• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Guinevere

    'Nee ik doe aan de lijn nou goed? Ik heb geen honger.' zei ik grijnzend terwijl ik opstond. 'Ik ga kijken of ik nog wat kan vinden voor morgen.' zei ik terwijl ik wegliep de struiken in.


    how dare you speak of grace

    Austin
    'Wacht ik ga mee'zeg ik en spring op. 'Ik heb geen zin de hele tijd stil te zitten'mompel ik als verklaring. Ik pak een mes uit mijn riem en houd hem stevig vast terwijl ik om me heen kijk.

    Guinevere

    'Hoho, macho. Ik was alleen van plan om wat bessen te gaan plukken.' zeg ik lachend en ik duw zijn mes een beetje naar beneden.


    how dare you speak of grace

    Austin
    'Hmm saai hoor'' zeg ik lachend. Ik houdt het mes toch vast alleen houdt ik het nu nar benden. 'Je weet maar nooit wat of wie je tegenkomt hea' zeg ik. Ik kijk even om me heen naar wat bessen. 'Hoeveel tributen zijn er eigenlijk nog?'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 13:16 ]

    [Als ik vanaf pagina 12 kijk(dus die daarvoor tel ik niet mee) dan hebben alleen deze mensen gereageerd:

    Austin Treves
    James Eissal
    Nathaniel Davids
    Dora Regina Bloom
    Guinevere Sightwood

    Parwinkle


    Dus dan zijn we alleen nog met z'n zessen.
    Ik heb geen zin om de topicpagina's voor de 12 ook nog helemaal te gaan lezen. XD Als iemand anders dat wel wilt doen mag het XD.]

    James

    Ik somde op 'Wij met z'n vieren, Nathaniel en Dora.' Ik was hun achterna gelopen en zag een beekje. Ik rende er heen en ging er op mijn knieën voor zitten. Ik stak mijn hand uit en wachtte. Na 30 seconden sloeg ik mijn hand in het water en haalde er een dikke vis uit. 'Ik heb vis!' zei ik grijnzend toen ik aan kwam lopen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Oke dankje,en nee daar heb ik niet echt zin in xD ]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:00 ]

    Austin
    Ik keek James aan en knikte. 'Nog maar zes dus' Hij rende weg en kwam even later met een vis in zijn handen terug. Ik grijnsde even 'vissen kan je goed'zeg ik tevreden met een blik op de vis.

    Nathaniel

    Ik sluip stilletjes over de bomen, ik hield ze de hele tijd al in de gaten..
    'Jullie vergeten iemannd.' grinnik ik, en kijk ze aan vanuit de boom.
    'Een beroeps, uit 2.' lach ik..


    El Diablo.

    Austin
    Ik kijk op en zie een jongen zitten in de bomen. Een beroeps uit district 2 zijn we vergeten dus. Voor de zekerheid had ik mijn mes weer stevig vast. Hij had ons dus gevold,dat ik dat niet eens gemerkt had. 'Dan zijn we dus nog met zeven'

    Alexys

    'Inderdaad' grijns ik, en spring op een andere tak.
    'Nu misschien met zijn vijven' grijns ik, en pak een van de werpmesjes..


    El Diablo.

    [Heb je verkeerde naam ingevoerd?of was dat voor iemand anders bedoeld? of ze komt er ook bij xD]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:30 ]

    James

    'Ja met z'n vijven! Zonder jullie dus!' gil ik en ik pak mijn speer. Een verkeerde beweging en ik gooi!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ik grinnik bij het zien van het werpmesje. Zelf pak ik met mijn andere hand nog een mes en kijk even op. Ik zie James zijn speer pakken en grijns even. Ik had genoeg messen om te steken en te gooien dus als ze maar iets zouden doen zou ik gooien.

    Alexys

    Ik lach, 'wat? moet ik bang zijn van wat stomme messen en een punt aan een stok' lach ik. Speren zijn makkelijk te ontwijken, en voor messen ben ik niet bang..


    El Diablo.

    James

    'Deze punt is begiftigd!' gil ik, als ik bang was ging ik meestal gillen. Samen met Syniral had ik de punt begiftigd. Maar als we nog maar met z'n zevenen waren dan was mijn broer en misschien ook wel mijn ouders geïnterviewd! Mijn hart bonkte in mijn keel. Ik kon deze games winnen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!