• NOU, dan praten we hier wel verder -.-


    how dare you speak of grace

    buttt, anders maak je de story even aan, C:

    Ja, ga ik doen, maar echt, iedereen zegt het, hij is niet echt homo, maar gay... snapje?

    >.< Ik ga wel ff story maken, titel is in our dreams toch?


    how dare you speak of grace

    oke dang, zit nu op een apple en kan de link niet van de afbeelding kopieren, hij heeft geen rechtermuis. Kun je link sturen?


    how dare you speak of grace

    OH WACHT HEB HEM AL (:


    how dare you speak of grace

    http://www.quizlet.nl/stories/89841/in-our-dreams--inception/

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:27 ]


    how dare you speak of grace

    De story staat dus nu hierboven, zullen we gewoon beginnen met dat Eames, Arthur, Cobb en Saito nieuwe architecten hebben gevonden (wij) en dat wij elkaar helemaal niet kennen maarja ensoo... Maar dat het belangrijk was dat we door verschillende mensen gekozen werden blablablaa... maar dat we allemaal een verschillende taak hebben in het creëren van de droomwereld zoals; Bedenken (2 mensen), Aanpassen op de het realistisch blijft en goed opletten dat het geen bestaande plekken zijn (1 iemand), uitvoeren (1 iemand)

    zoiets?

    En dat het dan begint met dat ze allemaal op een bepaalde plek ontmoeten dus bijv.;

    Dazzlingstar en Saito
    Prejudices en Cobb
    xEques en Arthur
    Nachos en Eames

    Maar dan met ze allen op 1 plek en dat dus dat lijstje hierboven is door wie we zijn gevonden?
    Dat kan ook wel anders hooar, dat lijstje is voorbeeld (:

    lemme know want ik wil starten (:

    X

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:48 ]


    how dare you speak of grace

    trouwens; wat zijn de namen van alle characters enzo?

    Misschien moeten we gewoon even invullen net als in RPG (:

    Naam;
    Leeftijd;
    Architecten taak;
    Uiterlijk + Foto;
    Innerlijk;
    Extra;

    zoiets?

    sorry als ik irritant snel ga :')

    X


    how dare you speak of grace

    is het hele verhaal trouwens nederlands?


    Somewhere only we know...

    dazzlingstar schreef:
    is het hele verhaal trouwens nederlands?


    Ja (; om het ook niet te ingewikkeld te maken voor de lezers (en schrijvers) die het verhaal niet kennen (;


    how dare you speak of grace

    Ik heb trouwens ook nog iets geprobeerd voor een cover met fotoflexer... ?


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    De story staat dus nu hierboven, zullen we gewoon beginnen met dat Eames, Arthur, Cobb en Saito nieuwe architecten hebben gevonden (wij) en dat wij elkaar helemaal niet kennen maarja ensoo... Maar dat het belangrijk was dat we door verschillende mensen gekozen werden blablablaa... maar dat we allemaal een verschillende taak hebben in het creëren van de droomwereld zoals; Bedenken (2 mensen), Aanpassen op de het realistisch blijft en goed opletten dat het geen bestaande plekken zijn (1 iemand), uitvoeren (1 iemand)

    zoiets?

    En dat het dan begint met dat ze allemaal op een bepaalde plek ontmoeten dus bijv.;

    Dazzlingstar en Saito
    Prejudices en Cobb
    xEques en Arthur
    Nachos en Eames

    Maar dan met ze allen op 1 plek en dat dus dat lijstje hierboven is door wie we zijn gevonden?
    Dat kan ook wel anders hooar, dat lijstje is voorbeeld (:

    lemme know want ik wil starten (:

    X


    yaaaa, ik met Cobb ^^.
    Ik vind het goeeed.
    'Aanpassen op de het realistisch blijft en goed opletten dat het geen bestaande plekken zijn' < wil ik wel doen. :')

    Nachos schreef:
    Ik heb trouwens ook nog iets geprobeerd voor een cover met fotoflexer... ?



    mmm, vond die andere wel wat leuker (al zeg ik het zelf, lol)

    Naam;
    Leeftijd;
    Architecten taak;
    Uiterlijk + Foto;
    Innerlijk;
    Extra;

    ^vul ik in het eerste hoofdstuk pas in, anders kan iedereen het nu al lezen ^^

    prejudices schreef:
    Naam;
    Leeftijd;
    Architecten taak;
    Uiterlijk + Foto;
    Innerlijk;
    Extra;

    ^vul ik in het eerste hoofdstuk pas in, anders kan iedereen het nu al lezen ^^


    Ik heb t hoofdstuk al aangemaakt maar niet geactiveerd, je kunt hem dus nu al maken, maar zet je lijstje ff in een quote, dat maakt het overzichtelijker (;


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    Ik heb t hoofdstuk al aangemaakt maar niet geactiveerd, je kunt hem dus nu al maken, maar zet je lijstje ff in een quote, dat maakt het overzichtelijker (;


    allright. c: