• Helloo guys,

    Ik wil samen met iemand een story gaan schrijven, dat doe ik al wel met vrienden, maar ik wou het nu eens proberen met iemand die ik niet ken (: Een RPG leek me ook even niet echt geschikt, want daar is alles veel te onoverzichtelijk. Ik zoek een paar mensen om mee te schrijven die elke dag wel even online zijn om een stukje te schrijven. Ongeveer 3 tot 4 mensen (:

    Onderwerpen wat ik leuk vind om te schrijven;

    One Direction, The Hunger Games, Tokio Hotel, Ariana Grande, spookverhalen(geesten, poppen die tot leven komen), misdaad verhalen, 16+ kan ook, Harry Potter, Inception(film), Pirates of the Caribbean, Downton Abbey, en eigenlijk nog veel meer dingen (kom met ideeën)
    Crossovers vind ik ook wel leuk om te doen en met onbekende mensen kan ook gewoon, als het een beetje goede verhaallijn heeft. Wie heeft interesse? (:

    XXXX

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    how dare you speak of grace

    xEques schreef:
    (...)

    hmm, niet echt joh
    1D en JB? Forget it!!!
    Dat is iets te veel van het goede denk ik. JB killes Liam!!!
    NOOOO, LIAM IS DEAD!!!
    Geintje. Dan kan je er net zo goed een vleugje fantasy indoen en HP erbij gooien. Net zo realistisch, maar dan zonder misdaad


    dat is best realistisch hoor... realistischer dan HP.

    what about; Justin Bieber (is dan gewoon bijrol maar zo krijg je lezers), en dan een paar andere onbekende personen enzo, en sommigen hebben een bepaalde gave, niet echt magisch ofso maar ze kunnen iets wat anderen geestelijk niet kunnen (dan gooi je spookverhaal er ook een beetje doorheen) en dan doen ze mee aan een project voor inception? ofsoiets? Veel mensen kennen inception niet maar dat moeten ik en prejudices dan maar uitleggen >.<

    wat vinden jullie?


    how dare you speak of grace

    prejudices schreef:
    (...)

    dat is best realistisch hoor... realistischer dan HP.


    Agree


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    what about; Justin Bieber (is dan gewoon bijrol maar zo krijg je lezers), en dan een paar andere onbekende personen enzo, en sommigen hebben een bepaalde gave, niet echt magisch ofso maar ze kunnen iets wat anderen geestelijk niet kunnen (dan gooi je spookverhaal er ook een beetje doorheen) en dan doen ze mee aan een project voor inception? ofsoiets? Veel mensen kennen inception niet maar dat moeten ik en prejudices dan maar uitleggen >.<

    wat vinden jullie?


    cool, dan doe ik wel mee


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik vind het wel goed... maar die gaves moeten niet té zijn...

    prejudices schreef:
    ik vind het wel goed... maar die gaves moeten niet té zijn...


    nee, zoiets als telekinese, gedachten lezen ofzo, dat kan toch wel?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    nee, zoiets als telekinese, gedachten lezen ofzo, dat kan toch wel?


    Zoiets, gewoon eerder iets als mensen aanvoelen enzo, oogkleur verandering(?) simpele dingen.


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    Zoiets, gewoon eerder iets als mensen aanvoelen enzo, oogkleur verandering(?) simpele dingen.


    oke, paranormaal? kan dat?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    oke, paranormaal? kan dat?


    hangt er vanaf hoe paranormaal (;


    how dare you speak of grace

    xEques schreef:
    (...)

    oke, paranormaal? kan dat?


    nah, paranormaal heb ik niet zoveel mee... misschien mutanten ofs? ^^ Vind ik altijd wel vet hehe.

    Nachos schreef:
    (...)

    hangt er vanaf hoe paranormaal (;

    geesten zien, meer niet


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)
    geesten zien, meer niet


    Dan sluit dat wel aan op het geestendeel in het verhaal enzo, maar dat moeten we niet te groot maken.


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    Dan sluit dat wel aan op het geestendeel in het verhaal enzo, maar dat moeten we niet te groot maken.

    nee, idd


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    geesten zien vind ik eigenlijk niks...

    prejudices schreef:
    geesten zien vind ik eigenlijk niks...

    hm
    drie meisjes (of meer) met allemaal een andere gave
    die van mij is paranormaal ofzo


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen