• Wie heeft ze? Ik heb er nu twee, both van The Beatles. Eentje is grijs [wintercollectie H&M] met hun springend en wel erop en vandaag een nieuw hemdje. Ook van H&M, ik ging even kijken omdat er sale was en het hemdje die ik wou was in de sale. Ik vind bandshirts echt vet, alleen bij ons op school loopt iedereen in die van Gun N' Roses met van die draden onderaan, en dan van die mensen waarvan je weet dat ze nog nóóit naar Gun N' Roses hebben geluisterd. Zelf luister ik heel veel Beatles. [:
    But, nog meer mensen met shirts/hemdjes/truien/dergelijken dingen van bands? [:


    ME IS IN LOVE MET HET HEMDJE! [:

    But, mijn zus werkt bij een reclamedrukbedrijf + de eigenaren zijn goede vrienden van ons, dus ik kan daar voor vrij weinig shirts voor mezelf laten maken, of truien, eigenlijk bijna alles laten bedrukken. [:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:51 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    MIJN NIEUWE BLOUSE EN SHIRT, ME GUSTA! [:


    En dit is mijn verjaardagscadeau die met zooltjes toch blijkt te passen! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een van TH, die mijn moeder had gekocht. Helaas ben ik totaal geen fan, dus heb hem nooit gedragen. Maar ik heb er wel een van Eminem.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:58 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb..

    3x Tokio hotel
    1x Cinema bizarre
    1x The Devil Wears Prada
    1x Alesana
    1x Brokencyde
    3x Bring Me The Horizon
    1x Versailles

    Ik heb geen bandshirts.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    1x All Time low
    1x We are the in Crowd


    Ik koop eigenlijk alleen bandshirts van bands waar ik superfan van ben :')


    SLOAN.

    Ik heb alleen twee Billy Talent shirts, een Rise Against shirt (maar die is duizend maten te groot en dus gebruik ik 'm alleen als pyjama) en een Avenged Sevenfold sweater. IK WIL MEER.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik heb alleen twee Billy Talent shirts, een Rise Against shirt (maar die is duizend maten te groot en dus gebruik ik 'm alleen als pyjama) en een Avenged Sevenfold sweater. IK WIL MEER.


    Ik wil ook meer Beatles, me likes them & their music. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    4 x Tokio Hotel

    Stoppable schreef:
    Ik ga in december naar Muse. Ik hoop er dan eentje te scoren :]


    En verder heb ik nog een shirt van All Time Low, die ik nooit draag aangezien die stof ervan jeukt.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 17:41 ]

    Bingley schreef:
    (...)

    En verder heb ik nog een shirt van All Time Low, die ik nooit draag aangezien die stof ervan jeukt.


    Dat is best wel balen, misschien een keer heel hard wassen of naar de stomerij brengen? ;O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik heb een muse-Resistance shirt,, enne een een within temptation unforgiving shirt. Oh en een district 12, maar das geen bandXD


    The night is dark and full of terrors.

    Ik heb alleen een bandshirt van Delain, maar ik zou er ook wel een van Evanescence en Within Temptation willen. :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik heb deze:


    Foto van Avril die erop staat is een beetje vaag, maar goed (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    No, maar ik ga er wel een bestellen bij de large. Van bring me the horizon of Black veil brides.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    1x 30 seconds to mars
    1x noah and the whale
    3x LowLands (niet echt een band maar jha)
    2x Only seven left

    i think that that was it :#


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."