• Sorry voor de lange titel....

    Maar wat moet je doen als je hoofdstuk 0x is gelezen??
    (Gewoon even tussen haakjes, het is deze story, hij gaat over 1D
    sorry DirectionHaters...; http://www.quizlet.nl/stories/88408/als-een-droom-die-uit-komt--niall-j-horan/ )

    Iemand ideeën??

    Spotlight is voorlopig géén optie, mijn belkrediet is op...

    xxx

    Beter schrijven


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    -beter schrijven
    -ons minder irriteren op het forum
    -in stories promoties gaan
    -jezelf reflecteren op je schrijfkunsten
    - je er niets van aantrekken


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    -beter schrijven
    -ons minder irriteren op het forum
    -in stories promoties gaan
    -jezelf reflecteren op je schrijfkunsten
    - je er niets van aantrekken


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Jemig, een beetje minder mag ook wel hoor.

    Je maakt wat reclame op het forum bijvoorbeeld. Maar meid, het gaat niet om wie het leest en hoeveel. Ja, het is leuk als ze het lezen maar het gaat er uiteindelijk om dat je voor jezelf schrijft. Weetje hoe vaak J.K Rowling is afgewezen door uitgeverijen? Uiteindelijk is ze wereld beroemd geworden!

    Oh nee hoor, de eerste keer kon ik het pikken, de tweede keer ook, maar als zij constant topics gaat blijven aanmaken over dit dan vind ik 't wel een beetje erover, hoor.

    Ik zou het niet erg vinden en gewoon door schrijven :3


    26 - 02 - '16

    Neelie schreef:
    -beter schrijven
    -ons minder irriteren op het forum
    -in stories promoties gaan
    -jezelf reflecteren op je schrijfkunsten
    - je er niets van aantrekken


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Escritura schreef:
    You deal with it. ._.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Neenie schreef:
    (...)
    Oh nee hoor, de eerste keer kon ik het pikken, de tweede keer ook, maar als zij constant topics gaat blijven aanmaken over dit dan vind ik 't wel een beetje erover, hoor.

    Tsja, dan kan je beter niet reageren, dan gaat het topic vanzelf weer weg. Ik wist zelf ook niet dat ze al meerdere forums had gemaakt... But still, it was bit much :/


    Believe in yourself.

    Ik wil niet hard overkomen maar ik heb even naar je story gekeken en punt één is het totaal niet origineel. Ik word zo gek van de overgeïdealiseerde verhalen met fans die één keer die jongen zien en die jongen zogenaamd meteen helemaal gek van hen wordt, like, right, hoe ongeloofwaardig, zoetsappig en inhoudsloos kan iets zijn? (cat) (nogmaals, no offence, maar ik vind dat echt geen verhaal). Punt twee, schrijf met wat meer gevoel, meer spirit, meer detail. Dat kan van een niet-origineel verhaal toch iets wonderbaarlijks maken door je personages bijvoorbeeld op een interessante manier uit te werken en dingen goed te beschrijven. That's how I think about it.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    I would die instantly.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.