• Ja, luistert hier iemand dat?

    Een 'vriend' van me (ik kan het nog niet vriend noemen, maar we maken wel ooit eens een praatje en hebben elkaar op FB en Twitter) had het namelijk of Rascal Flatts en toen ging eens een liedje luisteren, waarbij ik meteen weer aan Lady Antebellum moest denken. Ik weet dat Lady Antebellum country is, maar van Rascal Flatts wist ik dat niet... Bleek dus wel zo te zijn :')
    En aangezien ik ook weer Lady Antebellum aan het luisteren ben, was dat meteen een potentiële username :')

    Dus, luistert hier iemand country?


    Deep inside, I've never felt alive

    Op de radio, ik vergeet altijd namen van artiesten en nummers. But you made me curious, let's take a look. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rascal Flatts is toch geen country?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Rascal Flatts is toch geen country?

    Jawel hoor. Er zitten een aantal ballads tussen, maar grotendeels is country. Dat zei die vriend tenminste.


    Deep inside, I've never felt alive

    Lady Antebellum is leuk :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben niet zo voor country, maar Lady Antebellum kan er nog mee door. ^^ En ik vind je nieuwe username trouwens geweldig! *O*

    Antebellum schreef:
    (...)
    Jawel hoor. Er zitten een aantal ballads tussen, maar grotendeels is country. Dat zei die vriend tenminste.





    Is dat country?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Neenie schreef:
    Ik ben niet zo voor country, maar Lady Antebellum kan er nog mee door. ^^ En ik vind je nieuwe username trouwens geweldig! *O*

    Thank you! (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Lady Antebellum is leeuk :3. Naast dat luister ik eigenlijk geen country muziek.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik luister voor zover ik weet geen countrymuziek maar je maakt me wel nieuwsgierig. Welke van Lady Antebellum liedjes raad je aan?


    Physics is awesome

    Frodo schreef:
    (...)




    Is dat country?

    Ik heb mijn oortjes niet bij de hand... Maar van wat ik zelf gehoord heb en wat hij zij, vond ik het klinken als country...


    Deep inside, I've never felt alive

    Eyes schreef:
    Ik luister voor zover ik weet geen countrymuziek maar je maakt me wel nieuwsgierig. Welke van Lady Antebellum liedjes raad je aan?
    Never Alone, Just a Kiss, Need you now :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Raar, want de liedjes die ik ken van hen is geen country.. Nu ja, zoveel maakt het nu ook weer niet uit (; en je username is inderdaad heel leuk!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    lady antebellum en rascal flatts ken ik sommige liedjes van. If I die young van the band perry vind ik ook leuk, weet alleen niet zeker of dat country is. En Taylor swift, al wordt dat steeds minder country.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Eyes schreef:
    Ik luister voor zover ik weet geen countrymuziek maar je maakt me wel nieuwsgierig. Welke van Lady Antebellum liedjes raad je aan?

    Alle! :]

    Need You Now, I Run To You, Perfect Day, Ready To Love Again. Aantal aanraders, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk. :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Frodo schreef:
    Raar, want de liedjes die ik ken van hen is geen country.. Nu ja, zoveel maakt het nu ook weer niet uit (; en je username is inderdaad heel leuk!

    Dankje! (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive