•  - Justin Bieber bestaat niet.
    - Bevat: seks, drugs, alcohol, en misbruik.
    - Jason McCann is Justin's karakter in CSI / Bad Boy Bieber



    'Wil je een lift? Je rilt helemaal van de kou.' grinnikte Chaz. Ik haalde mijn schouders op en frunnikte wat aan mijn donkere haren. Wat had ik te verliezen? Mijn beste vriendin liet me zonder auto en sleutels achter op de parkeerplaats, naast de club, en veel andere keuze had ik niet. Twijfelend stapte ik in en sloeg de deur met een klap achter me dicht. Ik haalde diep adem en voelde de warme lucht over mijn lichaam gaan. Het was buiten ontzettend koud en ik zou zweren dat mijn hele lichaam onder het kippenvel zat.
    'Is Stacy weer met een jongen mee?' vroeg Chaz redelijk bezorgd. Ik knikte en staarde afwezig naar het dashboard-kastje. Ik had het koud, was moe en wilde gewoon naar huis. Het was minstens half vier 's nachts en ik denk dat niemand op hele gezellige gesprekken zat te wachten rond dit tijdstip. Ik had geluk dat Stacy's neef toevallig voorbij reedt en me herkende, anders moest ik helemaal naar huis lopen en dat was niet veilig op een zaterdagnacht in hartje New York.
    'Chaz, ik ben moe. Wil je me zo snel mogelijk naar huis brengen?' vroeg ik slaperig. Hij knikte en startte de auto, waarna ik mijn ogen sloot en mijn hoofd zachtjes tegen het raam aan liet zakken. Mijn nieuwe leven tegemoet.