• NOU, dan praten we hier wel verder -.-


    how dare you speak of grace

    deze wordt het


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    deze wordt het


    okeeey, c:

    ik heb ook even bij mijn personage gezet dat ik het schrijf...

    prejudices schreef:
    deze vind ik best vet.


    inderdaad, die ga ik zeker EEN KEER gebruiken. MAAR NIET IN DIT VERHAAL. Tis maar dat je het weet


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    prejudices schreef:
    ik heb ook even bij mijn personage gezet dat ik het schrijf...

    Le me too!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    inderdaad, die ga ik zeker EEN KEER gebruiken. MAAR NIET IN DIT VERHAAL. Tis maar dat je het weet


    haha, ja... maar ik had die ongeveer meteen nadat jij had gezegd welke je zou doen gestuurd, dus ik wist nog niet dat je al gekozen had c: so relax. ;D

    xEques schreef:
    (...)
    Le me too!


    trouwens, jij hebt uitwerken van ideeën. En verderop staat dat je dat goed kan omdat je dingen ontwerpt. Maaaar, bij het bedenken heb je eigenlijk vooral 'ontwerp skills' nodig, hehe.

    prejudices schreef:
    (...)

    trouwens, jij hebt uitwerken van ideeën. En verderop staat dat je dat goed kan omdat je dingen ontwerpt. Maaaar, bij het bedenken heb je eigenlijk vooral 'ontwerp skills' nodig, hehe.


    Ja, weet ik. Ik snapte het zelf ook niet helmaal meer. Ik pas het ff aan


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik vind het alleen een beetje lullig. Ik heb twee namen, en jullie allemaal 1. Ik denk dat ik haar dan gewoon Michaella ga laten heten.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Is die van mij zo goed?


    Somewhere only we know...

    Nachos schreef:
    De story staat dus nu hierboven, zullen we gewoon beginnen met dat Eames, Arthur, Cobb en Saito nieuwe architecten hebben gevonden (wij) en dat wij elkaar helemaal niet kennen maarja ensoo... Maar dat het belangrijk was dat we door verschillende mensen gekozen werden blablablaa... maar dat we allemaal een verschillende taak hebben in het creëren van de droomwereld zoals; Bedenken (2 mensen), Aanpassen op de het realistisch blijft en goed opletten dat het geen bestaande plekken zijn (1 iemand), uitvoeren (1 iemand)

    zoiets?

    En dat het dan begint met dat ze allemaal op een bepaalde plek ontmoeten dus bijv.;

    Dazzlingstar en Saito
    Prejudices en Cobb
    xEques en Arthur
    Nachos en Eames

    Maar dan met ze allen op 1 plek en dat dus dat lijstje hierboven is door wie we zijn gevonden?
    Dat kan ook wel anders hooar, dat lijstje is voorbeeld (:

    lemme know want ik wil starten (:

    X

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 20:18 ]

    dazzlingstar schreef:
    Is die van mij zo goed?


    Ja hoor ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    Ik vind het alleen een beetje lullig. Ik heb twee namen, en jullie allemaal 1. Ik denk dat ik haar dan gewoon Michaella ga laten heten.


    maakt dat zoveel uit dan?

    prejudices schreef:
    (...)

    maakt dat zoveel uit dan?

    Mja, ik vind dat gewoon raar. Ik vind dat iedereen gelijk moet zijn in zo'n verhaal


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen