• Hm. Ja. Ik denk dus dat een van mijn maten gevoelens voor me aan het ontwikkelen is. :')
    Het is een stille,maar ook vet chille gast die in het dagelijks leven nauwelijks zijn mond open trekt, maar via bijv. facebook vaak hele gesprekken kan voeren en die vaak muziek maakt met zijn bandje. Ik merk dus dat hij de laatste tijd steeds vaker en steeds langer tegen me praat en daarbij ook steeds meer interesse toont in allerlei dingen. Daardoor en door kleine tekentjes begint die indruk dat er meer speelt steeds meer te vormen, naar mijn idee. Op zich hebben we veel raakvlakken en al is 'ie niet moekes mooiste, hij is wel echt een toffe dude waar ik veel bij kwijt kan, wat het best een fijn idee maakt. Ik weet echter niet of ik er wel achter wil komen of ik gelijk heb of niet, want zelfs al zou ik potentieel gevoelens ontwikkelen voor de diepe gronden onder het stille water ... Dan zit ik er nog mee dat ik zelfs na al bijna 1,5 jaar bij mijn ex weg te zijn, ik nog veel te veel van hem houd om echt iets in een ander te kunnen zien, of daar voor te kunnen ontwikkelen. Dit maakt me soms best onzeker, omdat ik hierdoor merk dat ik soms nog steeds veel moeite heb om mensen te vertrouwen, zodra ze te dichtbij komen. Iets wat best zonde is, want ik heb hierdoor nog maar weinig mensen over die ik echt durf te koesteren. Ik ben vooral bang voor de reactie van mijn gevoelens als zou blijken dat hij wel gevoelens van liefde/affectie vertoont, omdat ik geen idee heb of het me weer op de vlucht zou jagen. Iets wat ik eerlijk gezegd best zat ben zo nu en dan. :c
    Anyway... tips of meningen zijn welkom, maar dit is meer een laadklep van iets wat me nu al een tijdje dwarszit en ik graag kwijt wilde.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 18:23 ]


    Til hug og blod.

    Ah wat leuk. Jij moet voor jezelf uitmaken wat je zelf wilt, maar na 1.5 jaar wordt het misschien wel eens tijd om je ex los te laten. Je moet hem je toekomst niet laten bepalen. Misschien is deze jongen wel wat je net nodig hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    1.5 Jaar.. what the fuck.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    1.5 Jaar.. what the fuck.


    26 - 02 - '16

    Rivaille schreef:
    1.5 Jaar.. what the fuck.


    Tja, als je 4.5 jaar met iemand samen bent geweest, ruim een halfjaar verloofd was en je trouwjurk al klaar had en zelfs samen al over kinderen praat als alles ineens in een noodgang veranderd ... Dan laat je dat niet makkelijk los. :')


    Til hug og blod.

    Is het niet leuk om je in een nieuw avontuur te storten? En, een beetje angst is goed, maar als je veel bij hem kwijt kan, kun je over dit vast ook met hem praten! Ik denk dat het allemaal wel goed komt(:


    Food.

    Aion schreef:
    (...)

    Tja, als je 4.5 jaar met iemand samen bent geweest, ruim een halfjaar verloofd was en je trouwjurk al klaar had en zelfs samen al over kinderen praat als alles ineens in een noodgang veranderd ... Dan laat je dat niet makkelijk los. :')
    Oh jij ben Nancy, dat had ik nog niet door. Naja in dat geval begrijp ik je wel, maar toch. Je mag hem je toekomst niet laten bepalen. Misschien is deze jongen wel wat je nodig hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aion schreef:
    (...)

    Tja, als je 4.5 jaar met iemand samen bent geweest, ruim een halfjaar verloofd was en je trouwjurk al klaar had en zelfs samen al over kinderen praat als alles ineens in een noodgang veranderd ... Dan laat je dat niet makkelijk los. :')
    ): Damn..


    I live for the applause, you will die for it.