• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:02 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Julliët Sky Parker
    'Dat hoorde te steken,' zeg ik met een grijns, en met een overdreven gebaar veeg ik mijn wang af. 'Ieeuuuuwww, Lizz-speeksel.' en ik lach weer. 'Op de wang is niet erg, dat doet familie toch.' en ik grijns naar Lizz. De leraren dachten dat we zusje waren, door de achternamen, maar dat was niet zo. En ik druk ook een kus op Lizz wang. 'Als je het maar niet op de mond doet.' en ik ren lachend weg van Lizz. Naar onze slaapkamer. Ik moest nog iets voor Lizz pakken. En ik deed de slaapkamerdeur open.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz Jane Parker

    Met een overdreven gebaar veegt Julliet haar wang af en ik lach. Niet veel later drukt ze ook een kus op mijn wang en rent ze voor me uit naar de slaapkamer. Ik blijf even staan en kijk haar na, met de grijns die nog steeds rond mijn lippen speelt.
    Wat zou ik zonder haar moeten?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Julliët Sky Parker
    Ik ga gelijk op zoek, in mijn kast. Als ik het gevonden heb roep ik:
    'LIZZZZZZZZZ, ik heb iets voor je.' en ik houd een klein pakje achter mijn rug zodat ze het niet gelijk ziet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz Jane Parker

    Ik hoor al gauw Julliet's stem uit de slaapkamer komen en ren erop af. Ze houdt iets achter haar rug en kijkt me verwachtingsvol aan.
    'Ik heb iets voor je.' ik maak een onduidelijk gebaar en zeg:
    'Dat had je toch helemaal niet moeten doen!' toch probeer ik het pakje van haar af te nemen. Ze weet dat ik van cadeautjes houd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Julliët Sky Parker
    'He hè hè, beetje geduldig,' zeg ik lachend. Ik wist zeker dat ze het gaaf zou vinden. Ik had een foto van ons twee laten afdrukken op canvas. En het zag er echt heel gaaf uit, het was in de zomer geweest. En ik had een armband om, die zij ook zou krijgen. Ze zou die ook geweldig vinden denk ik. En dan haal ik het achter me rug vandaan.
    'Hier, voorzichtig open maken hè.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz Jane Parker

    Ik voel iets hard onder het papier en frons mijn wenkbrauwen.
    'Als het een boek is, vermoord ik je,' zeg ik grijnzend. Ik hou eigenlijk heel veel van lezen maar daar hoort mijn imago niet bij. Eerst maakte ik de plakband los en sloeg het papier toen open. Het was een canvas met een foto van ons 2 in, getrokken in Spanje. Ik herinnerde me het nog als de dag van gisteren. Mijn eerste vakantie waar ik écht van genoten had. We stonden er beiden breed glimlachend op, met onze armen om elkaar heen geslagen en onze haren nog nat van het zwembad. Onze neuzen waren lichtjes verbrand maar het leek alsof het ons helemaal niets uitmaakte. Wat waarschijnlijk ook zo was.
    'Julliet, dit is geweldig!' ik sprong recht en voor de zoveelste keer die dag gaf ik haar een dikke knuffel. Daarna pakte ik de foto vast en hing die boven mijn bed, aan het spijkertje dat er hing.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Julliët Sky Parker
    Ik geef haar een dikke knuffel terug, waarna Lizz gelijk de foto op hangt. 'Het was echt geweldig toen. En dat gaat het nu weer worden, hoewel we nu niet in Spanje zitten.' en dan tover ik nog iets tevoorschijn, een zilveren armband. 'Kijk eens, deze heb ik ook voor je.' en ik laat gelijk ook de armband aan mijn pols zien. Ik had dezelfde. 'Ik hoop dat je deze ook leuk vind.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hannah Olivia Robinson
    Ik keek Lizz en Julliët na als ze weglopen, mijn blik gaat nog even langs de andere maar ik sta na een paar minuten op en loop naar de rand van het dak en kijk naar de omgeving en gebouwen van het schoolgebouw. Ik ondersteun met mijn hand mijn kin en zucht weer eens. "Waarom kan ik niet gewoon naar huis" denk ik in mezelf en voel een zacht briesje tegen mijn gezicht en sluit even mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 14:39 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (wat zijn we toch een stelletje bumpers ;D )

    Lizz Jane Parker

    'Het was echt geweldig toen. En dat gaat het nu weer worden, hoewel we nu niet in Spanje zitten.' ik knik en als ik me terug omdraai, heeft Julliet nog iets vast dat ook voor mij is. Het is een zilveren, gevlochten armband en ik zie dezelfde rond haar pols schitteren.
    'Ik hoop dat je deze ook leuk vind.' zegt ze en ik knik driftig.
    'Nu heb je me in verlegenheid gebracht.' ik glimlach. 'Je bent echt de beste vriendin ooit!' ik loop naar achteren, pak iets uit de bodem mijn koffer en zeg:
    'Alsjeblieft!'

    (Ja, ineens heeft Lizz ook iets ;D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MoccaSins schreef:
    Madison Olivia Robinson
    Ik keek Lizz en Julliët na als ze weglopen, mijn blik gaat nog even langs de andere maar ik sta na een paar minuten op en loop naar de rand van het dak en kijk naar de omgeving en gebouwen van het schoolgebouw. Ik ondersteun met mijn hand mijn kin en zucht weer eens. "Waarom kan ik niet gewoon naar huis" denk ik in mezelf en voel een zacht briesje tegen mijn gezicht en sluit even mijn ogen.


    [Niets persoonlijke, maar haar voornaam is Hannah :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Niets persoonlijke, maar haar voornaam is Hannah :Y)]


    *Omg :C ik was weer eens niet aan het nadenken sorry ik zit nog even met mijn hoofd bij iets anders :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Dus.. Wie wil met Daniël en Ryan praten? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [lizz en Julliet komen zo weer terug naar spin THE bottle ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *c: en Hannah was niks aan het doen hehe :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Julliët Sky Parker
    'Ik ben blij dat je het geweldig vind!' zeg ik enthousiast. Dan gaat Lizz ook iets pakken en komt ze met iets voor mij. Ik pak het aan en maak het snel open. Wij hielden beide van cadeautjes. Als ik het open heb roep ik uit:
    'O, dit is fantastisch!' en ik geef Lizz en hele dikke knuffel terug. 'Zeg, we knuffelen elkaar wel vaak op een dag.' zeg ik dan met een grijns. 'Jij bent een nog betere beste vriendin ooit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.