• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rollentopic


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Boem boem. Mene Topiecs ^^ ]


    kindness is never a burden.

    *My topics*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Begin maar dat iedereen nog naar het vliegveld moet, of er al bijna is etc. Ze komen elkaar bij de koffiebar tegen, dat is hun afgesproken plek. ;)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sophie

    Met mijn roze koffer liep ik de koffiebar in. Verschillende jongens en meisjes stonden van rond mijn leeftijd. Zelfverzekerd liep ik op een meisje rond de 16 af. - ik loop naar Moccasins-

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:12 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik neem een paar slokjes van mijn warme koffie en zucht even, ik klop op mijn donkerblauwe koffer met de enorm fel gele band erom heen en lach eventjes. Ik kijk even opzij en er komt een meisje naar me toe gelopen en ik wacht even af wat ze gaat doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Noah Stefani Jones
    Huppelend loop ik naar het vliegveld waar we met de groep hadden afgesproken. Het duurde een tijdje maar nu eindelijk hadden we het vastgelegd. Ik heb een briefje met alle namen op. Mijn bagage ratelt achter mij aan terwijl ik de koffiebar binnenga.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:18 ]


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    'Hoor jij ook bij de afgesproken plek hier?' vroeg ik met een klein glimlachje. Normaal was ik niet zo aardig tegen mensen die ik niet kende, maar ze leek me echt een schatje.


    Pretty is just a pretty word.

    Connor Sean Carter.

    Ik werp een blik op de klok, over vijf minuten moet ik dus eindelijk vertrekken.
    Ik spring op van de bank, waarom zit ik hier nog? Hup spullen inladen!
    Ik sprint de trap op, zo een zin heb ik er in! Mijn kamerdeur is nog open en ik ga meteen door, pak mijn koffer, handbagage en paspoort, die ik wel nodig ga hebben om het land in te komen, en vertrek naar beneden.
    Het is in het huis zo lekker stil nu, mijn ouders zijn ook weg en mijn zus is al bijna drie weken het huis uit.
    Ik prop alles in mijn auto, die ik sinds twee maanden heb en ga naar binnen.
    Drink nog snel wat water en trek mijn jas aan.
    Breed glimlachend stap ik in mijn auto en ga opweg naar het vliegveld, waar ik een half uur vandaan woon.
    Ik heb natuurlijk eerst alle namen van die site uitgevogeld om te kijken of ze wel betrouwbaar waren, maar natuurlijk.
    Mijn radio gaat op zijn hardst en ik zing luid mee.

    [Mijn beginnetje xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ @ TrueKlainer. Wheheeh focking lang :W]


    Pretty is just a pretty word.

    [Mijn persoontje is er dus nog niet ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    SEXYSTYLESx schreef:
    [ @ TrueKlainer. Wheheeh focking lang :W]


    [Whaha nee joh, kan langer, en het is mijn beginnetje, zijn altijd lang xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Madison
    Ik keek haar even aan "Ja" zeg ik lachend en duw haar zachtjes in een stoel "jij" vraag ik terwijl ik nog steeds slokjes van mijn koffie neem.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Grinnikend ging ik zitten. Zij durfde mij zomaar op een stoel te zetten? Beetje pit had ze dus wel. Ik stak mijn hand uit. 'Aangenaam, ik ben Sophie.'


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Lachend neem ik haar hand aan "Madison" zeg ik "Aangenaam" en kijk haar weer even aan "Ook een kop koffie" vraag ik haar en wijs naar de bar met allemaal koffie apparaten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.