• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:12 ]

    Ik zit altijd in Frankrijk. Deze zomer ga ik naar de Middellandse zee waar ik ook 3 en 4 jaar geleden was yay.


    Shoganai i ne~

    Wij gaan altijd camperen, i love it.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wij gaan eigenlijk altijd naar campings. Ik heb ook genoeg ervaring met hotels, en ik vind allebei wel iets hebben. Campings zijn vooral heel gezellig. (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben in Renesse op een camping geweest! Ik heb al heel veel gekampeerd in mijn leven, maar ook heel veel in hotels geslapen. Wij reizen ook veel omdat mijn moeder reisverslaafd is haha!
    Maar on topic. Ik heb een voorkeur voor een camping, maar dan wel in het buitenland waar het warm is en niet regent (cat) Het is heel gezellig en je leert snel mensen kennen.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik vind hotels beter.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg, ik woon daar vlakbij! Althans, nog geen uur rijden sowieso! Ik weet zelfs hoe ik er moet komen met openbaar vervoer... Mijn vrienden gaan daar wel eens uit.


    Believe in yourself.

    Hé, daar zouden wij misschien ook heen gaan, maar toch niet.;p In ieder geval, ik ga dit jaar ook voor het eerst in mijn leven op vakantie in Nederland. We gaan eigenlijk altijd naar Frankrijk, maar vanwege wat problemen dit jaar niet.


    The universal language of art.

    Escritura schreef:
    Lol. :W ik woon in Zeeuws-Vlaanderen en zou wel kunne meeten - als ik niet over een week naar Engeland zou vertrekken. :'D Sorry en heb veel plezier. It sucks in Zeeland 8D

    Zeeland is nog best leuk hoor... Ik woon op het eilandje daar boven, wat net iets leuker is, maar het is niet verkeerd. Je kan er ook geweldig feesten!


    Believe in yourself.

    Leuk toch?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:56 ]


    Justice for all in the world.