• Helloo guys,

Ik wil samen met iemand een story gaan schrijven, dat doe ik al wel met vrienden, maar ik wou het nu eens proberen met iemand die ik niet ken (: Een RPG leek me ook even niet echt geschikt, want daar is alles veel te onoverzichtelijk. Ik zoek een paar mensen om mee te schrijven die elke dag wel even online zijn om een stukje te schrijven. Ongeveer 3 tot 4 mensen (:

Onderwerpen wat ik leuk vind om te schrijven;

One Direction, The Hunger Games, Tokio Hotel, Ariana Grande, spookverhalen(geesten, poppen die tot leven komen), misdaad verhalen, 16+ kan ook, Harry Potter, Inception(film), Pirates of the Caribbean, Downton Abbey, en eigenlijk nog veel meer dingen (kom met ideeën)
    Crossovers vind ik ook wel leuk om te doen en met onbekende mensen kan ook gewoon, als het een beetje goede verhaallijn heeft. Wie heeft interesse? (:

XXXX

[ topic verplaatst door een moderator ]

how dare you speak of grace

Soineanta schreef:
    (...)

Woah. Als er nog plaats is, IK BIED ME AAN. (:

balen voor je, dat idee word em niet meerxd
    dit is nu het idee :
    Justin Bieber (is dan gewoon bijrol maar zo krijg je lezers), en dan een paar andere onbekende personen enzo, en sommigen hebben een bepaalde gave, niet echt magisch ofso maar ze kunnen iets wat anderen geestelijk niet kunnen (dan gooi je spookverhaal er ook een beetje doorheen) en dan doen ze mee aan een project voor inception? ofsoiets? Veel mensen kennen inception niet maar dat moeten ik en prejudices dan maar uitleggen >.<

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 16:27 ]

Nachos schreef:
    (...)

gewoon iets met oogkleur verandering, blablablaa zalwel ik vind wel goed (;

jij ging toch een cover maken? Zet je dan de personages er op?
    Zoja, wil je dan voor mijn meisje bruin of zwart haar doen?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

misschien ga ik er wel 2 schrijven (wbw)

Maar komt Justin Bieber er nou alleen in voor zodat we lezers krijgen? :8
    Of komt hij er uiteindelijk tóch niet in... want ik heb geen idee hoe hij erin zou moeten passen met inception & stuff.

xEques schreef:
    (...)
    jij ging toch een cover maken? Zet je dan de personages er op?
    Zoja, wil je dan voor mijn meisje bruin of zwart haar doen?

Ja, maar hoe zat het nou met dat picasa, is er iets speciaals voor picasa dat het fotoshop wordt, of is dat iets aparts? ik weet allemaal niet (ik ben van binnen heel blond sorry xd) maar kun je anders downloadlink sturen voor het progamma dat je gebruikte?

prejudices schreef:
    Maar komt Justin Bieber er nou alleen in voor zodat we lezers krijgen? :8
    Of komt hij er uiteindelijk tóch niet in... want ik heb geen idee hoe hij erin zou moeten passen met inception & stuff.

hij komt niet in de inception piece, maar gewoon als bijrol, een personages vriendje ofsoiets, of een broer ofzoo... thehehehe

Nachos schreef:
    (...)

Ja, maar hoe zat het nou met dat picasa, is er iets speciaals voor picasa dat het fotoshop wordt, of is dat iets aparts? ik weet allemaal niet (ik ben van binnen heel blond sorry xd) maar kun je anders downloadlink sturen voor het progamma dat je gebruikte?

link

Nachos schreef:
    (...)

niks tegen blondines!
    Maar anders wil ik ook wel een cover maken.. dan maak jij er één en ik één, en dan zien we dan wel welke het mooiste is geworden ^^

Nachos schreef:
    (...)

hij komt niet in de inception piece, maar gewoon als bijrol, een personages vriendje ofsoiets, of een broer ofzoo... thehehehe

ohh zo, hehe. :')

prejudices schreef:
    (...)

niks tegen blondines!
    Maar anders wil ik ook wel een cover maken.. dan maak jij er één en ik één, en dan zien we dan wel welke het mooiste is geworden ^^

okei, welk progamma gebruik jij dan?

ps ik ben niet echt blondine ofso, heb meer bruin haar, maar me vriendin (met zwart haar) en ik zijn altijd onsnugger enzo, dus we hebben besloten dat we maar blond zijn >.<

xEques schreef:
    (...)

link

en dat is gratis? want meestal is adobe betaald.. :')

Ik wil wel meedoen!! Maakt mij in principe niet uit waar het over gaat!!

xx

Somewhere only we know...

Nachos schreef:
    (...)

okei, welk progamma gebruik jij dan?

ps ik ben niet echt blondine ofso, heb meer bruin haar, maar me vriendin (met zwart haar) en ik zijn altijd onsnugger enzo, dus we hebben besloten dat we maar blond zijn >.<

Gimp C:

haha, okey, maar alsnog, niks tegen blondines! [ben er zelf 1 ^^]

Nachos schreef:
    (...)

en dat is gratis? want meestal is adobe betaald.. :')

30 dagen proeftijd

Maar Nachos, anders stuur jij even een aantal foto's die je persé in de cover wil hebben... dan kan ik ook aan de slag
    oja, en de titel. ^^