan lachend tegen haar.

ShallNotPass schreef:
    {Dammn.. Weet nog steeds niet bij wie ik hem laat stoppen}

[Oke, Elbrich, kijk heel goed naar dit onzichtbare horloge. *slingert een horloge heen en weer* Als ik in mijn vingers knip, dan weet je op wie de bottle eindigt.

*Knipt met vingers*

EN, op wie eindigt hij? ;D

O, je was net eerder.

HET HEEFT GEWERKT ;D]

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:30 ]

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Oke, Elbrich, kijk heel goed naar dit onzichtbare horloge. *slingert een horloge heen en weer* Als ik in mijn vingers knip, dan weet je op wie de bottle eindigt.

*Knipt met vingers*

EN, op wie eindigt hij? ;D]

{Read my post XD}

Julliët Sky Parker
    Ik moet om hem lachen. 'Het had erger kunnen zijn,' zeg ik tegen Daniël. En ik sta op om naar Daniël toe te lopen. Ik buig me voorover, en ik zoen hem op zijn mond.

Daniël

'Het had erger kunnen zijn' Zegt ze waarna ze opstaat naar me toe loopt en zich vervolgend voorover buigt en me kust, ik kus haar terug zonder daar bij na te denken. De kon in iedergeval zoenen, dat was in elk geval iets.

Hannah Olivia Robinson
    Ik kijk hoe Daniël draait en hij uiteindelijk bij Julliët stopt, Ze staat op en loopt naar hem toe waar ze haar lippen op de zijne drukt en hij haar terug zoent. Ik kijk weer weg en kijk om me heen "Who's next" vraag ik dan luchtig en lach even.

Julliet Sky Parker
    Dit was de eerste keer dat ik Daniël zoende. Niet slecht, dacht ik bij mezelf. Dan haal ik maar mijn mond van de zijne af, anders dan zou ik niet meer kunnen stoppen. Ik moet om mezelf grinniken. 'Dat is wel voor herhaling vatbaar,' zeg ik grijnzend. En ik loop terug naar waar ik eerst zat. Ik kijk weer even de kring rond. 'Wie gaat er nu? Ga jij Maddison?' vraag ik dan aan Maddison. Het meisje had nog amper gesproken tot nu toe, maar ze was altijd wel in voor en feest zei ze eerder deze middag.

Daniël

'Dat is wel voor herhaling vatbaar' Zegt ze grijnzend waneer ze haar mond van de mijne afhaalt. Ik moet ook grijnzen en kijk dan naar de rest van de mensen om te kijken als volgende moest draaien.

{Ughh.. Ik werd echt gek van mijn klas vrijdag (één persoon in het bijzonder) we hadden handvaardigheid en hoorde ik echt zo'n gigantisch trutje mij roepen. Ik dus naar haar toe lopen om te kijken wat ze wil, zing ze een heel verhaal houden over dat ze niet wist hoe ze een schoen moest tekenen.. Kwam er dus allemaal op neer dat ze verwachte dat ik dat wel even voor haar zou doen

Dat moest ik even kwijt (A)}

[Dat is irritant xd. Heti s haar opdracht, dus zij moet het maken ^^ Ik ga mijn klas nog best wel missen :3 we hebben nu maar 2 jongens in de klas xd. Of eigenlijk had, want mijn school is nu afgelopen.]