• Rollentopic

Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!

================================================

Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround

Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

================================================

Rules;

*Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Flint
    Een zucht verlaat mijn mond wanneer we eindelijk op de grond staan. Noah rent gelijk naar buiten en grinnikend sta ook ik op. "Let's go, people! We're in Arrrruba!" Ik geef een tik op Connors schouder. "Yow, blijf je zitten om terug te keren of ga je toch mee? Hoe zijn de kamers trouwens verdeelt."

kindness is never a burden.

Noah
    Ongeduldig wacht ik tot iedereen uitstapt. Ook Austin stapt uit en roept dat hij het hotel wil zijn. Eigenlijk ben ik ook best nieuwsgierig. "Is er eigenlijk een zwembad bij?" vraag ik aan hem.

[Nog iemand lonely? ^^ Ik kan dat oplossen. ]

Connor

"Let's go, people! We're in Arrrruba!" Ik krijg een tik op mijn schouder en ik kijk Flint aan.
    "Yow, blijf je zitten om terug te keren of ga je toch mee? Hoe zijn de kamers trouwens verdeelt." Ik schud even lachend mijn hoofd.
    "Neen, mooi niet dat ik terug wil!" Zeg ik snel.
    "En volgens mij twee om twee, je mag zelf kiezen met wie je wilt." Zeg ik dan.
    Dat stond in iedergeval op de lijst.
    "Soms is er een uitzondering, voor drie." Zeg ik er achteraan.
    Ik sta op en pak mijn tas uit het rek.

Ich liebe dich 27.12.23

Madison
    Ik wacht samen met Sophie op onze bagage en kijk hangend naar de bagage die maar door blijft stromen en uiteindelijk vind ik dan mijn eigen koffer "Jee" zeg ik springend en haal hem zuchtend van de bagage band af.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Flint
    Begrijpend knik ik. "Jammer, ik dacht jongens en meisjes apart, zou nogal een feestje worden." zeg ik kinda teleurgesteld en loop het vliegtuig uit.

Sophie.

Mijn roze koffer kwam na nog lang gewacht te hebben met Madison aangerolt. 'Hehe, eindelijk' zuchtte ik expres luid en pakte de zware koffer van de lopende band af.

Pretty is just a pretty word.

- Madison en Sophie delen een kamer [: -

Madison
    "Yeaah" zeg ik en loop samen met Sophie naar de uitgang, ik kijk om me heen of er al andere mensen zijn van de groep maar ik zie nog niemand "Moeten we op ze wachten denk je" vraag ik Sophie

*Hoe gaan we eigelijk naar het hotel..??*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Connor

"Jammer, ik dacht jongens en meisjes apart, zou nogal een feestje worden."
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Why? Het is gemengt toch juíst een feest?" Grinnik ik.
    "Maar, anders gaan wij drieën toch? Austin jij en ik." Zeg ik.
    Niet bij nadenkend dat er nog een jongen is.
    "Dan kunnen we er alsnog een feest van maken." grijns ik.

Ich liebe dich 27.12.23

[Met de bus die voor het vliegveld staat. P.s het is een Nederlandse maatschappij :P]

Ich liebe dich 27.12.23

*ff eten =D*

[ o.O dan moeten Noah en Aecio samen op een kamer... ^^ HAha]

[Ghehe, ach gezellie toch?]

Ich liebe dich 27.12.23

Flint
    Grijzend knik ik. "That's a deal mate. Yow Austin!" schreeuw ik -alweer- voor het hele vliegveld. "Samen op een kamer met Connor en mij?!" Ik grinnik en zonder op zijn antwoord te wachten huppel ik naar de bagage-dinges en neem mijn rugzakken ervan. Ik volg Sophie en Madison naar de uitgang.