trouwens, jij hebt uitwerken van ideeën. En verderop staat dat je dat goed kan omdat je dingen ontwerpt. Maaaar, bij het bedenken heb je eigenlijk vooral 'ontwerp skills' nodig, hehe.
trouwens, jij hebt uitwerken van ideeën. En verderop staat dat je dat goed kan omdat je dingen ontwerpt. Maaaar, bij het bedenken heb je eigenlijk vooral 'ontwerp skills' nodig, hehe.
Ja, weet ik. Ik snapte het zelf ook niet helmaal meer. Ik pas het ff aan
Nachos schreef:
De story staat dus nu hierboven, zullen we gewoon beginnen met dat Eames, Arthur, Cobb en Saito nieuwe architecten hebben gevonden (wij) en dat wij elkaar helemaal niet kennen maarja ensoo... Maar dat het belangrijk was dat we door verschillende mensen gekozen werden blablablaa... maar dat we allemaal een verschillende taak hebben in het creëren van de droomwereld zoals; Bedenken (2 mensen), Aanpassen op de het realistisch blijft en goed opletten dat het geen bestaande plekken zijn (1 iemand), uitvoeren (1 iemand)
zoiets?
En dat het dan begint met dat ze allemaal op een bepaalde plek ontmoeten dus bijv.;
Dazzlingstar en Saito
Prejudices en Cobb
xEques en Arthur
Nachos en Eames
Maar dan met ze allen op 1 plek en dat dus dat lijstje hierboven is door wie we zijn gevonden?
Dat kan ook wel anders hooar, dat lijstje is voorbeeld (:
xEques schreef:
Ik vind het alleen een beetje lullig. Ik heb twee namen, en jullie allemaal 1. Ik denk dat ik haar dan gewoon Michaella ga laten heten.