• NOU, dan praten we hier wel verder -.-


    how dare you speak of grace

    Trouwens, goed geschreven Nachos, of mag ik je Souraya noemen? c:

    xEques schreef:
    Eigenlijk zouden we dan een keer ergens moeten afspreken met elkaar. Lijkt me wel leuk. Maar dan wel zo dicht mogelijk bij mij:$
    Anders ben ik bang dat mijn moeder me niet wilt brengen:$


    WAARSCHUWING!
    Als je deze reactie leest zul je binnen 24 uur worden aangevallen door een eenhoorn. Die vanaf Nyan Cat op een regenboog springt en naar je toe glijdt met een zakje geld. Pak dit niet aan want dan zal je sterven.

    (banjo movies is lmao c: )

    Eigghh, ik woon in Utrecht, maar ik heb het niet zo van Internetafspraken enzoo ;x

    Ja, je mag me Souraya noemen maar Nachos mag ook ^^

    Nachos zijn lekker ;x

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:14 ]


    how dare you speak of grace

    Ik ga nu maar eens slapen... Doei schatjess X


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    WAARSCHUWING!
    Als je deze reactie leest zul je binnen 24 uur worden aangevallen door een eenhoorn. Die vanaf Nyan Cat op een regenboog springt en naar je toe glijdt met een zakje geld. Pak dit niet aan want dan zal je sterven.

    (banjo movies is lmao c: )

    Eigghh, ik woon in Utrecht, maar ik heb het niet zo van Internetafspraken enzoo ;x

    Ja, je mag me Souraya noemen maar Nachos mag ook ^^

    Nachos zijn lekker ;x


    Oké, jammer
    maar geeft niet hoor


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nachos schreef:
    Ik ga nu maar eens slapen... Doei schatjess X


    doeg!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    Eigenlijk zouden we dan een keer ergens moeten afspreken met elkaar. Lijkt me wel leuk. Maar dan wel zo dicht mogelijk bij mij:$
    Anders ben ik bang dat mijn moeder me niet wilt brengen:$


    lijkt me wel leuk, maaaaar ik woon in Groningen, en wij hebben geen auto, dus dat is een nee ;O

    Nachos schreef:
    Ik ga nu maar eens slapen... Doei schatjess X


    doeidoeeix.

    ik ga ook maar eens slapen, eigenlijk denken mijn ouders dat ik slaap. :c Maargoed, doeeeixo'

    prejudices schreef:
    ik ga ook maar eens slapen, eigenlijk denken mijn ouders dat ik slaap. :c Maargoed, doeeeixo'

    doegdoeg, en toen was ik de enige overgebleven.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb trouwens een mini probleempje... Heb vanaf komende week woensdag tot de dinsdag daarna proefwerkweek -.-


    Somewhere only we know...

    dazzlingstar schreef:
    Ik heb trouwens een mini probleempje... Heb vanaf komende week woensdag tot de dinsdag daarna proefwerkweek -.-


    Ik heb een wat groter probleempje. vanaf 30 juni tot 14/15 juni ben ik op vakantie, dus ben ik waarschijnlijk OF niet online OF iedere dag maar even. Ik zal proberen iedere dag minstens een halfuurtje online te zijn.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tja, dan zal ik maar bij moeten schrijven hea >.< ik heb nog wel twee weekjes. Maar 7 juli ga ik op vakantie voor 2/3 weken... naar marokko (:


    how dare you speak of grace

    halloooo. c:

    heeii ! Kun jij misschien zo stukje schrijven?


    how dare you speak of grace

    Zal ik anders nu een hoofdstuk schrijven?