• NOU, dan praten we hier wel verder -.-


    how dare you speak of grace

    wie wat schrijft en hoe we schrijven


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    indeed...
    zullen we tegenwoordige tijd doen?

    prejudices schreef:
    indeed...
    zullen we tegenwoordige tijd doen?


    Uhh vind ik wel goed maar verwacht van mij dan veel tijdfouten omdat ik altijd in verleden schrijf ;x Maar we kunnen gewoon doen dat iedereen vanuit zijn eigen personage schrijft, maar niet dat je niet mag schrijven wat anderen doen, want dan wordt het wel heel moeilijk... maar ik ga wel akkoord met tegenwoordige tijd EN beter doen we als iemand iets zegt; 'Hoi.' en niet "Hoi." Okk? En gewoon goed op de grammar letten (sorry grammatica is een kutwoord) maar, we hoeven niet perse een verhaallijn, maar wel een idee achter inception, weetjewel, waarvoor het bedoeld is. en voor de rest kunnen we het gewoon alle kanten op laten schieten per hoofdstuk. Laten we niet teveel dingen afspreken en gewoon op het vorige hoofdstuk verder gaan. :')

    Maar; Zullen we de hoofdstuktelling doen van; Un. Deux. Troix.
    (gewoon franse telling :'))

    Sorry ben beetje hyper aan het typen (:

    X


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    Uhh vind ik wel goed maar verwacht van mij dan veel tijdfouten omdat ik altijd in verleden schrijf ;x Maar we kunnen gewoon doen dat iedereen vanuit zijn eigen personage schrijft, maar niet dat je niet mag schrijven wat anderen doen, want dan wordt het wel heel moeilijk... maar ik ga wel akkoord met tegenwoordige tijd EN beter doen we als iemand iets zegt; 'Hoi.' en niet "Hoi." Okk? En gewoon goed op de grammar letten (sorry grammatica is een kutwoord) maar, we hoeven niet perse een verhaallijn, maar wel een idee achter inception, weetjewel, waarvoor het bedoeld is. en voor de rest kunnen we het gewoon alle kanten op laten schieten per hoofdstuk. Laten we niet teveel dingen afspreken en gewoon op het vorige hoofdstuk verder gaan. :')

    Maar; Zullen we de hoofdstuktelling doen van; Un. Deux. Troix.
    (gewoon franse telling :'))

    Sorry ben beetje hyper aan het typen (:

    X


    over die aanhalingstekens is goed. Grammatica is ook een kutwoord. Ik gebruik gramma. erg vaak. en over die verhaallijn, dat hen ik ook nooit. Over het persoontje, zet er dan boven Michaella/Faith/Lauren/Adele POV/pov.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 20:41 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nachos schreef:
    (...)

    Uhh vind ik wel goed maar verwacht van mij dan veel tijdfouten omdat ik altijd in verleden schrijf ;x Maar we kunnen gewoon doen dat iedereen vanuit zijn eigen personage schrijft, maar niet dat je niet mag schrijven wat anderen doen, want dan wordt het wel heel moeilijk... maar ik ga wel akkoord met tegenwoordige tijd EN beter doen we als iemand iets zegt; 'Hoi.' en niet "Hoi." Okk? En gewoon goed op de grammar letten (sorry grammatica is een kutwoord) maar, we hoeven niet perse een verhaallijn, maar wel een idee achter inception, weetjewel, waarvoor het bedoeld is. en voor de rest kunnen we het gewoon alle kanten op laten schieten per hoofdstuk. Laten we niet teveel dingen afspreken en gewoon op het vorige hoofdstuk verder gaan. :')

    Maar; Zullen we de hoofdstuktelling doen van; Un. Deux. Troix.
    (gewoon franse telling :'))

    Sorry ben beetje hyper aan het typen (:

    X



    - tegenwoordige tijd
    - 1 aanhalingsteken, dus: ' niet "
    - letten op je grammatica
    - we houden ons niet aan een heeeel belangrijk verhaallijn, als het maar met inception te maken heeft.
    - Franse hoofdstukken telling
    - Succes. c:

    Moeten we de hoofdstukken aan elkaar laten zien voordat we ze activeren, of niet?

    prejudices schreef:
    (...)


    - tegenwoordige tijd
    - 1 aanhalingsteken, dus: ' niet "
    - letten op je grammatica
    - we houden ons niet aan een heeeel belangrijk verhaallijn, als het maar met inception te maken heeft.
    - Franse hoofdstukken telling
    - Succes. c:

    Moeten we de hoofdstukken aan elkaar laten zien voordat we ze activeren, of niet?


    ja!
    Dan kunnen we het van Nachos controleren op Tijdsfoutjes


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    ja!
    Dan kunnen we het van Nachos controleren op Tijdsfoutjes


    okaaaay, c: & op iemand anders grammatica foutjes. (niet té streng zijn tegen elkaar)

    xEques schreef:
    (...)

    ja!
    Dan kunnen we het van Nachos controleren op Tijdsfoutjes


    tahaha, zal ik aftrap maken ? c:


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    tahaha, zal ik aftrap maken ? c:


    yeah, let the games begin. c:

    hey, ik ga even naar beneden. Mijn laptop moet even afkoelen, hij gaat nu verschrikkelijk langzaam. Ik weet niet hoe laat ik precies terug ben, maar dat zien we dan wel.
    brbx'

    prejudices schreef:
    hey, ik ga even naar beneden. Mijn laptop moet even afkoelen, hij gaat nu verschrikkelijk langzaam. Ik weet niet hoe laat ik precies terug ben, maar dat zien we dan wel.
    brbx'


    oke, ik weet niet hoelang ik nog online ben, maar ik ben van de week zowiezo vrij.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    oke, ik weet niet hoelang ik nog online ben, maar ik ben van de week zowiezo vrij.


    ik ben er weeer.

    HOEZO ben jij deze week vrij? :c
    *jalours*

    prejudices schreef:
    (...)

    ik ben er weeer.

    HOEZO ben jij deze week vrij? :c
    *jalours*


    ja, geen school meer
    Nederland!!
    Ik heb vorige week woensdag (20 juni) de laatste toetsdag gehad. Vrijdag moet ik om mijn rapportje


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    ja, geen school meer
    Nederland!!
    Ik heb vorige week woensdag (20 juni) de laatste toetsdag gehad. Vrijdag moet ik om mijn rapportje


    Ik woon ook in Nederland hoor! Maar ik woon in het noorden... ik denk jij in het zuiden dan ofzo? c:
    My vacation wil come, once.

    prejudices schreef:
    (...)

    Ik woon ook in Nederland hoor! Maar ik woon in het noorden... ik denk jij in het zuiden dan ofzo? c:
    My vacation wil come, once.


    Ja, ik zit in het zuiden. Zeeland!!!!
    Terneuzen!!!!
    ZSC!!!!!
    Maarja, ik moet eerder naar school


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen