• NOU, dan praten we hier wel verder -.-


    how dare you speak of grace

    xEques schreef:
    (...)

    Ja, ik zit in het zuiden. Zeeland!!!!
    Terneuzen!!!!
    ZSC!!!!!
    Maarja, ik moet eerder naar school


    Mijn tante woont ook in Zeeland, Goes. c:
    haha, dat is dan weer balen...

    prejudices schreef:
    (...)

    Mijn tante woont ook in Zeeland, Goes. c:
    haha, dat is dan weer balen...


    aha, ja, Goes ken ik wel. Ik vind dat zo irritant. Iedereen die ik ontmoet op Q woont nooit bij mij in de buurt

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:18 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    aha, ja, Goes ken ik wel. Ik vind dat zo irritant. Iedereen die ik ontmoet op Q woont nooit bij mij in de buurt


    haha dacht ik al c:

    prejudices schreef:
    (...)

    haha dacht ik al c:


    Ze wonen allemaal hoger of in België


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    Ze wonen allemaal hoger of in België


    oh by the way, dat dacht ik al was voor dat je Goes wel kende. c:
    Maar, inderdaad... Ik zag laatst wel dat iemand een meeting had georganiseerd in Groningen (ik woon in Groningen), maarja, ik ben dan weer zo laf om daar niet heen te durven. c:

    prejudices schreef:
    (...)

    oh by the way, dat dacht ik al was voor dat je Goes wel kende. c:
    Maar, inderdaad... Ik zag laatst wel dat iemand een meeting had georganiseerd in Groningen (ik woon in Groningen), maarja, ik ben dan weer zo laf om daar niet heen te durven. c:


    De zoon van de vriendin van mijn opa woont in Goes...

    moest k ff kwijt. Ga nu hoofdstuk activeren, je wilt niet weten hoevaak ik de backspace heb moeten indrukken voor de tijd >.< maar nu zitten er geen foutjes (:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:47 ]


    how dare you speak of grace

    prejudices schreef:
    (...)

    Ik woon ook in Nederland hoor! Maar ik woon in het noorden... ik denk jij in het zuiden dan ofzo? c:
    My vacation wil come, once.


    Ik heb ook pas over 2 weekjes majaa niet zo erg

    Deze week = Jaarboek maken EN DONDERDAG+VRIJDAG PARIJS !! (: Gewoon met school, chill heaa??
    Volgende week = LaLo week (laatste lootjes) alle achterstanden wegwerken. En daarna vakantie (:


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    De zoon van de vriendin van mijn opa woont daar...

    moest k ff kwijt. Ga nu hoofdstuk activeren, je wilt niet weten hoevaak ik de backspace heb moeten indrukken voor de tijd >.< maar nu zitten er geen foutjes (:


    Haha, in Goes of in Groningen? c:

    Moet je niet eerst aan ons showen? of doen we dat toch niet?

    prejudices schreef:
    (...)

    Haha, in Goes of in Groningen? c:

    Moet je niet eerst aan ons showen? of doen we dat toch niet?


    maakt mij niet uit, je kunt het wel gewoon lezen, maar ik ga nu toch wel activeren.. wie doet trouwens als eerst spotlight? ;x we moeten natuurlijk wel lezers (:


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    Ik heb ook pas over 2 weekjes majaa niet zo erg

    Deze week = Jaarboek maken EN DONDERDAG+VRIJDAG PARIJS !! (: Gewoon met school, chill heaa??
    Volgende week = LaLo week (laatste lootjes) alle achterstanden wegwerken. En daarna vakantie (:


    oh my gawd, mag ik mee in je tas? c: I wanne go to Paris so badly...
    Ik heb nog 2 week + maandag: klassefeest dinsdag: sportdag woensdag: boeken inleveren en rapport... fuuuu. ;c

    Nachos schreef:
    (...)

    maakt mij niet uit, je kunt het wel gewoon lezen, maar ik ga nu toch wel activeren.. wie doet trouwens als eerst spotlight? ;x we moeten natuurlijk wel lezers (:


    ik heb geen geld, dus ik kan het nu niet doen hihi.
    & zodra ik geld heb moet ik eerst een andere story in de spotlight doen, want dat had ik iemand beloofd, c:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:50 ]

    prejudices schreef:
    (...)

    ik heb geen geld, dus ik kan het nu niet doen hihi.
    & zodra ik geld heb moet ik eerst een andere story in de spotlight doen, want dat had ik iemand beloofd, c:


    ik doe wel (;


    how dare you speak of grace

    Ga nu ff douche, kom daarna misschien nog maar ga wel al snel slapen, moet uitrusten voor parijs want we vertrekken om 5 uur s'ochtends en komen de volgende dag om 1 uur s'nachts aan... en in parijs kunnen we pas slapen rond 12 uur omdat we in de avond met een bus door parijs gaan (:

    X Totzo !


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    Ga nu ff douche, kom daarna misschien nog maar ga wel al snel slapen, moet uitrusten voor parijs want we vertrekken om 5 uur s'ochtends en komen de volgende dag om 1 uur s'nachts aan... en in parijs kunnen we pas slapen rond 12 uur omdat we in de avond met een bus door parijs gaan (:

    X Totzo !


    tot zo!

    Eigenlijk zouden we dan een keer ergens moeten afspreken met elkaar. Lijkt me wel leuk. Maar dan wel zo dicht mogelijk bij mij:$
    Anders ben ik bang dat mijn moeder me niet wilt brengen:$


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen