• De jonge vrouw Naya verhuisd van het druilerige Engeland naar het zonnige Spanje. Haar opleiding fysiotheraphie geeft haar toegang tot een baantje binnen Spanje's meest geliefde voetbalclub; F.C. Barcelona.
    Als fysiotherapeute van alle spelers, krijgt ze een rol in het team en nog belangrijker; een relatie met Cesc Fàbregas.
    Totdat...


    wat ik nodig heb:

    - Beste vriendin (die maakt ze in Spanje. Dus let op naam) --> Mesut
    - vriendinnen Engeland
    - Nieuwe vriendinnen Spanje --> Macademia
    - vrouwen/ vriendinnen spelers (wel eerst vragen welke speler, of dat mag) --> Mesut, FuckIbi, Goldenblatt
    - collega's (mogen ook meteen vriendin zijn) --> Mesut


    in te vullen:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum
    Uiterlijk (beschrijving en foto)(Naya Rivera is bezet):
    Karakter (uitgebreid, en niet iedereen is alleen mar perfect):
    Familie:
    Extra:
    Baan: (als collega, wel iets binnen de club)
    vriend/ getrouwd/ single:
    Waarschuwen?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Miep

    Ooh, balen (huil) Misschien vul ik straks, na het leren, nog wat anders in voor je (:


    The truth may be orange!

    Mesut schreef:
    (...)

    Torres speelt bij Chelsea haha.


    Ik had gehoopt dat Anouk wat creatiefs zou verzinnen met het Spaanse elftal; ik weet best dat hij bij Chelsea speelt (:


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    Ooh, balen (huil) Misschien vul ik straks, na het leren, nog wat anders in voor je (:


    vul maar een vriendin in en zeg dan maar dat zij ook de vriendin van torres is. dan zie ik wel wat ik ga doen. ke??
    want hij speelt wel bij het spaanse elftal...


    Miep

    Macadamia schreef:
    (...)

    Ik had gehoopt dat Anouk wat creatiefs zou verzinnen met het Spaanse elftal; ik weet best dat hij bij Chelsea speelt (:


    Haha ze zou de Champions League erin kunnen verwerken, daar moesten ze twee keer tegen Chelsea.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Haha ze zou de Champions League erin kunnen verwerken, daar moesten ze twee keer tegen Chelsea.


    En het is fanfic, dan kan alles (: Anouk, ik vul straks een vriendin in voor je! (flower)


    The truth may be orange!

    Rol: Vriendin Ibrahim Afellay en vriendin Naya.
    Roepnaam: Samira.
    Volledige naam: Samira Rose Valentiné.
    Leeftijd en geboortedatum: Samira is 19 jaren jong en verjaart op 16 Mei.
    Uiterlijk (beschrijving en foto)(Naya Rivera is bezet):

    [Barbara Palvin] Samira heeft bruine haren en blauwgrijze ogen. Ze heeft een lengte van 1. 67 en draagt classic kleren. Haar favoriete outfit bestaat uit een skinny jeans , een hangend shirt en een muts. Haar hond ziet ze ook een beetje als accessoire.
    Karakter (uitgebreid, en niet iedereen is alleen mar perfect):
    Samira is een echte dierenliefhebber en heeft dan ook vele huisdieren gehad.
    Ze is een aardig meisje, die heel vertrouwbaar is. Maar op haar sacherijnige dag kan ze ook een bitch zijn. Maar meestal is ze het lieve , zachte meisje dat haar buitenkant voorspelt. Ook heeft ze veel met camera's, eigenlijk zijn het haar beste vrienden.
    Familie: Samira is niet zo'n familiemens en houd het liever bij haarzelf, haar vriend en haar hond. Soms gaat ze bij haar moeder op bezoek!
    Samira haar vader zit in de gevangenis voor drugshandel. Hierdoor is ze heel ingedoken geworden en iets minder open.
    Extra: Naast haar labrador Casper heeft ze ook een paard genaamd Jarnac. Samira is fel tegen roken en doet het dan ook niet!
    Baan: (als collega, wel iets binnen de club) Samira is zoekende naar een baan en is aan het solliciteren voor fotograaf of model.
    vriend/ getrouwd/ single: Samira heeft een vriend, Ibrahim Afellay.
    Waarschuwen? Jaaa!
    Titel? My job gets me in so much trouble || ft. Cesc Fabregas


    Firm believer of all that is magic

    Rol: Vrouw David Villa.
    Roepnaam: Nora.
    Volledige naam: Eleanora Marianna Gonzalez-Villa.
    Leeftijd en geboortedatum: Nora is nu dertig jaar oud en verjaart op 14 December.
    Uiterlijk:


    Zooey Deschanel.
    Karakter:
    Familie: Nora komt uit een vrij normaal gezin. Haar ouders zijn nog bij elkaar en nu alle twee tweeënzestig jaar oud. Ze hebben samen drie kinderen, waarvan Nora de oudste is. Ze heeft een tweelingzus Mara, wie ongeveer vijf uur jonger is dan Nora. Dan hebben de twee nog een jongere broer, Stephen van vierentwintig.
    Katy Perry & Cory Monteith.
    Baan: Nora geeft les op een basisschool aan de kinderen van groep 3. Dit wilde ze al doen sinds dat ze een klein meisje is en zal haar baan niet opgeven voor het feit dat ze nu getrouwd is met David en al twee kinderen heeft.
    Vriend/ getrouwd/ single: Onddertussen is Nora al vijf jaar getrouwd met David. Ze hebben samen nu twee kinderen. Sari is de oudste en nu vier jaar oud. Dan hebben ze nog een zoontje, Rico van drie.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 10:49 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik de vriendin van Piqué maken (: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meade schreef:
    WACHT. LIGT BARCELONA IN SPANJE? This ruined my childhood. Ik dacht echt dat het de hoofdstad van Portugal was?!?


    Hahahahahha!


    The odds are néver in our favor.

    Bisous schreef:
    Mag ik de vriendin van Piqué maken (: ?


    piqué mag:Y)


    Miep

    Wat heb je nog nodig? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Wat heb je nog nodig? (:


    ahh :'D
    ik heb nog engelse vriendinnen nodig. en spaanse. en als je wil mag je ook een spelers vrouw/ vriendin invullen. :'D


    Miep

    wormtail schreef:
    (...)

    ahh :'D
    ik heb nog engelse vriendinnen nodig. en spaanse. en als je wil mag je ook een spelers vrouw/ vriendin invullen. :'D


    Okidoki. Dan doe ik wel eh, Spaanse vriendin denk ik. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Okidoki. Dan doe ik wel eh, Spaanse vriendin denk ik. (:


    Merci!_O_


    Miep

    Oef, ik hou van FC Barcelona!
    Mag ik de vriendin van Sánchez invullen?
    (A)


    Tell me about it, stud.