• ik was 12,zat in groep 8 en was smoorverliefd op juljian. een prachtige jongen van hindoestaanse afkomst. hij was ook gek op mij dus waren we ineens een stelletje. twee jaar heb ik iets met hem gehad tot dat zijn ouders er achter kwamen en moeilijk gingen doen. ze mochten me niet vanwege mijn geloof en mijn muziek en kleding smaak. hij wou het niet uitmaken maar had geen keus. als dat niet was gebeurt had ik nu nog steeds met hem. daarna wat scharretjes maar niets serieus. nu heb ik een vriendin waar ik heel gelukkig mee ben.

    en juilie?

    hmm ... ik ben wel een paar keer goed verliefd geweest maar mijn eerste échte liefde is de jongen waar ik nu al bijna 3 jaar mee samen ben. Hij woont -zoals de meesten onderhand wel weten- in Nieuw Zeeland, maar afstand is voor ons geen probleem om toch van elkaar te houden. ^^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik ben nooit echt verliefd geweest en nooit verkering gehad ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik was 13, en ontmoette een jongen, min of meer via internet. Het ging na een jaar uit & nu heb ik weer ongeveer een maandje met hem. Het voelt direct weer vertrouwd en super goed :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik was 13, en ontmoette een jongen, min of meer via internet. Het ging na een jaar uit & nu heb ik weer ongeveer een maandje met hem. Het voelt direct weer vertrouwd en super goed :)


    !!! Ik dacht dat jullie maar een paar maanden uit elkaar geweest waren. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Toen ik 13 was heb ik voor het eerst een serieuze relatie gehad ;)


    ars moriendi

    Dat was bij mij in groep acht toen ik nog 11 was. Ik was echt verliefd op een jongen uit mijn klas Twan en het ging uit om een stomme ruzie, en soms als ik hem zie heb ik er nog wel eens spijt van..
    Tussendoor nog wel wat jongens gehad maar op dit moment een happy single!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Sinds de tweede klas ben ik al heel erg verliefd op een jongen. Hij vond mij ook leuk, en we hadden verkering. Maar ik was veel te verlegen dus ging het na 3 weken alweer uit.
    Nu, twee jaar later ben ik nog steeds heel erg verliefd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Outside schreef:
    Toen ik 13 was heb ik voor het eerst een serieuze relatie gehad ;)


    vertel

    Ik heb één vriend gehad. Ik was wel verliefd op hem en het voelde ook erg goed om bij hem te zijn, maar ik hield niet van hem. Daarom had ik eigenlijk na een jaar al zoiets van: het hoeft niet meer. Nou, uiteindelijk loste dat probleem zich vanzelf op. Nu is het nog steeds een vriend van me, maar sinds deze zomer zie ik 'm nauwelijks meer. Hij is verhuisd en ja, hij heeft wel wat beters te doen I guess.
    Een tijd nadat het uitging wilde hij me weer terug maar dat heb ik geweigerd. Want ik voelde niks voor hem. Nu ben ik ongeveer 2.5 jaar vrijgezel and I'm kinda sick of it.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 15:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    MamaHert schreef:
    (...)

    !!! Ik dacht dat jullie maar een paar maanden uit elkaar geweest waren. :'D
    Nop, bijna 2 jaar :P


    Life is hard and then we die

    Op mijn 12e voor het eerst echt verliefd, pas een jaar daarna werd het iets en dat heeft helaas niet zo lang geduurd. Maarja, ik was wel écht verliefd.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik was 13 jaar en werd verliefd op Robin. Het is nooit iets geworden. Maar ik was echt helemaal in love, voor het eerst. Ik kon nergens anders aan denken. Werd rood als ik hem alleen maar zag en tekende hartjes met zijn naam erin. Die verliefdheid duurde meer dan een jaar.:)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die moet ik nog tegenkomen. :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb 2x met dezelfde jongen gehad, en hij was mijn eerste grote liefde.
    De 1e keer hebben we 2.5 maanden gehad, en dat is om iets heel doms uit gegaan. De 2e keer hebben we 9 maanden gehad, en nu zijn we helemaal klaar met elkaar (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die is gestorven.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California