• Hallo ^^
    Ik ben sinds gister een story begonnen, ik ben hier nieuw maar heb wel enkele schrijfervaring, dus ik wilde graag hier mijn nieuwe story promoten.

    Het is een onbekende personen story, het is dus fantasy.







    Ariana is erg gelukkig, ze heeft alles wat ze wilt.
    Ze heeft haar hele toekomst al uitgestippeld. Maar haar ouders hebben hebben anders beslist.
    Ze wordt uitgehuwelijkt aan een rijke man. Ariana kent hem niet, maar heeft nu al een hekel aan hem. Wat ze niet weet is dat haar verloofde een groot geheim met zich mee draagt. Als Ariana hem de eerste keer ontmoet is ze weg van hem.
    Maar waarom is hij zo mysterieus, en verteld hij haar niks over zijn verleden? Ze vertrouwd het niet en gaat op onderzoek uit. Wat ze niet weet is dat ze zichzelf hiermee in gevaar brengt.

    Hopelijk zijn er liefhebbers.
    Groetjes ^^

    Ik wil hem wel bekijken (;

    Een linkje zou trouwens handig zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hier is de link ^

    Linkje

    Ik ben ook wel benieuwd, ga direct een stukje lezen :]


    Credendo Vides

    Ben benieuwd ... Gaat zo meteen een stukje lezen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Het lijkt me wel interessant, maar er zitten al een aantal spelfouten in de inleiding en er als ik me ergens aan erger, is het dat wel :x.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Wat voor spelfouten :O

    Ik vind dat je zinnen te kort zijn, maar de verhaallijn lijkt me wel leuk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja bedankt ^^ Ik ben nog aan het oefenen, maar ik beloof dat ik er aan werk :)

    Ariana is erg gelukkig, ze heeft alles wat ze wil. (zonder t)
    Ze heeft haar hele toekomst al uitgestippeld, maar haar ouders hebben (hebben stond dubbel) anders besloten. (besloten vind ik persoonlijk beter klinken)
    Ze wordt uitgehuwelijkt aan een rijke man. Ariana kent hem niet, maar heeft nu al een hekel aan hem. Wat ze niet weet is dat haar verloofde een groot geheim met zich meedraagt. Als Ariana hem de eerste keer ontmoet is ze weg van hem.
    Maar waarom is hij zo mysterieus, en vertelt (met een t) hij haar niks over zijn verleden? Ze vertrouwt (met een t) het niet en gaat op onderzoek uit. Wat ze niet weet is dat ze zichzelf hiermee in gevaar brengt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Bedankt :D
    Ja met de t vind ik altijd lastig, maar ik zal er aan denken :)

    BloomTVD schreef:
    Wat voor spelfouten :O


    Ze vertrouwd -> Ze vertrouwt
    Maar haar ouders hebben hebben anders beslist.
    verteld hij -> vertelt hij


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn versie:

    Ariana is een erg gelukkige vrouw en heeft alles wat ze wilt binnen handbereik. Zelfs haar hele toekomst heeft ze al uitgestippeld en is van plan die zo uit te werken. Maar haar ouders hebben hebben anders beslist...
    Zonder er zich van bewust te zijn, wordt Ariana uitgehuwelijkt aan een rijke man, waar ze nog nooit van heeft gehoord. Ondanks dat, heeft ze nu al een verschrikkelijke hekel aan hem en wil liever niets met deze persoon te maken hebben.
    Maar wat ze niet weet is dat haar verloofde een groot geheim met zich mee draagt en als Ariana hem voor het eerst ontmoet, is ze weg van hem. Toch heeft ze verschillende vragen zonder antwoord: waarom is hij zo mysterieus, en verteld hij haar niks over zijn verleden? Ze vertrouwd het niet en gaat op onderzoek uit. Wat ze niet weet is dat ze zichzelf hiermee in gevaar brengt...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Mijn versie:

    Ariana is een erg gelukkige vrouw en heeft alles wat ze wilt binnen handbereik. Zelfs haar hele toekomst heeft ze al uitgestippeld en is van plan die zo uit te werken. Maar haar ouders hebben hebben anders beslist...
    Zonder er zich van bewust te zijn, wordt Ariana uitgehuwelijkt aan een rijke man, waar ze nog nooit van heeft gehoord. Ondanks dat, heeft ze nu al een verschrikkelijke hekel aan hem en wil liever niets met deze persoon te maken hebben.
    Maar wat ze niet weet is dat haar verloofde een groot geheim met zich mee draagt en als Ariana hem voor het eerst ontmoet, is ze weg van hem. Toch heeft ze verschillende vragen zonder antwoord: waarom is hij zo mysterieus, en verteld hij haar niks over zijn verleden? Ze vertrouwd het niet en gaat op onderzoek uit. Wat ze niet weet is dat ze zichzelf hiermee in gevaar brengt...


    Not to be offensive, maar daar zitten ook nog spelfouten in :x. En ze wilt/hij wilt bestaat echt niet, ook al merk ik dat steeds meer mensen het dus zo gebruiken.

    Voor de rest is de opbouw wel beter though. Maar aan de topicmaaskter, gewoon blijven oefenen! Het is sowieso ook al een origineel idee en zeker niet slecht (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 14:11 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Not to be offensive, maar daar zitten ook nog spelfouten in :x. En ze wilt/hij wilt bestaat echt niet, ook al merk ik dat steeds meer mensen het dus zo gebruiken.

    Voor de rest is de opbouw wel beter though. Maar aan de topicmaaskter, gewoon blijven oefenen! Het is sowieso ook al een origineel idee en zeker niet slecht (:



    Oh, ik had de spelfouten er ook niet uitgehaald omdat jij dat al had gedaan (; dit is gewoon een meer gedetailleerdere versie met langere zinnen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien