• Wie heeft ze? Ik heb er nu twee, both van The Beatles. Eentje is grijs [wintercollectie H&M] met hun springend en wel erop en vandaag een nieuw hemdje. Ook van H&M, ik ging even kijken omdat er sale was en het hemdje die ik wou was in de sale. Ik vind bandshirts echt vet, alleen bij ons op school loopt iedereen in die van Gun N' Roses met van die draden onderaan, en dan van die mensen waarvan je weet dat ze nog nóóit naar Gun N' Roses hebben geluisterd. Zelf luister ik heel veel Beatles. [:
    But, nog meer mensen met shirts/hemdjes/truien/dergelijken dingen van bands? [:


    ME IS IN LOVE MET HET HEMDJE! [:

    But, mijn zus werkt bij een reclamedrukbedrijf + de eigenaren zijn goede vrienden van ons, dus ik kan daar voor vrij weinig shirts voor mezelf laten maken, of truien, eigenlijk bijna alles laten bedrukken. [:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:51 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Reepicheep schreef:
    Ik heb deze:


    Foto van Avril die erop staat is een beetje vaag, maar goed (:


    Die is naaais. :O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een Guns N' Roses shirt, maar niet met draden eraan x3.
    En ik luister wel naar hun nummers xd.
    Dit staat op de voorkant, wel geinig want het is de vorm van een Jack Daniels fles ;3 Zoek de verschillen ^^





    Verder heb ik geen bands shirts maar wil er graag een van Foo Fighters (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 0:58 ]

    Reepicheep schreef:
    Ik heb deze:


    Foto van Avril die erop staat is een beetje vaag, maar goed (:


    I like it.
    waar kocht je het?


    -

    Ik had er vroeger een van Tokio Hotel, en nu ben ik ook zo een beatles-tshirt gaan halen in H&M , ik vond ze echt super leuk ! en voor de rest spaar ik alleen 'Hard Rock cafe tshirts' :D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    2 van The Beatles, 1 van Queen, 1 van Led Zeppelin, 1 shirt + 1 trui van Nightwish, 1 van AC/DC, 1 hempje van Guns N Roses en 1 van Nirvana


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May