• Helloo guys,

    Ik wil samen met iemand een story gaan schrijven, dat doe ik al wel met vrienden, maar ik wou het nu eens proberen met iemand die ik niet ken (: Een RPG leek me ook even niet echt geschikt, want daar is alles veel te onoverzichtelijk. Ik zoek een paar mensen om mee te schrijven die elke dag wel even online zijn om een stukje te schrijven. Ongeveer 3 tot 4 mensen (:

    Onderwerpen wat ik leuk vind om te schrijven;

    One Direction, The Hunger Games, Tokio Hotel, Ariana Grande, spookverhalen(geesten, poppen die tot leven komen), misdaad verhalen, 16+ kan ook, Harry Potter, Inception(film), Pirates of the Caribbean, Downton Abbey, en eigenlijk nog veel meer dingen (kom met ideeën)
    Crossovers vind ik ook wel leuk om te doen en met onbekende mensen kan ook gewoon, als het een beetje goede verhaallijn heeft. Wie heeft interesse? (:

    XXXX

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    how dare you speak of grace

    Ik verplaats dit topic naar off-topic want het is gewoon een gesprek tussen jullie 3


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    prejudices schreef:
    Maar Nachos, anders stuur jij even een aantal foto's die je persé in de cover wil hebben... dan kan ik ook aan de slag
    oja, en de titel. ^^


    GIMP heb ik al wel gedownload enzo maar snap er geen kut van >.< ik zal zo even foto's sturen, gewoon de link?


    how dare you speak of grace

    SGOED JONG


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    SGOED JONG

    Heb je het tegen mij?
    reacties uit alleen hoofdletters mogen niet.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    wattefak... waarom zou dat niet mogen? xd maar nee ik had het tegen iemand anders.


    how dare you speak of grace

    Omdat dat in de huisregels staat.
          In een reactie op een topic mag je woorden in hoofdletters zetten, maar met mate. Een post met alleen maar hoofdletters mag niet.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nachos schreef:
    (...)

    GIMP heb ik al wel gedownload enzo maar snap er geen kut van >.< ik zal zo even foto's sturen, gewoon de link?


    gewoon even oefenen. :')

    Jaa doe de link maar.

    xEques, heb je nog meer eisen voor je personage dan alleen bruin of zwart haar? :')

    Amused schreef:
    Omdat dat in de huisregels staat.
          In een reactie op een topic mag je woorden in hoofdletters zetten, maar met mate. Een post met alleen maar hoofdletters mag niet.


    met alle respect, ik vind die regel niet ergens op slaan, maarja, jullie keuze


    how dare you speak of grace

    Heeey!!

    Kan ik nog meeschrijven??

    Knuff!


    Somewhere only we know...

    Jahoor !, dits het idee dat we waarschijnlijk gaan gebruiken (;

    Justin Bieber (is dan gewoon bijrol maar zo krijg je lezers), en dan een paar andere onbekende personen enzo, en sommigen hebben een bepaalde gave, niet echt magisch ofso maar ze kunnen iets wat anderen geestelijk niet kunnen (dan gooi je spookverhaal er ook een beetje doorheen) en dan doen ze mee aan een project voor inception? ofsoiets? Veel mensen kennen inception niet maar dat moeten ik en prejudices dan maar uitleggen >.<


    how dare you speak of grace

    mmm, nee wacht... we moeten misschien eerst even de verhaallijnen verzinnen :')

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 16:55 ]

    prejudices schreef:
    al een titel bedacht? ^^


    ohnee, ga nu mee beginnen en foto's zoeken, maar misschien kun jij echt beter de cover maken, want ik snap niks van GIMP en dat adobe ding spaced em (;

    Ik ga nu foto's zoeken maar wat van;

    Seconds from inception | Justin D. Bieber (slaat nergens op maar is wel cool)
    Back home | Inception | Justin D. Bieber (net zoiets als het verhaal dat ze inception moeten doen om naar huis te kunnen ofzo, (net zoals Cobb)

    en verzinnen jullie ook maar (; Ik ga nu foto zoeken voor mijn personage
    en doe er sowieso ook een foto van Cobb in en Justin, en dan ook een achtergrond layer die iets met paranormal heeft te maken?

    hoop dat het je lukt (;

    X


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    ohnee, ga nu mee beginnen en foto's zoeken, maar misschien kun jij echt beter de cover maken, want ik snap niks van GIMP en dat adobe ding spaced em (;

    Ik ga nu foto's zoeken maar wat van;

    Seconds from inception | Justin D. Bieber (slaat nergens op maar is wel cool)
    Back home | Inception | Justin D. Bieber (net zoiets als het verhaal dat ze inception moeten doen om naar huis te kunnen ofzo, (net zoals Cobb)

    en verzinnen jullie ook maar (; Ik ga nu foto zoeken voor mijn personage
    en doe er sowieso ook een foto van Cobb in en Justin, en dan ook een achtergrond layer die iets met paranormal heeft te maken?

    hoop dat het je lukt (;

    X


    ik zal mijn foto dan ook geven


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    foto voor mijn personage;

    http://www.seekinfopedia.com/wp-content/gallery/indian-wallpaper/aishwarya-wallpapers.jpg

    je kunt hem misschien als backlayer gebruiken want hij heeft zwarte achtergrond (;

    X


    how dare you speak of grace