• De jonge vrouw Naya verhuisd van het druilerige Engeland naar het zonnige Spanje. Haar opleiding fysiotheraphie geeft haar toegang tot een baantje binnen Spanje's meest geliefde voetbalclub; F.C. Barcelona.
    Als fysiotherapeute van alle spelers, krijgt ze een rol in het team en nog belangrijker; een relatie met Cesc Fàbregas.
    Totdat...


    wat ik nodig heb:

    - Beste vriendin (die maakt ze in Spanje. Dus let op naam) --> Mesut
    - vriendinnen Engeland
    - Nieuwe vriendinnen Spanje --> Macademia
    - vrouwen/ vriendinnen spelers (wel eerst vragen welke speler, of dat mag) --> Mesut, FuckIbi, Goldenblatt
    - collega's (mogen ook meteen vriendin zijn) --> Mesut


    in te vullen:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum
    Uiterlijk (beschrijving en foto)(Naya Rivera is bezet):
    Karakter (uitgebreid, en niet iedereen is alleen mar perfect):
    Familie:
    Extra:
    Baan: (als collega, wel iets binnen de club)
    vriend/ getrouwd/ single:
    Waarschuwen?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Miep

    WACHT. LIGT BARCELONA IN SPANJE? This ruined my childhood. Ik dacht echt dat het de hoofdstad van Portugal was?!?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    WACHT. LIGT BARCELONA IN SPANJE? This ruined my childhood. Ik dacht echt dat het de hoofdstad van Portugal was?!?


    Dat is toch Lissabon??
    En van Spanje is Madrid. :'D


    Miep

    Meade schreef:
    WACHT. LIGT BARCELONA IN SPANJE? This ruined my childhood. Ik dacht echt dat het de hoofdstad van Portugal was?!?


    Is dit serieus? Barcelona is de hoofdstad van Catalonië, Spanje en Lissabon van Portugal, toch?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mag ik de vriendin van Ibrahim Afellay invullen?


    Firm believer of all that is magic

    FuckIbi schreef:
    Mag ik de vriendin van Ibrahim Afellay invullen?


    jup


    Miep

    Ik wil een nieuwe vriendin in Spanje en vriendin Lionel invullen, mag dat? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boutella schreef:
    (...)

    Is dit serieus? Barcelona is de hoofdstad van Catalonië, Spanje en Lissabon van Portugal, toch?


    Ja, lol. Dit meen ik serieus, ik dacht echt dat het de hoofdstad van Portugal was, omygod. Lol. Ik ga nu heel langzaam dit topic uitlopen vol schaamte.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Ja, lol. Dit meen ik serieus, ik dacht echt dat het de hoofdstad van Portugal was, omygod. Lol. Ik ga nu heel langzaam dit topic uitlopen vol schaamte.


    haha, ach ik dacht dat Ronaldo Spaans was en in het Spaanse elftal speelde totdat ik hem zag bij een voetbalwedstrijd en echt zo van; Pap, is Ronaldo getrouwd en Portugees geworden :'D


    Miep

    wormtail schreef:
    (...)

    haha, ach ik dacht dat Ronaldo Spaans was en in het Spaanse elftal speelde totdat ik hem zag bij een voetbalwedstrijd en echt zo van; Pap, is Ronaldo getrouwd en Portugees geworden :'D


    Hij is niet getrouwd :')
    Ach, ik weet nog steeds niet of Zwitersland nou Zwitserland is of Oosterijk en wat dan wel hun hoofdstad mag zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hij is niet getrouwd :')
    Ach, ik weet nog steeds niet of Zwitersland nou Zwitserland is of Oosterijk en wat dan wel hun hoofdstad mag zijn.


    weet ik. maar ik dacht dat hij spaans was. dusja.


    Miep

    Rol: Collega tevens nieuwe vriendin?
    Roepnaam: Bella.
    Volledige naam: Annabella Manu Rodriguez.
    Leeftijd en geboortedatum: Bella is nu vijfentwintig jaar oud en is geboren op 13 Juni 1887.
    Uiterlijk:


    Leighton Meester.
    Karakter: Over het algemeen wordt Bella omschreven als een rustig meisje dat meestal een beetje op de achtergrond blijft. Bella heeft bijna tot nooit veel behoefte aan aandacht en laat het anderen ook makkelijk van haar afnemen. Bij haar vrienden is ze iets drukker dan normaal, maar je moet haar wel heel ver krijgen, wil je haar écht hyperactief hebben.
          Er wordt vaak gezegd dat Bella bot, vooroordelend en arrogant is, maar dat komt omdat Bella het moeilijk vindt om een houding aan te nemen tegenover mensen. Ze kan erg sarcastisch overkomen, omdat ze dat nou eenmaal is. Ze ergert zich vrij snel aan dingen en laat dat ook weten, zonder dat ze mensen er echt mee wil kwetsen. Bella neemt gauw van mensen aan dat je beter jezelf kan verdedigen, dus door lichtelijk arrogant te zijn.
          Het is algemeen bekend dat Bella realistisch denkt, maar soms ook iets te realistisch. Ze heeft vrij veel gebrek aan fantasie en ziet dingen echt zoals ze er zijn. Als iemand denkt iets leuks te hebben, zal Bella je er wel eens op wijzen dat dat helemaal niet kan en dan een hele uitleg geven. Ja, ze verpest zulke dingen vaak voor anderen, maar ze doet dit eigenlijk automatisch. Ze vindt het gewoon irritant als mensen zich zo naïef opstellen en doen alsof ze werkelijk zo blond zijn als ze eruit zien.
          Voor de rest is Bella echt extreem koppig en eigenwijs. Ze heeft een bepaalde mening en is hier niet vanaf te brengen, terwijl iemand anders bijvoorbeeld veel betere argumenten heeft en zij helemaal leeg is qua argumenten, zal ze nog niet toegeven. Bella is ook erg nieuwsgierig aangelegd en iemand hoeft maar een verhaal te vertellen, of ze ziet er weer met haar nieuwsgierigheid tussen.
          Bella is iemand die vrij vaak ruzie heeft, omdat mensen zich algauw aangevallen voelen als ze denken dat Bella weer in haar arrogante momentjes zit en Bella vindt het best leuk om ruzies uit te lokken. Ze heeft namelijk best een grote mond en is ook erg schijnheilig. Ze heeft ook thuis vrij vaak ruzie, omdat ze het dan ergens niet mee eens is en het even erg aandikt.
          Toch wordt Bella wel gezien als een lief meisje. Dit komt omdat ze echt een hart van goud heeft en erg behulpzaam is. Ze is meestal erg onschuldig en heeft een lieve glimlach.
    Familie: Bella's gezin is erg uit elkaar gevallen toen haar ouders gingen scheiden. Bella was toen zeven jaar oud. Ondertussen heeft haar vader, Leo, een nieuwe vriendin en met haar een nieuw leventjes opgebouwd. Ook Bella's moeder heeft een nieuwe vriend en ook zij hebben nu een mooi leven met elkaar. De ouders van Bella zijn nog wel vrienden met elkaar, dus dat is nooit een probleem geweest.
          Bella heeft alleen een jongere zus, die echt haar zus is, niet een halfzusje of stiefzusje. Mia is nu tweeëntwintig en daarmee drie jaar jonger dan Bella. Opzich kunnen de twee het best goed met elkaar vinden, omdat ze elkaar vroeg veel gesteund hebben met de scheiding van hun ouders.
          Bella's vader heeft nu drie kinderen. Fernando is de oudste daarvan en nu veertien jaar oud. Micha komt daarna met de leeftijd van dertien. De jongste van het stel is Leo Jr. van elf.
          De moeder van Bella heeft maar één dochter en dat is de zevenjarige Laury. In totaal heeft Bella dus vijf broertjes en zusjes, maar gaat eigenlijk alleen maar met Mia om.
    Lea Michele, Logan Lerman, Sarah Hyland, Asa Butterfield & Lauren Boles.
    Baan: Bella is net zoals Naya fysiotherapeute. Ze heeft ongeveer drie jaar geleden haar studie afgerond en begint nu aan haar tweede jaar bij FC Barcelona.
    Vriend/ getrouwd/ single: Op het moment is Bella single. Ze heeft nog niemand echt iemand leuks gezien en vindt het wel oké om gewoon alleen te zijn. Ze woont dan ook alleen in een appartement in Barcelona.
    Waarschuwen? Yes.
    Titel?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 14:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Komt Torres toevallig in jouw verhaal voor? Anders wil ik zijn vriendin wel invullen :9~


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    Komt Torres toevallig in jouw verhaal voor? Anders wil ik zijn vriendin wel invullen :9~


    ehm als tegenstander van barcelona??
    wat je kan doen is vriendin invullen en dan invullen dat diege torres wel leuk vind. maar torres speelt in engeland dus tjsa ik denk het niet...


    Miep

    Macadamia schreef:
    Komt Torres toevallig in jouw verhaal voor? Anders wil ik zijn vriendin wel invullen :9~


    Torres speelt bij Chelsea haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Torres speelt bij Chelsea haha.

    maar wel in het spaanse elftal...


    Miep