• We hadden het dinsdag met aardrijkskunde over China, dus we gingen allemaal filmpjes bekijken. We keken op Schooltv Beeldbank en er waren heel interessante filmpjes, o.a. ook een over hoe Chinezen eten [doelgroep: groep 1 + 2 O.o] en daar aten ze dus, logisch, met stokjes. De vraag van de lerares achteraf: ''Wie kan er met stokjes eten?'' en niemand in de klas kon het. Dus ik besloot het maar 's te proberen, ik dacht dat het heel moeilijk was, maar het is hele simpel. Dus nu eet ik rijst met stokjes en het is doodsimpel, geleerd in 'n minuutje. :'D

    But, meer mensen die vandaag het licht zagen met dingen die ooit als een zwart bos leken? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik dacht vroeger ook dat het moeilijk was :'D -Het gaat alleen zo langzaam..-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol, ik kan ook met stokjes eten. Een vriend van me is chinees dusja. ;D
    En om terug te komen op je vraag, nee... Niet echt.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:29 ]

    Nee, maar dat had ik pas wel met wiskunde (nerd)

    Ik kan ook met stokjes eten. :)


    Bad decisions make good stories.

    Wow, ik vindt dat echt moeilijk!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Jep Engels leren, ik dacht ik doe daar heel lang over uiteindelijk 4 uur ofzo en ik heb gewoon een 10 totaal niet verweacht want de 2 keren ervoor toen ik leerde ahalde ik een 5


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hehe, I tried once, but it failed. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kan dat dus echt niet, ik heb het ook al heel vaak geprobeerd. c:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik kan al met stokjes eten, zolang als ik me herinner 0.0


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik faal daar echt nog steeds in.
    Ze hebben vaak wel plakrijst en hier is het vaak een uit elkaar vallend brutje, dus het oppakken gaat hier een stuk lastiger.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik kan het wel, maar ik vind het echt irritant. Ik hou van degene die vorken heeft uitgevonden. Ik eet bijna alles met een vork. Appelmoes, bijvoorbeeld(:

    Maar nee, ik heb geen licht gezien vandaag.


    Food.

    Ik kan het niet. Nooit Chinees gegeten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik kan alleen stukjes vlees met stokjes eten, want die zijn groot genoeg 8)

    En ik heb vooral met Engels dit jaar dat ik soms echt het idee dat ik een enorme boel onzin aan het opschrijven ben en dan ga ik hem helemaal stressen, want al die toetsen zijn belangrijk voor het halen van mijn IB certificaat, maar dan heb ik het uiteindelijk toch goed gedaan! (:
    Zo was ik er een keer van overtuigd dat ik een onvoldoende voor een essay had en toen had ik een 7.8! _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kan het.
    Als de stokjes aan elkaar zitten. (cat)

    Moringa schreef:
    Ik kan dat dus echt niet, ik heb het ook al heel vaak geprobeerd. c:


    Lol, dat was mijn instelling ook, en opeens *poef* I CAN DO THIS!!!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife