• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:02 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

MyMisery schreef:
    (...)

(Mhuhaahaha, mag lekker niet. *Evil laugh.* Oke, maar kom op ze zijn een tweeling dus dat maakt ze automatisch allebij knap......)

{Haha, still like the name Daniël verry mutch.. XD}

Don't be like the rest of them, darling

[Zo, dat komt even binnen. Ik bedenk me ineens weer dat mijn hond twee jaar geleden moest inslapen. Pff, dat is nou al de 5de keer vandaag dat het als een klap binnenkomt. En het erge is, door die klote verbouwing hier in huis, staat zijn urn nu bij iemand anders IN EEN FUCKING DOOS. En daar kan ik me dan weer zo kwaad om maken. Hij had makkelijk bij mij op mijn kamer kunnen staan, en dan doet dat rotwijf hem in een doos.

Oke.. tot zover mijn frustratie.

Ga gewoon door met het topic :3]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Hannah Olivia Robinson
    Ik keek even naar Ryan maar hij keek gewoon neutraal, ik zuchtte even en keek even naar de grond. Ik kijk weer omhoog en een lach staat op mijn lippen en ik buig me naar hem toe en druk dan mijn lippen op de zijne.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Ryan

Ik zie hoe ze eerst naar de grond kijkt en dan haar gezich weer om hoog richt terwijl een lach haar gezicht siert en me kust. Ik kust haar terug en haalde toen na een paar seconden mijn lippen van die van haar, de meisjes die ik gezoend had waren waarschijnlijk niet op twee handen te tellen, maar dat maakte me nog geen player want de meeste keren waren het opdringerige meisjes die of iemand anderes jarloers wilden maken of gewoon stoer wilden lijken.

(MyMisery went BlueHope)

We've lived in the shadows for far too long.

[@ Jaimy: hier moet ik toch eventjes op reageren. Ik weet hoe het is om een huisdier te verliezen en ik vind het echt zo erg voor je! Weet dat ik er voor je ben als je wil praten ofzoo.. ]

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

{Dammnn.. Moet gaan.. I'm sorry guys! (no_chears) See you later}

Hannah Olivia Robinson
    Ik voel hoe hij me even terug zoent en dan haalt hij zijn lippen van de mijne af, ik ga weer normaal recht op zitten en kijk hem even glimlachend aan "Jij bent" zeg ik lacherig en haal een hand door mijn haar.

[@Bes dankje lieverd, ik baal ervan dat hij nu niet gewoon hier is. Althans, sure in my heart, maar gewoon niet zijn urn. Dankje :3

En goodnight, E! :3]

Julliet Sky Parker
    Hannah haar draai eindigt op Ryan. En ze zoenen gewoon kort. Je ziet ook weleens bij spin the bottle dat mensen letterlijk elkaar zowat vermoorden omdat de tong dan wel heel erg ver in elkaars mond ging. Maar hier is het gewoon een kus, zonder tong. 'Jij bent,' zegt Hannah tegen Ryan. 'Go Ryan, go Ryan!' zeg ik lachend.

[ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:46 ]

(Lizz is next!
    And sure Jaimy, i'm always here for you ^^

urgh, kan niemand anders aan de beurt zijn? Want anders moeten we allemaal wachten.
    No offence though, you know I love you (; )

[ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:47 ]

[dan moet Lizz gewoon Ryan onderbreken :Y) zo is Lizz denk ik wel :3]

(Goed idee, ga ik doen!)

[And thanks Bes ^.^]

Lizz Sarah Parker

Het spel begint en als eerste eindigt de fles bij Hannah. Natuurlijk wijst Julliet de kans om een meisje te zoenen af, wat ik best wel spijtig vind. Het had vast wat beweging veroorzaakt.
    Voor de tweede keer gaat de fles over de vloer en stopt deze keer bij Ryan. Zijn uitdrukking zegt niets, maar het gezicht van Hannah die de fles heeft doen draaien spreekt boekdelen. Ze buigt voorover en kust hem kort, waarna ik zucht. Dit had toch een spannend spel moeten zijn? Ryan neemt de fles al in zijn handen maar ik hou hem tegen.
    'Als we hier wat beweging willen krijgen, zal ik daarvoor moeten zorgen.' meisje of niet, denk ik erachteraan. Ik geef een flinke draai aan de fles en hij draait wild rond, tot hij begint te vertragen en uiteindelijk stopt... bij Bradley. Meteen begin ik te grijzen.
    'Wel... dat vind ik totaal niet erg.'

[ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:55 ]

[Beess, Lizz haar tweede naam is Jane :P]
    Julliet Sky Parker
    Lizz neemt het heft in eigen handen, en draait voor haar beurt. Ik moet om haar lachen. 'Sorry hoor, dat ik Hannah niet zoende,' zeg ik lachend. Lizz weet dat ik als ik de kans heb om het niet te doen, het niet doe. Lizz draait de fles en hij stopt bij Bradley. Ik begin een beetje te joelen. 'En Lizz, lieverd, vermoordt hem niet met je doodskus,' zeg ik lachend.