• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:02 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (@ Jaimy: ja dat is beter! Wie is er nu aan de beurt dan? (; )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Oke, wie wilt me een samenvatting geven?
    ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (Goedemiddag mensen, ik ben net wakker. Is er veel gebeurt?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (We zijn begonnen met het spel, Julliet moest Hannah kussen maar heeft dat niet gedaan, toen moest Hannah met één van de tweeling zoenen (heel kort), toen heeft Lizz alles over genomen en Bradley gekust. De volgende persoon mag net beginnen met draaien)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik ben geweest, Hannah is geweest, jij bent geweest, Ryan is gekust, Brad is gekust. Dus ik stel voor... Maddison, Vincent, Daniël of Lucas ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar mensen, hmm.. .
    Vermits ik deze RPG en de andere RPG een beetje aan het verwaarlozen ben. Waar ik me voor schaam. Heb ik besloten dat het misschien beter is dat ik stop of dat iemand anders mijn rol overpakt. Ik kan helemaal niet vaak online komen. En dat is ook niet fijn voor jullie denk ik. Want ik moet zo vaak vragen waar zitten we en ik heb zo veel in de vakantie te doen, dat ik echt niet vaak online kan komen. Altans niet zo lang om aan een RPG mee te doen.
    Dus als er iemand is die mijn rol over wilt pakken? Ik vind het echt enorm stom , maar het is denk ik ook leuker voor jullie als mijn personage meer mee kan doen in de RPG. Ik zal jullie allemaal enorm hard missen! Deze RPG was echt geweldig en ik vind het echt enorm stom dat ik moet vragen of iemand mijn rol wilt overpakken.

    *Schaamt zich doood.*]
    (huil)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (Fien, wat zeg je nu in hemelsnaam?
    Voor een RPG MAAK je tijd, 1O minuutje is al genoeg! En je hoeft niet elke dag online te komen! Als je een samenvatting wil van wat er gebeurd is, zal ik die aan jou geven. Vraag het gewoon.
    Wij hebben ook allemaal een leven buiten Q hoor, maar dat valt allemaal te regelen als je er iets voor over hebt.)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (Fien, wat zeg je nu in hemelsnaam?
    Voor een RPG MAAK je tijd, 1O minuutje is al genoeg! En je hoeft niet elke dag online te komen! Als je een samenvatting wil van wat er gebeurd is, zal ik die aan jou geven. Vraag het gewoon.
    Wij hebben ook allemaal een leven buiten Q hoor, maar dat valt allemaal te regelen als je er iets voor over hebt.)


    [Ik heb er iets voor over, natuurlijk. Ik heb al dingen laten vallen hoor . Maar als jullie zeggen dat het gaat. Ik wil wel proberen, ik heb geprobeerd , maar ja... Het is echt moeilijk. Als jullie mij willen helpen met hoe de RPG verloopt, want ik heb echt weinig tijd. Zal ik nog eens proberen , maar ik kan echt niets beloven. Ik wil heel graag aan deze RPG blijven doordoen, maar ik dacht het misschien beter was voor jullie. Dat jullie door zouden kunnen spelen. ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    {Volgens mij maakt het hier niemand uit over het fijt dat we niet heel snel doorspelen hoor, het blijft gezellig en volgens mij verveeld niemand zich ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    *Inderdaad ht is ook heel leuk om of-topic met jullie te praten c: hehe vind ik dan :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Frodo schreef:
    (We zijn begonnen met het spel, Julliet moest Hannah kussen maar heeft dat niet gedaan, toen moest Hannah met één van de tweeling zoenen (heel kort), toen heeft Lizz alles over genomen en Bradley gekust. De volgende persoon mag net beginnen met draaien)


    {Ik wil Daniël wel laten draaien? (wbw) Maar heb geen idee op wie ik hem moet laten uitkomen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oke, ik zal proberen zoveel mogelijk online te komen, maar ik kan echt niets beloven. Ik ga mijn best doen om zoveel mogelijk te posten. Ik wil gewoon niet weg, en als jullie zeggen dat het geen probleem is.. ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    *Hannah bied zich zelf aan :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (@ ShallNotPass (wat is je echte naam ookweer?;d ) laat hem gewoon stoppen waar je wil?
    @ Fien: Natuurlijk helpen we je, samenvattingen zijn snel gemaakt hoor en deze RPG is meer off-topic dan on ^^ )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MoccaSins schreef:
    *Hannah bied zich zelf aan :Y)*


    {Nogmeer vrijwillerers? XD Because it seems onfair to me if she can kiss both guys}


    Don't be like the rest of them, darling