• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:02 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Julliët Sky Parker
    Lizz en ik dachten het er hetzelfde over. Het was pretty boring.
    'inderdaad,' zeg ik lachend. 'Het toppunt was de zoen van jou en Brad.' en Daniël zoende ook wel goed. Het was de eerste keer dat ik bij spin the bottle Daniël zoende. 'Oke, op naar het toilet, want ik sta echt op klappen. En ik moet ook niet veel meer lachen, anders plas ik in mijn broek!' maar alleen het zeggen al maakte me weer aan het lachen, dus rende ik gauw, lachend, naar het toilet.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Lizz Jane Parker

Julliet besprak mijn zoen met Brad, wat me eraan deed herinneren. Toen ze lachend in een wc-hokje verdween, liet ik me tegen de muur zakken. Ik was niet verliefd op Bradley, toch? Onze zoen was dan wel heerlijk maar ik raakte niet snel verliefd. Zo was ik niet. Ik schudde mijn hoofd en beloofde mezelf om straks de eerste, beste persoon op wie de fles zou eindigen te zoenen. Gewoon om mezelf ervan te verzekeren dat ik niet verliefd was.
    En toch kon ik de kriebels in mijn maag niet negeren.

Even the smallest can change the course of the future

Julliët Sky Parker
    Als ik het toilet uitkom zie ik Lizz tegen de muur zitten en haar hoofd schudden. Ik was mijn handen en vraag:
    'Vertel op Lizz, waar dacht je aan?' altijd als Lizz haar hoofd schudde zat ze ergens mee of kwam ze ergens niet uit. 'Want jij weet net zo goed als ik dat ik weet dat je ergens over nadenkt.' dat klonk redelijk mindfucking.

Lizz Jane Parker

Ik schrok van de stem van Julliet, niet ver achter me. 'Vertel op Lizz, waar dacht je aan? Want jij weet net zo goed als ik dat ik weet dat je ergens over nadenkt.' ik grijns even om die zin en zeg dan:
    'Ik dacht aan de zoen met Bradley. En dat ik die uitzonderlijk aangenaam vond.' ik sta op met de hulp van Julliet en lach. 'Maar nu ga ik mezelf bewijzen dat elke zoen lekker is. Behalve met newbies natuurlijk.'

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 13:11 ]

Julliët Sky Parker
    Aha, dus daar ging het over. 'Je voelt iets voor Brad, tenminste, daar twijfel je over hè?' vraag ik aan haar. Ik had haar overeind geholpen. En schat, Brad is een newbie. Dus die zoenen blijkbaar ook lekker.' en ik lach naar haar. 'En zolang je mij niet zoent vind ik het goed.' Lizz vond eigenlijk nooit iemand echt leuk, niet verliefd tenminste.

[ Hoe gaat het hier? (: ]

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Lizz Jane Parker

'Je voelt iets voor Brad, tenminste, daar twijfel je over hè?' soms is het best wel vervelend dat Julliet meteen weet waar ik over denk, maar nu is het alleen maar makkelijk. Ik knik.
    'En schat, Brad is een newbie. Dus die zoenen blijkbaar ook lekker.' natuurlijk had ze weer gelijk en ik zuchtte.
    'Waarom moet jij zo verdomd slim zijn?' lach ik en neem haar in mijn armen.
    'Nah, jou zoenen zie ik nog niet zitten.'

Huntsman schreef:
    [ Hoe gaat het hier? (: ]

Héééé! Hoe is Parijs?

[Ik zag e online, ik wilde naar je profiel, maar daar staat dat je inactief bent.

Well, er is nog niet zo veel gebeurt in het RPG ^^

Maar met mij gaat het goed :Y)]

Julliët Sky Parker
    'Ik denk gewoon na,' zeg ik grijnzend tegen Lizz en ik sla ook mijn armen om haar heen. 'En hoe bedoel je, dat zie ik NOG niet zitten. Je moet zeker eerst heel veel drank hebben.' en ik kijk haar aan. 'Ach, wees niet bang, zelfs als ik veel drank op heb zoen ik je niet.' en ik lach even. Dat was gemeen van me, maar ze weet dat ik het niet zo gemeen bedoel. Ik kan gewoon goed tegen drank.

[ Ja, ik heb mijn account maar even op nonactief gezet. Mijn zusje komt zo weer meedoen met de rpg hoor, ze had het even druk. Wat is er allemaal gebeurd met Bradley? ^^ ]

Lizz Jane Parker

'Ach, wees niet bang, zelfs als ik veel drank op heb zoen ik je niet.' ze lacht.
    'Auwtch Julliet,' zeg ik en leg mijn hand op mijn hart. 'Ik voel hem breken, hoor je het niet? Dat was een steek hoor.' ik grijns en voor ze kan ontsnappen druk ik mijn lippen op haar wang.
    'Zo, eigen schuld. Nu heb je die enge Lizz moeten zoenen.'

Huntsman schreef:
    [ Ja, ik heb mijn account maar even op nonactief gezet. Mijn zusje komt zo weer meedoen met de rpg hoor, ze had het even druk. Wat is er allemaal gebeurd met Bradley? ^^ ]

(Hij en Lizz hebben gezoend bij Spin the bottle en nu is Lizz er niet zeker van of ze verliefd op hem is (; )

Frodo schreef:
    (...)

(Hij en Lizz hebben gezoend bij Spin the bottle en nu is Lizz er niet zeker van of ze verliefd op hem is (; )

[ Awh :33 ]

[Heluuuuuw! Hoe is het daar in Parijs?]

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 14:06 ]

Imagination set us free to be just what we want to be ~